Dit is heel normaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Unscrewed het volgende:
Oke stiekem zit ik mezelf te bezatten zodat ik straks met meer zelfvertrouwen mijn ex kan bellen
Is dat niet het sneuste wat je ooit gehoord hebt?
Nee, je krijgt eenmalig een bedrag om akkoord te gaan met het beeindigen van het contract. Zonder afkoopsom is het beeindigen van het contract namelijk helemaal niet in het belang van de werknemer en een contract is een overeenkomst waar zowel werkgever als werknemer aan gebonden zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar wat houd afkopen dan in? Krijgt hij dan nog steeds maandelijks betaald ofzo?
Vaak gehad dat ik zat was en dan impulsief exen ging bellen, ook niet per se een goed ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Unscrewed het volgende:
Oke stiekem zit ik mezelf te bezatten zodat ik straks met meer zelfvertrouwen mijn ex kan bellen
Is dat niet het sneuste wat je ooit gehoord hebt?
True. Als je weet wie het gedaan heeft, slaan we ze in elkaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Daarom neem ik het dus "mee terug" en vraag recht in zn gezicht of hij er iets van weet. Aan zijn reactie zie ik wel of hij het heeft gedaan, ik voel het aan als mensen liegen.
404quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Te gruwelijk. En dat is maar goed ook voor snowies tere zieltje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Te gruwelijk. En dat is maar goed ook voor snowies tere zieltje.
Dat is die train simulator 2013 toch?quote:
Why not? We zijn toch allemaal begeleide zolderautisten die wachten tot het leven iets te bieden heeft?quote:
Mijn leven begint binnenkortquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Why not? We zijn toch allemaal begeleide zolderautisten die wachten tot het leven iets te bieden heeft?
Waarom dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |