Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 1% gewijzigd door Drommeldaris op 09-07-2013 19:54:01 ]
Tering zeg..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag van een huisgenoot niet zeuren over 't feit dat er een hele zak vrieslollies is geript van me.. 'Die dingen zijn maar 50 cent loop niet zo te zeiken'. Principe kwestie misschien? Verder zegt die ja ik flikker je tandenborstel gewoon weg als die op de wasbak ligt.
DamnVerklaard wel waar mijn tandpasta en borstel is gebleven die ik al de hele week kwijt ben. Sorry wou dit even kwijt
Het is niet netjes nee, ook al kost het geen fuckquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag van een huisgenoot niet zeuren over 't feit dat er een hele zak vrieslollies is geript van me.. 'Die dingen zijn maar 50 cent loop niet zo te zeiken'. Principe kwestie misschien? Verder zegt die ja ik flikker je tandenborstel gewoon weg als die op de wasbak ligt.
DamnVerklaard wel waar mijn tandpasta en borstel is gebleven die ik al de hele week kwijt ben. Sorry wou dit even kwijt
Idd. Ik moet het niet maken om iets van hem weg te gooien.. Hij heeft nu ook plek van iemand anders in de koelkast geclaimt voor zijn pak drinken. Ach ja.. Beetje flauw dat ik het maar moet pikken dat alles hier verdwijnt. Sowieso vreemd ook dat hij zich er kan storen dat er een tandenborstel en tandpasta bij de wasbak ligt (de enige)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Tering zeg..
Maar ik ken het wel,, moet je es horen als jij iets weggooit of ript van iemand.
Ja toch? Principe kwestie. Ik heb mijn eigen vriesvak namelijk.. Idee is dat alles van mij daar in ligt en anderen er met hun poten vanaf blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is niet netjes nee, ook al kost het geen fuckIk snap je punt wel.
Dat is nog erger imoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Ja toch? Principe kwestie. Ik heb mijn eigen vriesvak namelijk.. Idee is dat alles van mij daar in ligt en anderen er met hun poten vanaf blijven
Let maar goed op danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Heb nu ook dure waterijsjes erin liggen.. Hmpf
Jep.. Ik dacht eerst nog dat de personen naast mij zich vergist hadden met hun ijsjes maar hun zakken zijn gewoon leeg (dus ze hebben uit de goeie gepakt). Hmpf vreemd.. Hun zijn wel de enige die ik de hele dag die dingen zie etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is nog erger imoNog in andermans dingen neuzen ook
wat een hondenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Idd. Ik moet het niet maken om iets van hem weg te gooien.. Hij heeft nu ook plek van iemand anders in de koelkast geclaimt voor zijn pak drinken. Ach ja.. Beetje flauw dat ik het maar moet pikken dat alles hier verdwijnt. Sowieso vreemd ook dat hij zich er kan storen dat er een tandenborstel en tandpasta bij de wasbak ligt (de enige)
[..]
Ja toch? Principe kwestie. Ik heb mijn eigen vriesvak namelijk.. Idee is dat alles van mij daar in ligt en anderen er met hun poten vanaf blijven
Heb je hun al aangesproken of?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep.. Ik dacht eerst nog dat de personen naast mij zich vergist hadden met hun ijsjes maar hun zakken zijn gewoon leeg (dus ze hebben uit de goeie gepakt). Hmpf vreemd.. Hun zijn wel de enige die ik de hele dag die dingen zie etenAch haal wel 2 zakken morgen lol
Pff ja op zo'n moment denk ik ook echt 'ik moet een eigen huis'. Ik erger me gewoon aan 't feit dat ik niet mag zeggen dat er een zak ijsjes weg is van mij.. alleen omdat ze goedkoop waren. Tering dus alles wat niet duur was mag je maar jatten?quote:
Ja ze zegt dat ze er niks mee te maken heeft. Geloof haar wel ofzoquote:
Dat is nog wel kanslozer ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:05 schreef Olment het volgende:
Hier komen ze ook met het argument "Maar jij hebt werk, dus jij kan dat kopen"
Wel al een nieuwe gehaald?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Nee.. Naja andere ijsjes maar onbewust want had gewoon zin in andere soort waterijsjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |