Joey sluiten we nooit op. Gelukkig gaat dat goed. We vinden hooguit onze kleren boven op een hoopje waar die dan een "mand" van heft gemaaktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als we weg gaan en ze kan niet mee.
Nou, dat idee had ik ook niet hoorquote:
dat dacht ik alquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was meer even elders gaan posten omdat het hier te heet onder de voeten werd
Ooohquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef Ladylike het volgende:
met baby op schoot
Arme kind had gespuugd
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef Ladylike het volgende:
met baby op schoot
Arme kind had gespuugd
wij vinden de laptop in de mand ed, of afgeknaagde bankquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Joey sluiten we nooit op. Gelukkig gaat dat goed. We vinden hooguit onze kleren boven op een hoopje waar die dan een "mand" van heft gemaakt
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Joey sluiten we nooit op. Gelukkig gaat dat goed. We vinden hooguit onze kleren boven op een hoopje waar die dan een "mand" van heft gemaakt
Geen idee, hij eet altijd veelquote:
quote:
nee dat doet ie niet, hij breekt de boel af als we thuis komen want dan rent vliegt ie als een idioot door de kamer. over de tafel op de bank, rugleuning van de bank etcquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij vinden de laptop in de mand ed, of afgeknaagde bank
hond of baby?quote:
jij mag datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]ik mag dat bij mijn eigen vrouw, in tegenstelling tot andere gebruikers
zoeen heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat doet ie niet, hij breekt de boel af als we thuis komen want dan rent vliegt ie als een idioot door de kamer. over de tafel op de bank, rugleuning van de bank etc
babyquote:
Andere gebruikers mogen dat wellicht ook wel bij hun eigen vrouwquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]ik mag dat bij mijn eigen vrouw, in tegenstelling tot andere gebruikers
nja wees maar blijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat doet ie niet, hij breekt de boel af als we thuis komen want dan rent vliegt ie als een idioot door de kamer. over de tafel op de bank, rugleuning van de bank etc
das wel kut iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja wees maar blij![]()
wij hebben al 3 bankstellen versleten op een jaar.
We zijn op vakantie geweest in spanje en daar hebben jongeren met lasers de hond dol gemaakt, sindsdien kunnen we haar niet meer alleen laten
Die jongeren kunnen nog lopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja wees maar blij![]()
wij hebben al 3 bankstellen versleten op een jaar.
We zijn op vakantie geweest in spanje en daar hebben jongeren met lasers de hond dol gemaakt, sindsdien kunnen we haar niet meer alleen laten
beter laten uitrichtenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
omdat het signal van de schotel dan vaak wegvalt en ik geen tour kan volgen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Andere gebruikers mogen dat wellicht ook wel bij hun eigen vrouw
hij staat goed uitgericht. bij heftig onweer incl. regen valt het signal gewoon wegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beter laten uitrichten![]()
ik heb er geen last van hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |