Ik vind het ongewenst dat deze denkbeelden worden aangepraat bij kinderen. Als jij na je 18e een nep-lul wil moet je het zelf weten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ze wijken af van de norm, net als iemand die een bril draagt. Dus ja, het is een afwijking. Ze ondervinden er ook hinder van, dus in die zin ook een ziekte. Maar het is geen ongewenste afwijking, zoals pedofilie. Ze zijn niemand tot last. Ik snap dus niet zo goed wat je wilt bereiken, behalve de knuppel in het hoenderhok gooien.
Ik geloof niet dat er al sprake is van het massaal aanpraten van denkbeelden op het gebied van transgenderisme. Bovendien geldt dit dan ook voor ouders die hun kinderen laten diagnosticeren met autisme, ADHD, ADD en noem maar op. Of slachtofferhulp na misbruik. In veel gevallen moet je het kind gewoon maar laten gaan en zien wat er van komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik vind het ongewenst dat deze denkbeelden worden aangepraat bij kinderen. Als jij na je 18e een nep-lul wil moet je het zelf weten.
Als ik alleen dat wou dan had ik wel geroepen "transgenders zijn walgelijk en moeten vergast worden."quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Oognip het volgende:
Zit je een beetje in een recalcitrante fase, TS? De topics van de laatste week die je in R&P hebt geopend zijn alleen maar om te provoceren. Begint op te vallen.
Als je een kind niet vertelt dat hij een operatie kan ondergaan dan wordt het misschien wel "gewoon" een homo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er al sprake is van het massaal aanpraten van denkbeelden op het gebied van transgenderisme. Bovendien geldt dit dan ook voor ouders die hun kinderen laten diagnosticeren met autisme, ADHD, ADD en noem maar op. Of slachtofferhulp na misbruik. In veel gevallen moet je het kind gewoon maar laten gaan en zien wat er van komt.
Je weet het wel zo te verpakken dat je er geen ban voor kan krijgen iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Als ik alleen dat wou dan had ik wel geroepen "transgenders zijn walgelijk en moeten vergast worden."
Misschien wel, maar misschien ook niet. Wil je alleen maar nutteloos tegen iets aantrappen of heb je nog iets meer onderbouwing dan jouw onderbuikgevoel op basis van twee praktijkgevallen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Als je een kind niet vertelt dat hij een operatie kan ondergaan dan wordt het misschien wel "gewoon" een homo.
Als een jongetje alleen maar blij is als hij een jurk aan mag is dat best een sterke aanwijzing.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:45 schreef Keith_Bakker het volgende:
Sowieso is het transgender-fenomeen vreemd. Tevreden zijn met jezelf heeft geen waarde meer blijkbaar.
En dan dit he, hoe kan je op je vierde nou al weten dat je een meisje wilt zijn
Dat is natuurlijk onzinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:45 schreef Keith_Bakker het volgende:
Sowieso is het transgender-fenomeen vreemd. Tevreden zijn met jezelf heeft geen waarde meer blijkbaar.
En dan dit he, hoe kan je op je vierde nou al weten dat je een meisje wilt zijn
Jezelf laten ombouwen ómdat het kan is pas provoceren, tegen eigenwaarde welteverstaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Oognip het volgende:
Zit je een beetje in een recalcitrante fase, TS? De topics van de laatste week die je in R&P hebt geopend zijn alleen maar om te provoceren. Begint op te vallen.
Ik ben geen expert maar met common sense kom je ook al ver.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet. Wil je alleen maar nutteloos tegen iets aantrappen of heb je nog iets meer onderbouwing dan jouw onderbuikgevoel op basis van twee praktijkgevallen?
Wat is onzin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzinMaar voor de meeste transgenders geldt dat ze dit dan nog niet weten, maar het gewoon later beweren om te laten zien "dat ze het echt wel zeker wisten hoor!" Aangedikte onzin. Dat leidt nu tot een stel ouders die hun kind iets aanpraten. Maar dat maakt het nog geen trend
Misschien is het gewoon een jongetje dat jurken mooi vindt. Zat homo's die van tutten houden maar zich niet willen laten ombouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als een jongetje alleen maar blij is als hij een jurk aan mag is dat best een sterke aanwijzing.
wtf man ik heb vroeger ook in een jurk gelopen met oorbellenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als een jongetje alleen maar blij is als hij een jurk aan mag is dat best een sterke aanwijzing.
Dat is hetzelfde als zeggen tegen een depressief persoon dat hij niet zo teneergeslagen moet doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar met common sense kom je ook al ver.
Ik zou dolgraag Doutzen willen zijn. Ik kan mij wel tig keer verbouwen maar zal er nooit precies uitzien zoals zij. Misschien kan ik beter mijzelf accepteren zoals ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |