quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
en nee ik bedoelde niet met die knipoog dat ik wat van je moet
Ik krijgt al bijna een hartaanval als ik er naar kijkquote:
dit jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik krijgt al bijna een hartaanval als ik er naar kijk
Doet het nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier een 39 Megapixel foto van een burger
[ afbeelding ]
Doeidoeiquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Nou ik ben weer weg, Tax is thuis
Waarachter?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:51 schreef AdoraBelle het volgende:
LMI moet niet overal wat achter zoeken.
Moet ik er een maken voor je? Wat wil je er tussen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb honger en wil een tosti
Kaas een salami als het niet te veel moeite isquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet ik er een maken voor je? Wat wil je er tussen?
dat ziet er echt walgelijk uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier een 39 Megapixel foto van een burger
[ afbeelding ]
Nee, voor jou doe ik het graagquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kaas een salami als het niet te veel moeite is
Nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het een rare combinatie.
Wil jij ook een tosti trouwens?
Al wel eens geprobeerd dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tosti en oreo is geen gewone combinatie
beetje brak, maar verder okquote:
Moet ik dit zien als een compliment?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een warm welkom van de grootste nachtbraker
Ook niet als een paparazzi bij de deur staan wachten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goooooedemorgen
Ik ga niet naar de musical
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als een compliment?![]()
Jawel, want wil wel m'n verloofde zienquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook niet als een paparazzi bij de deur staan wachten?![]()
:"e:Op woensdag 10 juli 2013 11:29 schreef xcachet het volgende:
[..]:&
[..]
Jawel, want wil wel m'n verloofde zien
Maar ik weet ook nog niet zeker of ik kom hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:29 schreef xcachet het volgende:
[..]:&
[..]
Jawel, want wil wel m'n verloofde zien
Haha, ja jij wel :"e:Op woensdag 10 juli 2013 11:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
:&![]()
Heb ik nu gewoon een nieuwe trend ingezet?
Hoezo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar ik weet ook nog niet zeker of ik kom hoor
Sssssssssssssst. Niemand mag weten hoe ik daar aan kom!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ja jij wel :&
Ik snap wel waar je hem vandaan hebt zie ik nu. De '&' zit naast de '@' op de iPhone
[..]
Hoezo?
Ik ben er sws niet
you gotta be fucking kidding me, right?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sssssssssssssst. Niemand mag weten hoe ik daar aan kom!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
you gotta be fucking kidding me, right?
Gotta?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
you gotta be fucking kidding me, right?
Wie zegt dat het geen zij is?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Overmorgen is hij er weer, vandaag beetje afkoelen!
Dat is gewoon te veel, dat zou een dag zijn met seks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak er gewoon 7.8/10 van, komt iets positiever over
De zon heeft duidelijk een piemel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen zij is?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen zij is?
Nee joh, het is maar een verjaardag, ik verwachte ook niks meer, vergeleken vorig jaar was dit super leukquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, het is maar een verjaardag, ik verwachte ook niks meer, vergeleken vorig jaar was dit super leuk
Wat had je vorig jaar gedaan dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, het is maar een verjaardag, ik verwachte ook niks meer, vergeleken vorig jaar was dit super leuk
Oke. Beetje jammer wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Overmorgen is hij er weer, vandaag beetje afkoelen!
Weet ik niet meer, maar mijn geheugen zegt dat het saai was, en toen had ik nog verwachtingen van een verjaardag.quote:
Uitknijpenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe krijg ik dit puistje nou weg zonder te zonnen!!!?
vuurquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe krijg ik dit puistje nou weg zonder te zonnen!!!?
Ik heb nu een proefaboquote:
ooo, okequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb nu een proefabo![]()
Is geloof ik iets van 12 dagen?
Daarna ff verder kijken of ik ga verlengen
Kies Londen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:02 schreef xcachet het volgende:
Ik twijfel nou nog steeds tussen Parijs en Londen
Mooier weer is dan wel weer zo jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar in Parijs mooier weer. Alleen lijkt shoppen mij daar wel leuker..
hmmquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mooier weer is dan wel weer zo ja![]()
Beide zal geen verkeerde keuze zijn.
En was mijn muzieksmaak goed?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:10 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn abo duurt nog 2 dagen. Wie neemt hem over.
Luister mijn nummer eens die ik net heb gepostquote:
Not my thing I guess. Proggressive House luister ik al tijden niet meer, tevens als trancequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Luister mijn nummer eens die ik net heb gepost
Haha.quote:
Luister gewoon deze:quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze ken ik ook al helemaal uit m'n hoofd
Maar goed nummer
Ja, maar die bootleg isquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zwembroeken dag!
En dat liedje komt echt m'n neus uitTe vaak geluisterd maar ook een goede.
Wat lief!quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
zometeen de schoenen halen waarvoor typisch geld heeft overgemaaktwat een schat ist ook
Ik denk ook dat het Parijs wordt ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:34 schreef hezdunnah het volgende:
Parijs, Londen heeft maar een paar leuke punten en verder is het keilelijk. Parijs heeft heel veel mooie plekjes en het weer is top
mimimimimiiiquote:
Oke?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:39 schreef Spatieloos het volgende:
Oma op Facebook
Hallo Marian hier een berichtje van oma **** ik heb gelzen dat je de echo hebt gehad, fijn dat alles goed gaat Peter heeft een mooi kasteel bed gemaakt Lucas was een goed opzichter Gr. Oma *****
Mijn oma's zijn dood.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
Dat jullie oma's nou zo on modern zijn!
iel paarse onderwaterpenissenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:42 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog een keer van dichtbij zien
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:34 schreef hezdunnah het volgende:
Parijs, Londen heeft maar een paar leuke punten en verder is het keilelijk. Parijs heeft heel veel mooie plekjes en het weer is top
anaalmoonquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo heet dat niet, heb je nooit Finding Nemo gezien!
Het heet iets als anemoon ofzo!
je hebt london stansted, london gatwick, london city en london heathrow maar heathrow is volgensmij 't grootste (of london city, not sure) en vind ik 't fijnste :pquote:
Hoezo heeft 1 stad 4 luchthavensquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
je hebt london stansted, london gatwick, london city en london heathrow maar heathrow is volgensmij 't grootste (of london city, not sure) en vind ik 't fijnste :p
heathrow is verreweg de grootstequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
je hebt london stansted, london gatwick, london city en london heathrow maar heathrow is volgensmij 't grootste (of london city, not sure) en vind ik 't fijnste :p
pics van je tietenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
omg ik leg net mijn bh ergens neer om terug te typen en nu ben ik 'm kwijt, jullie worden bedankt
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
omg ik leg net mijn bh ergens neer om terug te typen en nu ben ik 'm kwijt, jullie worden bedankt
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
Haha dildoquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:50 schreef hezdunnah het volgende:
heb iets besteld op internet, moet het helemaal uit Parijs komen
Volgende week is het er pas en dan ben ik er niet
Engels > Fransquote:
graag gedaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
In Parijs is het niet veel te heetquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Engels > Frans
Brits accent > Frans accent
Niet te heet > veel te heet
Witte mensen > donkere mensen
Had je maar uit Londen moeten bestellenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:50 schreef hezdunnah het volgende:
heb iets besteld op internet, moet het helemaal uit Parijs komen
Volgende week is het er pas en dan ben ik er niet
Engels is beter dan Frans ja. Parijs is niet veeeel te heet en in Londen kan het gewoon slecht weer zijn.. En in Frankrijk zijn niet alleen maar donkere mensen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Engels > Frans
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Engels > Frans
die hebben dat nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had je maar uit Londen moeten bestellen
In Parijs heb je wel van die negers die armbandjes om doen en schreeuwen dan dat je moet betalenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Engels is beter dan Frans ja. Parijs is niet veeeel te heet en in Londen kan het gewoon slecht weer zijn.. En in Frankrijk zijn niet alleen maar donkere mensen.
Frankrijk = nigger nigger nigger, i'm 200% niggerquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Engels is beter dan Frans ja. Parijs is niet veeeel te heet en in Londen kan het gewoon slecht weer zijn.. En in Frankrijk zijn niet alleen maar donkere mensen.
Ik ben je buurman en vorige keer was die zwarte dildo van jou bij mij gebracht omdat jij niet thuis wasquote:
jij gaat het ver schoppenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou geen racist bent hoef je me nog niet raar aan te kijken!
Okay, dan verzin ik een echt argument.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
v e r s c h r i k k e l i j kquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In Parijs heb je wel van die negers die armbandjes om doen en schreeuwen dan dat je moet betalen
huh ik had helemaal geen zwarte besteld. ik had een rodequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik ben je buurman en vorige keer was die zwarte dildo van jou bij mij gebracht omdat jij niet thuis was
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In Parijs heb je wel van die negers die armbandjes om doen en schreeuwen dan dat je moet betalen
Nee joh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frankrijk = nigger nigger nigger, i'm 200% nigger
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
huh ik had helemaal geen zwarte besteld. ik had een rode
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen als die er nog 100 om doet
[..]
Nee joh.
Of ze staan er met een kleedje, allemaal mini-eiffeltorentjes aan elkaar gebonden.quote:
dan ben jij nog nooit eerder in parijs geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen als die er nog 100 om doet
[..]
Nee joh.
Nee, alleen met het vliegtuig overgevlogenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
dan ben jij nog nooit eerder in parijs geweest.
Dus moet naar londen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Of ze staan er met een kleedje, allemaal mini-eiffeltorentjes aan elkaar gebonden.
Als de politie komt pakken ze het kleedje en rennen weg
ik weet het, niet normaalquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Of ze staan er met een kleedje, allemaal mini-eiffeltorentjes aan elkaar gebonden.
Als de politie komt pakken ze het kleedje en rennen weg
Beide zijn gewoon een goede keuze.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, alleen met het vliegtuig overgevlogen
[..]
Dus moet naar londen?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Londen, maar ik wil daar ook studeren enzo en ik ben sowieso een beetje UK-obsessed dus van mij moet je je niet zoveel aantrekkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, alleen met het vliegtuig overgevlogen
[..]
Dus moet naar londen?
en je niet-persoonlijke voorkeur?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Londen, maar ik wil daar ook studeren enzo en ik ben sowieso een beetje UK-obsessed dus van mij moet je je niet zoveel aantrekkenKen ook genoeg mensen die Parijs geweldig vinden
Ik vind Londen ook leuker dan Parijs denk ik. Maar de kans dat ik nog een keer voor school stage ga lopen in Londen is veeeel groter dan in Parijs en ik wilde wel een keer Parijs zienquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Londen, maar ik wil daar ook studeren enzo en ik ben sowieso een beetje UK-obsessed dus van mij moet je je niet zoveel aantrekkenKen ook genoeg mensen die Parijs geweldig vinden
oh ik 1 of 2 keer ofzoquote:
het station is klaar (weet niet of het helemaal af is)quote:
haha, bokt en girlscenequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:02 schreef LETMEIN het volgende:
@ catje: misschien staan hier nog wat tips tussen;
http://forum.girlscene.nl(...)londen-167678.0.html
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=1299879
haha ik girlscenede voordat ik foktequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, bokt en girlscene
Maar veel zeggen londen..
Ja, dat was het eerste dat ik vond op googlequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, bokt en girlscene
Maar veel zeggen londen..
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Midden Nederland. Hier hebben ze ook nog geen vakantie
Ik was eerder in Praag geweest dan Amsterdamquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ik 1 of 2 keer ofzo
wat ik dan weer niet snap is mensen die nog nooit in amsterdam zijn geweest
lol wtf? dit zei ook iemand in die link die lmi plaatste;quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:03 schreef Spatieloos het volgende:
london echt waar, ik ben vorig jaar in parijs geweest en daar zijn super veel culturele dingen enzo, (of nouja, cultureel niet echt maar heel veel musea en dingen als de arc de triomphe enzo) dat is wat minder. ben in het voorjaar naar london geweest met tante en nichtje en dat was echt super leuk, en super goedkoop winkelen. ^_^
Ik ben ook nog nooit in Amsterdam zelf geweest hoor, en dat hoeft van mij ook niet zo nodigquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was eerder in Praag geweest dan Amsterdam
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
haha ik girlscenede voordat ik fokte
wat lach je, ik durf te wedden dat jij op gosupermodel zatquote:
wollah wat lach je a zemmerquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
wat lach je, ik durf te wedden dat jij op gosupermodel zat
Ik zat op hyvesquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, VA zat op moviestarplanet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens opgezeten, toen ik 12 was of zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
haha ik girlscenede voordat ik fokte
dit dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind Parijs een mooiere stad, London lijkt me leuker
moviestarplanetquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, VA zat op moviestarplanet.
[..]
Ik heb daar wel eens opgezeten, toen ik 12 was of zoSneu gedoe daar.
Dat jij daar nou familie hebt of een weetikveel of iets te doen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef TienVingers het volgende:
Hoe kan je nog nooit in Amsterdam geweest zijn
Ik kom daar bijna elke maand
Geen idee, ik deed alleen aan habboquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
moviestarplanet![]()
heb je ook nog digidier ofzo
Ík kopieerde dat ook, slimbo!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
lol wtf? dit zei ook iemand in die link die lmi plaatste;
http://forum.girlscene.nl(...)londen-167678.0.html
omg ik ook vet langquote:
Berlijn nooit geweest. Maar heb niks met Duitsland.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:11 schreef TienVingers het volgende:
En ik denk dat Berlijn vs. London een betere vergelijking is, Berlijn is namelijk sowieso al leuker dan Parijs.
Kende je toevallig jackie7agentquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ik ook vet lang
wat was je naam misschien ken ik je wel
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kende je toevallig jackie7agent?
Dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ik ook vet lang
wat was je naam misschien ken ik je wel
Wel met Frankrijk dan? Duitsland is zoveel beterquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Berlijn nooit geweest. Maar heb niks met Duitsland.
neequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kende je toevallig jackie7agent?
Ik heb liever Frankrijk dan Duitsland jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel met Frankrijk dan? Duitsland is zoveel beter
Lach je mijn oude nickname nou uit!? Die had ik op Habbo EN Runescape! En ook wel eens op andere spelletjes.quote:
Nooit ontmoetquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
neeik had best veel accounts lol, deze kan ik me nog herinneren;
-MONIQUEEE
--shootingstar,
Exclamation______!
Omdat ik die nickname jaren heb gebruik op andere spelletjes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Wel verdacht dat je je habbo naam nog weet Spatieloos...
Ik zou toch ook Berlijn overwegen, echt heel gave stadquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb liever Frankrijk dan Duitsland ja
Moe, heel moe.. Had ook een steek in mn borst ofzo (waarschijnlijk gewoon vanwege mijn moeheid, niet vanwege bloeddruk etc.)quote:
Not gonna lie, ik habbo'de vorig jaar ofzo nogquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik die nickname jaren heb gebruik op andere spelletjes.
Hmm, wie weet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zou toch ook Berlijn overwegen, echt heel gave stad
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Not gonna lie, ik habbo'de vorig jaar ofzo nog
Londonquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hmm, wie weet.
Maar nu eerst tussen Londen en Parijs kiezen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Not gonna lie, ik deze week ofzo nog
Ik heb er volgens mij 2 jaar geleden ook nog een keer opgezeten, maar alles was veranderd en het werd me te moeilijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Not gonna lie, ik habbo'de vorig jaar ofzo nog
Hmm... klinkt ernstig. Waarom ga je niet slapen dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moe, heel moe.. Had ook een steek in mn borst ofzo (waarschijnlijk gewoon vanwege mijn moeheid, niet vanwege bloeddruk etc.)
Dit jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij 2 jaar geleden ook nog een keer opgezeten, maar alles was veranderd en het werd me te moeilijk.
Ja ik ben toen terug naar bed gegaan..quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... klinkt ernstig. Waarom ga je niet slapen dan?
Kom we lachen hem uit, want wie speelt dat nou als je ouder bent dan 12quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahaha serieus
TIENVINGERS SPEELT HABBO HOTEL
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb nog nooit habbo gespeeld, moet ik het nu doen?
Mijn broertjequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom we lachen hem uit, want wie speelt dat nou als je ouder bent dan 12![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef TienVingers het volgende:
Ik en xcachet gaan samen naar London
Ja, als je het nooit hebt gespeeld moet je toch even wat inhalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
omg zullen we nu met z'n allen gaan habbo'enquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Puur uit verveling hoor, wat moet ik anders doen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom we lachen hem uit, want wie speelt dat nou als je ouder bent dan 12![]()
![]()
FOK!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Puur uit verveling hoor, wat moet ik anders doen?
naar londenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Puur uit verveling hoor, wat moet ik anders doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |