Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Jep. Heb al magenta roze gehad en knalroze. Gek genoeg samen met rood en blond de enige kleuren die me staan. En deze kleur roze staat me het beste denk ikquote:
quote:
Gadverdammequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Life2.0 het volgende:
er zaten wel wat kattenharen in de wiet ja
met je rechterhandquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Trollscience het volgende:
ik bevind mij in een tempel van gitaarfeedback, zwevende stemmen en seks
klinkt aantrekkelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
Omg de Jumbo hier gaat weer witte knetterchocolade in het assortiment doen. Hadden ze eruit gehaaldMedewerker was het met me eens dat die shit goddelijk is en meteen weer terug moet het schap in! Hij heeft ze meteen weer besteld. Yeah! Stonersvoer wat knettert. Hoorde hem zelfs nog in het magazijn zeggen 'Die witte is gewoon vet lekker! Die moet terug komen'
sorry verkeerd getyypt, lust, niet daadwerkelijk handelingen maar de anticipatie en opbouwende spanning die je vanuit je benen naar boven voelt zweven, door je borstkas en hart en hersenen en armen en je verlicht in ieder lichaamsdeelquote:
?quote:
Mediteren, of wiet rokenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry verkeerd getyypt, lust, niet daadwerkelijk handelingen maar de anticipatie en opbouwende spanning die je vanuit je benen naar boven voelt zweven, door je borstkas en hart en hersenen en armen en je verlicht in ieder lichaamsdeel
[ afbeelding ]
oh wist ik nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
?
die kaarten had ik aan amartha gegeven tijdje terug
Sowiesoquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
BAZENJUMBO
ik ga mijn AH manager ook maar eens overtuigen
Ik kon op 't laatst niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
oh wist ik niet![]()
hoe was paul elstak ama?
mijn euroquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kon op 't laatst niet meerPrecieze reden wat ik niet meer eigenlijk maar ik baalde wel flink
Ik luister nu Uncle Acid, lekker occulte stoner rock met de meest bizarre lyrics en beeldenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Trollscience het volgende:
dit is een leuek videoquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik luister nu Uncle Acid, lekker occulte stoner rock met de meest bizarre lyrics en beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |