vergetenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:12 schreef Moccie het volgende:
[..]
waar heb jij het over wat moet zogenaamd grappig zijn?
FF pissenquote:
Ken ik jou niet van de darkroom ?quote:
Doe maar jong belegen kaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Uccie het volgende:
Wat kwam ik hier nou ook alweer doen....Aan wie vraag je dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer dit topic net kennen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Geen idee...ben ik hier weleens geweest??quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dat ?
Leer dit topic net kennen.
Dacht ik voor de spiegel vanochtend.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht ik voor de spiegel vanochtend.
Was laatst de wegkwijt op de rotonde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]vanochtend...geen idee waar je het over hebt
Piet Paulusma ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:02 schreef Uccie het volgende:
Ik gebruik een TomTom om de keuken te vinden.
Handig zo'n....god hoe heet het ook alweer
quote:
Volgens mij kwam ik hem laats nog tegen.quote:
Ik herinner mij iemand die het wijnvak in de supermarkt aan het bijvullen was.....oh nee dat is geloof ik familie van hem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik hem laats nog tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |