quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan op FOK! toch niks beginnen, volgens mij is er maar 1 admin die me niet haat
quote:
Dat is niet representatief voor mijn algemene postgedragquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, wat je net in m'n DM stuurde was niet best![]()
Ach, ik heb hetzelfde probleem. Ik word nu ook gebanned om poepdingen door m'n banverledenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan op FOK! toch niks beginnen, volgens mij is er maar 1 admin die me niet haat
ik ben op dit account nog nooit gebannedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb hetzelfde probleem. Ik word nu ook gebanned om poepdingen door m'n banverleden
Zou eigenlijk een nieuw account moeten maken maar ben bang dat ik vrij snel herkend zal wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb hetzelfde probleem. Ik word nu ook gebanned om poepdingen door m'n banverleden
ik heb 50 notesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 6 bans op mijn naam ofzo op 35 notes
Ik post gewoon wat ik wil. Nog nooit een ban gehad en ik heb ook niet veel notes, dus ja, dan zal ik wel geen behoefte hebben aan 'strafbare' dingen nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
braafste jongetje van de klas zeker?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik post gewoon wat ik wil. Nog nooit een ban gehad en ik heb ook niet veel notes, dus ja, dan zal ik wel geen behoefte hebben aan 'strafbare' dingen nee.
En gelukkig heb ik geen wiener.
Ja en dan worden je notes gewoon aan dat nieuwe account toegevoegd, heb ik ook geloof ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou eigenlijk een nieuw account moeten maken maar ben bang dat ik vrij snel herkend zal worden
Omdat je aan permanente PMS lijdt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en dan worden je notes gewoon aan dat nieuwe account toegevoegd, heb ik ook geloof ik
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook een "Hvjbjwjnmk"-quote van Yvonne in je sig
Nee omdat een admin aan permanente pms lijdt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat je aan permanente PMS lijdt?
Op wie doel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee omdat een admin aan permanente pms lijdt.
Als ze dat zeggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yvonne nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat je niet al te geweldig af héquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Bovendien zou ik een username moeten verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |