Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Centraal? Wat houdt dat in hier op 't forum?
Je hebt eerst: "Sticky topics," daaronder: "Open topic," en dan als je even naar beneden scrolled: "Centrale topics."quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah tofWaar zie ik dat als ik mag vragen?
Ik zie het nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt eerst: "Sticky topics," daaronder: "Open topic," en dan als je even naar beneden scrolled: "Centrale topics."
Staat toch gewoon bij MyAtquote:
Wow, dat is wel héél snel.quote:
Ga je het ook weer terug geven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:09 schreef Unscrewed het volgende:
Maar even wat wiet lenen bij mijn dealer, helpt blijkbaar heel goed tegen misselijkheid van hangovers.
Neequote:
Niet bij mij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:09 schreef Unscrewed het volgende:
Maar even wat wiet lenen bij mijn dealer, helpt blijkbaar heel goed tegen misselijkheid van hangovers.
Beter dan helemaal geen garantie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet bij mij.
Misselijk zijn en wiet is voor mij een kotsgarantie.
..wat?quote:
quote:
Mwa,,. niet helemaal mee eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |