Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Centraal? Wat houdt dat in hier op 't forum?
Je hebt eerst: "Sticky topics," daaronder: "Open topic," en dan als je even naar beneden scrolled: "Centrale topics."quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah tofWaar zie ik dat als ik mag vragen?
Ik zie het nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt eerst: "Sticky topics," daaronder: "Open topic," en dan als je even naar beneden scrolled: "Centrale topics."
Staat toch gewoon bij MyAtquote:
Wow, dat is wel héél snel.quote:
Ga je het ook weer terug geven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:09 schreef Unscrewed het volgende:
Maar even wat wiet lenen bij mijn dealer, helpt blijkbaar heel goed tegen misselijkheid van hangovers.
Neequote:
Niet bij mij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:09 schreef Unscrewed het volgende:
Maar even wat wiet lenen bij mijn dealer, helpt blijkbaar heel goed tegen misselijkheid van hangovers.
Beter dan helemaal geen garantie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet bij mij.
Misselijk zijn en wiet is voor mij een kotsgarantie.
..wat?quote:
quote:
Mwa,,. niet helemaal mee eens.quote:
Nice.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kansloos wel dat soort mensenkan ik echt niet tegen.
Net even een pijpje voor salvia gescoord
Jwz.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jwz.
Wel chille gast altijd bij die turk, altijd beetje ouwehoeren.
"wat kost zo'n pijpje?"
"7,50. is wel duur he? hier, (stopt hem in mijn tas) 2,50."
Niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
beetje net zoals ik bij de coffeeshop,
"1 euro toch?"
"Nee joh mag je hebben".
Al is het geen 7,50 maar toch.
Kan je niet de salvia ook goedkoper krijgen met jouw onderhandelskills?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar.![]()
Ik doe het zonder bijzonder goede tetten.
Pro-mode
ik denk dat daarvoor jouw boobies nodig zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je niet de salvia ook goedkoper krijgen met jouw onderhandelskills?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Murrrrr, net gebeld. Heb het huis waar ik 2de stond.
Vrijdag contract tekenen.
Nee, daar was ik van 1 ineens naar 2.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]Was dat die waar je het laatst over had? Waarvan geen plattegrond was?
Sweetquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daar was ik van 1 ineens naar 2.
Zelfde straat, huis ernaast. Daar stond ik 5, maar ben het wel geworden.
Zeker. Krijg maandag de sleutels. Is maar 50m2 staat op de site. Voelde groter omdat de zolder niet meetelt, denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sweet![]()
Ik sta nu alleen ergens 14e.Ik zat te kijken naar de mensen die 1e stonden bij andere woningen waar ik op had gereageerd maar die hebben soms echt 140 maanden.
the fuck.
Maar 50? hoeveel heb je nodig dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Krijg maandag de sleutels. Is maar 50m2 staat op de site. Voelde groter omdat de zolder niet meetelt, denk ik.
Wordt even kijken wat ik met die zolder kan doen, dan.
140 valt nog mee. Zit ook de waarde van het huis bij waarschijnlijk.
Ik zie ze wel eens met 300 maanden, de hel.
Maar welke buurt stond je 14de?
Zolang je maar blijft betalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Mag je in principe je hele leven maanden sparen eigenlijk?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Mag je in principe je hele leven maanden sparen eigenlijk?
Waar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zolang je maar blijft betalen.
Maar inschrijven kon hier pas vanaf mijn 18e
Ja dat is overal suffie. Bedoelde ook vanaf dat je het mag sparen en dan je hele leven langquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zolang je maar blijft betalen.
Maar inschrijven kon hier pas vanaf mijn 18e
Dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is overal suffie. Bedoelde ook vanaf dat je het mag sparen en dan je hele leven lang
Weet ik, maar stel dat je salaris vermindert ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.Maar als je eenmaal te veel verdient heb je er niets meer aan.
Ik heb veel ruimte nodig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar 50? hoeveel heb je nodig dan?![]()
en 140, maar dan kijk ik alleen bij starters he..
En DM.
Kan je op je 50'e alles kiezenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar stel dat je salaris vermindert ofzo
Highrollah.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb veel ruimte nodig.
Bij starters staan ook mensen zoals ik, met een urgentieverklaring.
Mocht geen raskatquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij dat ene nestje met die britse korthaar (?)
Pik er een uit het asiel, die kosten geen hol.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mocht geen raskatis wel te begrijpen want duur.
En mijn tantes britse korthaar vertikt het om zwanger te worden, dus nu op zoek naar een boerderijkatje
Nouja, ik heb hier nu geen inbouwkasten, waardoor je veel ruimte kwijt bent aan kasten en troep.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Highrollah.
Beetje in mijn vijver vissen he.
Oh nee?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pik er een uit het asiel, die kosten geen hol.
Dus niet duur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh nee?130 euro voor zo'n kitten. Mja zit wel alles op en aan, alle inentingen en castratie..
Serieus o.O 130 euro....quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh nee?130 euro voor zo'n kitten. Mja zit wel alles op en aan, alle inentingen en castratie..
Is wisselgeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik schrok ook alquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Serieus o.O 130 euro....
Dacht dat ze bij het asiel die beesten kwijt wilde.. Dan kom je toch niet met dit soort bedragen aanzetten xD
Nog een reden waarom ik een nieuw huisje moet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik schrok ook al. Mijn vader was een jaar geleden anti-kat en ik heb hem nu zo omgepraat dat hij elke avond naar kittens kijkt
Klinkt zo als een product...quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh jammer van die britse korthaar , nouja gewoon de leukste in het nest uitkiezen toch, je houd hoe dan ook toch wel van je katquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mocht geen raskatis wel te begrijpen want duur.
En mijn tantes britse korthaar vertikt het om zwanger te worden, dus nu op zoek naar een boerderijkatje
Kan jij zo goed mensen ompraten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik schrok ook al. Mijn vader was een jaar geleden anti-kat en ik heb hem nu zo omgepraat dat hij elke avond naar kittens kijkt
30% betere kwaliteit voor de halve prijs!quote:
Zou zoiets eigenlijk niet veel handiger zijn qua verharen enzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jammer van die britse korthaar , nouja gewoon de leukste in het nest uitkiezen toch, je houd hoe dan ook toch wel van je kat
Ja idd! Ik wil denk ik wel een mannetje. Oh god en de naam weet ik ook nog nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jammer van die britse korthaar , nouja gewoon de leukste in het nest uitkiezen toch, je houd hoe dan ook toch wel van je kat
Ik zou geven.quote:
Dat is nog vrij goedkoop als ze inderdaad volledig ingeënt zijn. Ik denk dat wij meer geld kwijt zijn aan onze "gratis" kitten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Serieus o.O 130 euro....
Dacht dat ze bij het asiel die beesten kwijt wilde.. Dan kom je toch niet met dit soort bedragen aanzetten xD
Hahaha wij wilden (m'n ma dus) altijd persé een poes, ik weet eigenlijk niet eens waarom we hadden er geen goede reden voor ofzo maar katersquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja idd! Ik wil denk ik wel een mannetje. Oh god en de naam weet ik ook nog nietik ga al m'n gespaarde geld uitgeven aan dat beestje.
Luie wezentjes worden het dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha wij wilden (m'n ma dus) altijd persé een poes, ik weet eigenlijk niet eens waarom we hadden er geen goede reden voor ofzo maar katersheerlijke droge beesten zijn het, vooral na de castratie
nee alleen op het balkonquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Luie wezentjes worden het dan.jouw katten komen ook niet buiten toch?
Had je eigenlijk nog een 4FA kater?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef Studeur het volgende:
katen horen rond te kunnen rennen in de bosjes en te jagen op muizen
Dit. En honden uit de buurt pestenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef Studeur het volgende:
katen horen rond te kunnen rennen in de bosjes en te jagen op muizen
gister wel iets erger dan de vorige keer ja. maar ik had dan ook echt moeilijk veel bier gedronken op die dag.quote:
Hehequote:Op woensdag 10 juli 2013 16:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
gister wel iets erger dan de vorige keer ja. maar ik had dan ook echt moeilijk veel bier gedronken op die dag.
Klein beetje wel dat ik nergens zin in had. Maar het was meer lichamelijk, en meer een alcoholkater. Voel me nu weer prima.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
HeheMaar niet echt zoals bij M zo'n soort moedeloos of leeg gevoel?
Beter.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Klein beetje wel dat ik nergens zin in had. Maar het was meer lichamelijk, en meer een alcoholkater. Voel me nu weer prima.
Feliquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:17 schreef Typisch het volgende:
Voor het eerst is mijn kapsel na de kapper in een keer chill. Wat een top dag.
einde bericht
Boeiend.quote:
Bedankt. Ik ben er ook zeer content mee.quote:
Hehe hondenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee ahaha maar aaahh 2 kittens. Mijn hond gaat gek worden
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:
Hoe is je hond over het algemeen met katten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Honden zijn het beste met mosterdquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe is je hond over het algemeen met katten?
Terughoudendquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe is je hond over het algemeen met katten?
Ah oke, als hij serieus bang is voor een kittentje dan gaat dat wel hilarische taferelen opleveren omdat die kitten 'm waarschijnlijk geen moment met rust laat om te spelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
TerughoudendBeetje bangig als de kat bazig gaat doen. Zelfde heeft hij eigenlijk met andere honden, maar als hij ze al een tijdje kent is hij veel socialer
Hufter.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een beetje zuurkool en ketchup.
[ afbeelding ]
Ik zie mijn hond nu al geïrriteerd op de bank liggen en kreunen en steunenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah oke, als hij serieus bang is voor een kittentje dan gaat dat wel hilarische taferelen opleveren omdat die kitten 'm waarschijnlijk geen moment met rust laat om te spelen
Godver laten jullie je hond ook op de bankquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie mijn hond nu al geïrriteerd op de bank liggen en kreunen en steunen
Gadver.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godver laten jullie je hond ook op de bank
Op een deken wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godver laten jullie je hond ook op de bank
Ben ik de enige die castreren zielig vind?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha wij wilden (m'n ma dus) altijd persé een poes, ik weet eigenlijk niet eens waarom we hadden er geen goede reden voor ofzo maar katersheerlijke droge beesten zijn het, vooral na de castratie
Dan ligt hij in de bench. Maar als we allemaal buiten zijn gaat hij soms op een andere bank zonder deken liggen, of op een stoelquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
als jullie er niet zijn, gaat hij dan ook op die deken liggen?
Ik weet er niet alles vanaf, maar ik geloof dat het juist veel fijner voor het beest is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben ik de enige die castreren zielig vind?
Hij denkt dat hij de baas is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan ligt hij in de bench. Maar als we allemaal buiten zijn gaat hij soms op een andere bank zonder deken liggen, of op een stoel
Schraap het zout van m'n ballen met je ongeknipte tenen.quote:
Ik heb er 3 jaar mee gewacht, maar hij was altijd aan het knokken op straat en zat vol wondjes. Toen hij er last van begon te krijgen heb ik hem toch maar laten helpen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben ik de enige die castreren zielig vind?
Dit snap ik niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef Mano_ het volgende:
Hij heeft wel echt een brede kop omdat 'ie zo laat is gecastreerd
Als je vroeg castreert groeit een kat niet helemaal. Daarom altijd ff wachten als je een grote kat wilt.quote:
Ja gaat me niet om de hygiëne ofzo maar vind dat zo vreemd, de american bulldog van mn tante en oom mag ook op de bank en neemt alle plek inquote:
Het begon toen hij puppy was, 'oh wat schattig ligt hij daar op de bank/stoel'. En toen hij groter en dikker werd krijg je dat gewoon niet meer uit hemquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gaat me niet om de hygiëne ofzo maar vind dat zo vreemd, de american bulldog van mn tante en oom mag ook op de bank en neemt alle plek in
Ahhh ok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je vroeg castreert groeit een kat niet helemaal. Daarom altijd ff wachten als je een grote kat wilt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ahhh ok.
Toch weer wat geleerd vandaag.
Ja dat is het gevaar met die puppyoogjes iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het begon toen hij puppy was, 'oh wat schattig ligt hij daar op de bank/stoel'. En toen hij groter en dikker werd krijg je dat gewoon niet meer uit hem
Piem0lquote:
NOU ENquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Foxy is alleen leuk als het een rode kat is
Foxy en Sunny gaat het worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
Belle en Beest
Foxy en cleopatra?
[ afbeelding ]
Kan er wel aan wiet komen hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe ga je in Australië eigenlijk je thc verslaving in stand houden?
Niet echt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De tablet/reader discussie heeft je nog diep geraakt.
En game of thrones achtig. Maar nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
River en Storm (op zijn Engels) zijn nog leukere namen.
Pinky en brain.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En game of thrones achtig. Maar nee.
Oke.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vernoemen naar. Ik zei niet dezelfde naam als de mascotte van PSV.
En ze zijn niet oranje?quote:
Jaime en Cersei, misschien gaan ze dan ook aan de wincest.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En game of thrones achtig. Maar nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor geïnteresseerden, op deze 4 heb ik gereageerd. Op de laatste foto de 2 grijze, en de rest de bruingrijze tijgerkatjes.
Post hij op het internet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
Ik wil een week lang in het wild kamperen in een tentje. [b]Even weg van deze moderne kutwereld.[/b]
Ik vind oranje katten niet mooiquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En ze zijn niet oranje?___________
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
fucking LIEVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor geïnteresseerden, op deze 4 heb ik gereageerd. Op de laatste foto de 2 grijze, en de rest de bruingrijze tijgerkatjes.![]()
![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Neem de oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor geïnteresseerden, op deze 4 heb ik gereageerd. Op de laatste foto de 2 grijze, en de rest de bruingrijze tijgerkatjes.
Nou dan doe je dat, doeiquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
Ik wil een week lang in het wild kamperen in een tentje. Even weg van deze moderne kutwereld.
quote:
AwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor geïnteresseerden, op deze 4 heb ik gereageerd. Op de laatste foto de 2 grijze, en de rest de bruingrijze tijgerkatjes.![]()
Gast! Dat wilde ik ook doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
Ik wil een week lang in het wild kamperen in een tentje. Even weg van deze moderne kutwereld.
Ben benieuwd wat je ervan vind danquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vas vanavond ga ik human traffic kijken. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vas vanavond ga ik human traffic kijken. Ben benieuwd.
Wildkamperen is echt fucking baas, zeker in een mooie omgeving in de bergen met stroompjes ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
Past goed bij mij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doet me denken aan die chagi meme kat
Zat gister dit te kijken: http://www.nederland3.nl/item/alone-in-the-wildquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wildkamperen is echt fucking baas, zeker in een mooie omgeving in de bergen met stroompjes ofzoheb het zelf in Zweden gedaan afgelopen zomer, schitterende dingen gezien waar je echt alleen kon komen via van die wandeltrails, verder helemaal geen wegen ofzo. Na een paar dagen gingen we van dat pad af, zijn we echt dagen niemand tegen gekomen en ook geen spoor van mensen. Wel sporen van dieren, elanden, beren sporen en overal waren rendieren :p echt vet was dat
Zou niets voor mij zijn. Dag 2 breek ik mijn enkel, en dan is het alleen nog maar proberen om terug te komen naar de bewoonde wereld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zat gister dit te kijken: http://www.nederland3.nl/item/alone-in-the-wild
die man gaat helemaal alleen 3 maanden survivallen, wat een baas
Heb ik al eens gezien, echt een baas inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
grumpy catquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doet me denken aan die chagi meme kat
Ik vind deze shit trouwens ook wel echt baas.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
liftenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind deze shit trouwens ook wel echt baas.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
"maar jij bent niet de baas"
De konami code?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
Godver.
http://www.vogue.co.uk/
Maakt niet uit welke pagina van deze site, doe de konami code.
haha wtfquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
up, up, down, down, left, right, left, right, B, A
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:12 schreef Snowbells het volgende:
IK HEB EEN REACTIE MORGEN WAARSCHIJNLIJK KIJKEN
HELEMAAL SUPERquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:12 schreef Snowbells het volgende:
IK HEB EEN REACTIE MORGEN WAARSCHIJNLIJK KIJKEN
Lift jij ook altijd dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind deze shit trouwens ook wel echt baas.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo jaloers, nare man. Laat mij blij zijn
Nee.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo jaloers, nare man. Laat haar blij zijn
Uhu uhu.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dus dan kan je ze in principe meteen meenemen?
Speeltjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uhu uhu.Als ik ze morgen dan 'uitkies', haal ik ze zaterdag pas op dan kan ik morgen en overmorgen gelijk spullen halen. Krabpaal, kattenbak, eten/waterbakjes. Voer, kattenbakbedding. Mis ik iets?
Kattenmand of zo'n ding wat je aan de kachel kan hangen, alhoewel dat voor de kachel voor nu niet handig is aangezien ze daar niet in kunnen springen nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uhu uhu.Als ik ze morgen dan 'uitkies', haal ik ze zaterdag pas op dan kan ik morgen en overmorgen gelijk spullen halen. Krabpaal, kattenbak, eten/waterbakjes. Voer, kattenbakbedding. Mis ik iets?
Dat is weggegooid geld. Beter zet je gewoon een doos neer, vinden ze prachtigquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kattenmand of zo'n ding wat je aan de kachel kan hangen, alhoewel dat voor de kachel voor nu niet handig is aangezien ze daar niet in kunnen springen nog.
Is geen weggegooid geld, wij hadden er ook meteen een en daar lagen ze echt elke dag samen in totdat ze er te groot voor werden en nu hebben ze ieder hun eigen, word goed gebruik van gemaakt hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is weggegooid geld. Beter zet je gewoon een doos neer, vinden ze prachtig
Die bij mijn ouders liggen nog steeds soms samen in dat te kleine mandje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is geen weggegooid geld, wij hadden er ook meteen een en daar lagen ze echt elke dag samen in totdat ze er te groot voor werden en nu hebben ze ieder hun eigen, word goed gebruik van gemaakt hoorNiet dat een kleedje op de bank niet goed is ofzo
Mijn ervaring is dat ze dingen die je voor ze koopt links laten liggen en gewoon de wasmand confisquerenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is geen weggegooid geld, wij hadden er ook meteen een en daar lagen ze echt elke dag samen in totdat ze er te groot voor werden en nu hebben ze ieder hun eigen, word goed gebruik van gemaakt hoorNiet dat een kleedje op de bank niet goed is ofzo
Ja dat hadden wij wel met balletjes enzquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze dingen die je voor ze koopt links laten liggen en gewoon de wasmand confisqueren
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze dingen die je voor ze koopt links laten liggen en gewoon de wasmand confisqueren
Morgen dus ophalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, je bent écht fucking enthousiast he
Waar heb je precies gereageerd eigenlijk, waar stonden ze?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Morgen dus ophalen.![]()
Alleen nu twijfel ik wel echt hard of ik er 1 of 2 moet nemen. 2 want dan hebben ze wat aan elkaarof 1 en die lekker verwennen?
Marktplaatsquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar heb je precies gereageerd eigenlijk, waar stonden ze?
Heb je ervaring? Of je ouders? Anders gewoon eentje nemen. Zodra hij naar buiten mag komt hij de andere katten van de buurt wel tegen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Morgen dus ophalen.![]()
Alleen nu twijfel ik wel echt hard of ik er 1 of 2 moet nemen. 2 want dan hebben ze wat aan elkaarof 1 en die lekker verwennen?
Oeh oke, hoop dat het te vertrouwen is. Zou persoonlijk NOOIT mijn nestje op marktplaats zettenquote:
Nee en nee. En ik wil liever ééntje, dus dat gaat 'm worden. Als die vrouw zo terugbelt waarschijnlijk vanavond al ophalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je ervaring? Of je ouders? Anders gewoon eentje nemen. Zodra hij naar buiten mag komt hij de andere katten van de buurt wel tegen.
Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh oke, hoop dat het te vertrouwen is. Zou persoonlijk NOOIT mijn nestje op marktplaats zetten
Baas.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee en nee. En ik wil liever ééntje, dus dat gaat 'm worden. Als die vrouw zo terugbelt waarschijnlijk vanavond al ophalen.
Jaaaquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja de foto ziet er verder goed uit en je ouders zijn erbij dus moet wel goedkomen toch *O8
In de dierenwinkel al vet vrolijk tegen die verkoper aan zitten pratenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zitten stuiteren
Dan bel ik 8 uur weer opquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ja maar als ze niet terugbelt ben je teleurgesteld
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
Hm, nu trainen, dan daarna pas koken (duurt ook nog wel even)
of nu koken, was draaien en morgen trainen.
Is wel beter ja.quote:
Wat wou je gaan koken dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is wel beter ja.Anders verneuk ik het eten enzo omdat ik moe ben en dingen vergeet.
En al gestofzuigd, telt ook een beetje als training.
Alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AlweerJe bent er echt verslaafd aan hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vorige keer had ik die andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woah die witte. En die bovenste, oranje ogen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef Mano_ het volgende:
Jeej, 2 extra bazen in huis![]()
http://i.imgur.com/N1T5fX4.jpg
http://i.imgur.com/Qc3PSZj.jpg
Mooie kattenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef Mano_ het volgende:
Jeej, 2 extra bazen in huis![]()
http://i.imgur.com/N1T5fX4.jpg
http://i.imgur.com/Qc3PSZj.jpg
Joa, die witte heeft hier eerder al 2 maanden gewoond en die kleine is gewoon makkelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooie kattenZijn ze zo snel op hun gemak dat je die foto's kan maken?
Nee, groen. Beetje vaag tegenlicht enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Woah die witte. En die bovenste, oranje ogen?
Baasquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Joa, die witte heeft hier eerder al 2 maanden gewoond en die kleine is gewoon makkelijk
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]Die oranje is gvd leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
potje, waarom schrijf je het niet een keer opquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Murdera het volgende:
euh Vas, Eerst kip bij de ui of eerst het potje.
omdat ik het dan uit mn hoofd kanquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
potje, waarom schrijf je het niet een keer op
Nu heb ik overal even over moeten nadenken, dit was nog het enige dat ik niet zeker wist, nu heb ik het nagevraagd en het was correct, dus nu kan ik het officieel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat kan je blijkbaar nog steeds niet dus wat is je punt
Nicequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef Murdera het volgende:
Ben al weer bijna klaar om een nieuw gerecht te leren
Dat moet ik dus nog even gaan bedenken want het betekent 'Vas gaat mij een nieuw gerecht leren'quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moet ik dus nog even gaan bedenken want het betekent 'Vas gaat mij een nieuw gerecht leren'
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moet ik dus nog even gaan bedenken want het betekent 'Vas gaat mij een nieuw gerecht leren'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |