abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128785091
quote:
Maar wie is deze bloemkooljihadi?

Op internet is vandaag een foto opgedoken (mirror) van blijkbaar alweer een NL patatjihadi in Syrië. Ene "Zakaria Al-Holandi" zit met suave pet & zonnebril op een islamitische Klippan, met naast zich een AK-47 AK-74. Maar welke "Zakaria" is dit nu weer? Het is niet Abdelkarim Honing of Victor Droste, het komische duo met een jihadwens uit dit blaartrekkende YouTube-filmpje. Maar wie is deze Abu Zonnebril dan wel? Moeders, belt uw zonen in "Salou" en/of "Cherso", en vraag waar ze mee bezig zijn. Zoek zoek jihadi.
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_bloemkooljiha.html

De een gaat fitnessen na een helse middelbareschooltijd, de ander maakt er een eind aan, weer een ander maakt een einde aan het leven van zijn pestkoppen. :') Deze weledelgeboren heer bekeert zich tot de religie van liefde en vrede en gaat humanitair werk doen in Syrië, met een AK-74 aan zijn zijde.

Als je deze link volgt uit het gs-bericht kom je via via bij dit youtube-filmpje uit:

Waarin onze vriend (met blijkbaar oogschaduw up terwijl hij een moskee uitloopt.... :D :D ) uitgebreid zijn mening ventileert. Kijk en geniet. :9

Overigens gaat het om deze moskee uit het youtube-filmpje:

http://www.alhijra.nl/Doelstelling.html

Al-hijra moskee, te Leiden

Alle fokkende Leidenaren kunnen zich tevens verheugen op een nieuwbouwproject van deze liefde- en tolerantieverspreidende moskee.

quote:
Onderlinge saamhorigheid en respect tussen verschillende bevolkingsgroepen staan bij de moskee hoog in het vaandel. Om dit te bereiken onderneemt de moskee pogingen om een bijdrage te leveren aan maatschappelijk georiënteerde zaken. Hiermee wil de moskee in samenwerking met verschillende partijen knelpunten oplossen. Daarnaast streven wij ernaar om bepaalde maatschappelijke problemen te voorkomen, door een preventieve houding in te nemen.
De moskee is een geliefd plaats en vormt een belangrijk deel in het leven van een moslim. Het is het centrum van het Islamitische gemeenschapsleven.

Het verrichten van het gezamenlijke gebed in een moskee is één van de belangrijkste verplichtingen van een moslim. Het gezamenlijk gebed heeft vele spirituele en sociale voordelen.
De moskee heeft een sociaal, open en maatschappelijk karakter. De deuren van de moskee staan voor iedereen open.
:') :9
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_128785114
Zijn wereldbeeld gaat nog een stuk ruimer worden daar.
  woensdag 10 juli 2013 @ 04:20:42 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128785135
afgaande op je TT zou het om een Fok!ker moeten gaan...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128785150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 04:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
afgaande op je TT zou het om een Fok!ker moeten gaan...
Genoeg dwazen hier dus het zou zomaar kunnen.
pi_128785264
Maakt mij niet zoveel uit wie het is, als ie maar niet terug komt.
pi_128785435
Abdelkarim Honing is een echte baas... hij woont op zolder bij zijn vader met zijn vriendin uit Afrika en hij is moslim
  woensdag 10 juli 2013 @ 07:01:33 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128785459
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 06:55 schreef arjan1212 het volgende:
Abdelkarim Honing is een echte baas... hij woont op zolder bij zijn vader met zijn vriendin uit Afrika en hij is moslim
en dat maakt hem een baas?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128785465
:').
pi_128785506
er was een uitzending van de EO die waren bij hem thuis geweest, helaas staat die uitzending niet op internet
pi_128785880
Dat hier maar snel een eind aan mag komen. :)
pi_128785953
Ik moest lachen :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128786030
Ik mis bijna de Confederates vlag op de achtergrond :P
pi_128786183
Die komt terug in een kist
Ура для россии
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juli 2013 @ 08:59:36 #14
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_128786414
o, maar die gast zit er al een tijdje. Dit is geen nieuws.
Op m'n eigen forum loopt al sinds mei een topic over hem (omdat hij daar ooit zelf ook actief was, voordat hij z'n verstand helemaal kwijt raakte en bekeerde)
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:08:36 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_128786572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:59 schreef Tokus het volgende:
Op m'n eigen forum loopt al sinds mei een topic over hem (omdat hij daar ooit zelf ook actief was, voordat hij z'n verstand helemaal kwijt raakte en bekeerde)
Weet je hoe die gast uit de OP heet?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:10:43 #16
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128786604
Dit is toch niet die Victor Droste, lijkt mij.

Overigens sterven de buitenlandse jihadisten - en zeker het naïeve idealistische kanonnenvoer (de Arabische jihadisten en strijders laten zich vorstelijk door Qatar betalen, anders dan de buitenlanders).

De Nederlandse en Belgische jihadisten, zowel de Marokkanen, Turken als de Nederlandse bekeerlingen tot het takfiri-salafistische gedachtegoed, worden ingezet bij Ahrar as-Sham (Vrijkorps van de Levant), een uit islamisten en salafisten bestaande terroristische groepering.

Lees de link maar, dan zien we ook dat gebruikers als "Hiper2", AbuNogiets en Meki sympathisanten zijn van deze islamistische sjeiks en emiraatsfantasten.

Overigens is het niet veilig voor het buitenlands kanonnenvoer, de naïevelingen worden door de petrodollars tellende Libische bendeleiders, Tsjetsjeense huurlingen en Iraakse marionetten als eerst het vuur ingeworpen.
http://nsnbc.me/2013/06/1(...)-regional-countries/
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:13:34 #17
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128786650
De jongens van de Stoere Staatsman met Snor winnen het van de Bebaarde Barbaren....

Een Syrische soldaat loopt wacht bij anti-terreuroperaties.
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:15:22 #18
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128786685

Libische terrorist tegen een gedode Libische jihadist in Syrië: "Zie je maagden al?"

Wat een volk.... |:( :N :N :N
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:17:07 #19
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128786708

Het Journaal (Engels) van Souria1, de publieke omroep van Syrië.

Met recente beelden van operaties tegen de buitenlandse terroristen van Jabhat an-Nusra.
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:28:59 #20
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128786957
In het bezette Jeruzalem hebben verschillende kerken en kerkgenootschappen gebeden voor de redding en vrijlating van de ontvoerde Grieks-Orthodoxe en Syrisch-Orthodoxe aartsbisschoppen (in rebellengebied noordelijke Syrische provincie Idlib) en voor de zielerust van de onthoofde diaken (tevens hun privéchauffeur). Beelden uit de privékapel van het Grieks-Orthodoxe Palestijnse Patriarchaat van Jeruzalem. Het lot van de aartsbisschoppen Ibrahim (Syrisch-Orthodox monofysitisch) en Yazigi (Antiocheens Grieks-Orthodox, Syrisch) lijkt volledig onbevestigd en onbekend. Tegelijkertijd was het geen Orthodoxe uitvaartliturgie, dus verwacht ik niet dat er al zekerheid is dat de geestelijken gedood of onthoofd zijn, waarvoor vele christenen in de regio vrezen.

pi_128793600
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:59 schreef Tokus het volgende:
Linkje?
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_128794500
En dit zijn dan vrijheidsstrijders :r Het westen moet vooral doorgaan met het steunen van deze zieke terroristen.
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:43:30 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_128794872
kop maar een kogel.
pi_128795704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:28 schreef Veldkamp het volgende:
In het bezette Jeruzalem hebben verschillende kerken en kerkgenootschappen gebeden voor de redding en vrijlating van de ontvoerde Grieks-Orthodoxe en Syrisch-Orthodoxe aartsbisschoppen (in rebellengebied noordelijke Syrische provincie Idlib) en voor de zielerust van de onthoofde diaken (tevens hun privéchauffeur). Beelden uit de privékapel van het Grieks-Orthodoxe Palestijnse Patriarchaat van Jeruzalem. Het lot van de aartsbisschoppen Ibrahim (Syrisch-Orthodox monofysitisch) en Yazigi (Antiocheens Grieks-Orthodox, Syrisch) lijkt volledig onbevestigd en onbekend. Tegelijkertijd was het geen Orthodoxe uitvaartliturgie, dus verwacht ik niet dat er al zekerheid is dat de geestelijken gedood of onthoofd zijn, waarvoor vele christenen in de regio vrezen.

Waarom kan jij niet gewoon alles in 1 bericht zetten ipv het uit te spreiden over 5 of meer berichten achter elkaar altijd.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:45:56 #25
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_128796985
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:08 schreef WH141 het volgende:

[..]

Waarom kan jij niet gewoon alles in 1 bericht zetten ipv het uit te spreiden over 5 of meer berichten achter elkaar altijd.
Inhoudelijke reactie? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')