Hij denkt nog dat ze maagd isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]dat was een hint dat je van zijn dochter moet blijven.
Wat een wijs man moet je zijn om de bullshit van mijn vader aan te nemenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Van trouwen komt scheiden, dus nee. Daar begin ik niet aan op advies van je vader.
Serieus, dat zei die nog vandaag tegen me in de tuin_!
Waarheid dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet iedereen al lang.En logisch, heb ik niet een onweerstaanbaar kontje?
Ja maar dat is geen nieuwsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat opbiechten dat ie em liever in Mur's poeperd steekt.
Dat hebben we allen mogen aanschouwen en bewonderen met de meetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet iedereen al lang.En logisch, heb ik niet een onweerstaanbaar kontje?
zelfs nog een pic van gemaaktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat hebben we allen mogen aanschouwen en bewonderen met de meet![]()
Welk cijfer geef je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat hebben we allen mogen aanschouwen en bewonderen met de meet![]()
7+.. Hij squat nog niet zo langquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagelijks om 8.30 op duivendrecht staan is voor mij wel erg extreem. It wasn't mequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie weet gaat het wel over jou en is het je prins. Zou toch mooi zijn ?
Dat zijn ook wel onChristelijke tijden ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dagelijks om 8.30 op duivendrecht staan is voor mij wel erg extreem. It wasn't mehelaas.
Precies. Dan draait ieder persoon die goed in zijn hoofd is zich nog een keer om.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel onChristelijke tijden ja.
Waarom ben ik een vieze emo dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wist wel wat maar ik was het vergeten. Vieze emo die je bent, dit voor je:![]()
Que?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wauw Moira., rondje Partyflock gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |