Maar geen problemen om in je eigen zaad te slapenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga beneden op de bank slapen vannacht, hoef niet in een pisbed te slapen
Baasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Prima, ik heb vorige week echt veel goed nieuws gehad
Heb mijn propedeuse gehaald met dank aan mijn SLBer die wat dingen gefixt heeft voor me zodat ik geen onzin meer hoefde te doen
Daarnaast heb ik een stageplek bij een tof game bedrijf in Utrecht gekregen![]()
![]()
Ben nu op het huis/de hont van mijn ouders aan het letten; met andere woorden, lekker chillen, wietje erbij, af en toe lekker bier / whisky, en goed eten![]()
De hedendaagse man is niet vies van zichzelf!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar geen problemen om in je eigen zaad te slapen
Stolen Couch Games, lijkt me erg tof om daar stage te lopenquote:
Hahahahha. Lekker voor jequote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
Naar de tering.
Kut lange werkdag.
En sommige hoertjes in dit topic weten al wat ik morgen/overmorgen ga doen en ik wil het ook weten![]()
![]()
![]()
Kan niet slapen vannacht, bed plassen van spanning enzo.
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
Anaal uitwonen op de Keileweg in Rotterdamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mono, wat ga je met Moira doen?
Ik dacht dat dat ons ding was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Anaal uitwonen op de Keileweg in Rotterdam
Verrassend antwoord, die zag ik niet komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Anaal uitwonen op de Keileweg in Rotterdam
Ik denk dat hij gaat opbiechten dat ie em liever in Mur's poeperd steektquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat hij mij ten huwelijk gaat vragen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Van trouwen komt scheiden, dus nee. Daar begin ik niet aan op advies van je vader.
Serieus, dat zei die nog vandaag tegen me in de tuin_!
Ik denk dat hij mij ten huwelijk gaat vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat hij mij ten huwelijk gaat vragen
Wehehehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Van trouwen komt scheiden, dus nee. Daar begin ik niet aan op advies van je vader.
Serieus, dat zei die nog vandaag tegen me in de tuin_!
Dat weet iedereen al lang.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat opbiechten dat ie em liever in Mur's poeperd steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |