Kom maar halenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Unscrewed het volgende:
Kan ik toevallig van een rijkerd hier 5euro lenen?Je krijgt het overmorgen terug
Nee, dat wordt behoorlijk overdreven. Sowieso moet de werkgever na 6 maanden iemand met een nul uren contract minstens het gemiddeld aantal gewerkte uren van de afgelopen 3 maanden uitbetalen, ook al is de werknemer niet opgeroepen. Qua ontslag is het normale ontslagrecht gewoon van toepassing.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niet. Kan een 21-jarige een nul uren contract hebben? Dan kan je altijd iemand ontslaan, geloof ik.
quote:
Oh, ik heb niet echt een goeie band met die werknemer, maar ik zal hem erop wijzenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, dat wordt behoorlijk overdreven. Sowieso moet de werkgever na 6 maanden iemand met een nul uren contract minstens het gemiddeld aantal gewerkte uren van de afgelopen 3 maanden uitbetalen, ook al is de werknemer niet opgeroepen. Qua ontslag is het normale ontslagrecht gewoon van toepassing.
Heb 0 op mn rekeningquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nee maar kan ik het serieus lenen? :3
Dan krijg je het donderdag of misschien al morgen terug.
Via internetbankieren
Ohquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb 0 op mn rekening
morgen heb ik t wel als t goed is maar als ik et dan overmaak heb je het pas donderdag
ABNquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
OhWelke bank heb je dan?
Opzich hoef ik het pas morgen te hebben.
Ik heb ook ABN, dan is het instantquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ABN
maar t duurt volgens mij altijd 1 dag. waar heb je het voor nodig trouwens?
sorry maar ik ga alleen lenen als je t écht nodig hebtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb ook ABN, dan is het instant
ABN
Uhh ik heb het nodig voor.. uhmm...
Heb ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
sorry maar ik ga alleen lenen als je t écht nodig hebt
wietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb ik ookAlleen het is een beetje prive
DMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb ik ookAlleen het is een beetje prive
Huh nee dat is het serieus nietquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh nee dat is het serieus niet
Zo nodig heb ik wiet ook weer niet dat het niet 1 dag kan wachten
Gewoon bij 1 - 2 merken blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:34 schreef Trollscience het volgende:
shaggie in mn bek elke dag een andere merk
Er is een hoop eenvoudig via Google te vinden of door contact op te nemen met een bond. Dat is het eenvoudigste advies denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet echt een goeie band met die werknemer, maar ik zal hem erop wijzen
Maar wat houd afkopen dan in? Krijgt hij dan nog steeds maandelijks betaald ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Er is een hoop eenvoudig via Google te vinden of door contact op te nemen met een bond. Dat is het eenvoudigste advies denk ik.5 jaar dienstverband kan nog wel eens een leuk zakcentje opleveren. Geen enorme vetpot, maar wel een leuk zakcentje.
Zeker, die gedachte ontspringt mij ook zeker drie keer per uurquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
Ik wil overigens nakend in bed spoonen.
Lijkt mij een logische wens.
vuile matennaaiers zijn hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
eergisteren 2 sixpacks gekocht voordat ik ging werken, keurig betaald-sticker erop geplakt en de tas aan de kapstok gehangen. kom ik thuis met die tas, zie ik dat er een halve liter amstel bij zit, die heeft 1 van mijn collega's dus gewoon erbij gedaan![]()
en nu kijk ik op mijn rooster, zie ik dat ik de hele week niet ingeroosterd ben. dus t kan best dat ik gewoon keihard erbij genaaid ben door mn teamleider en dat ik vanavond hoor dat ik niet meer hoef te komen.
in ieder geval koop ik straks voordat ik ga werken een halve liter bij een andere supermarkt en vertel dit verhaal meteen aan mn teamleider en zeg dat ik hem mee terug heb genomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
vuile matennaaiers zijn hetwas bij ons ook vaak, mocht een van de teamleiders hem niet of zoiets en ze gaan met zn allen je eruut werken. Waarschuwingen uit delen voor traag werken, kutklusjes geven, en ook dit war jij zegt. Schandalig is het
Tja, kan ook zijn dat hij het er in gedaan heeft en je gewoon keihard wil naaien. Gebeurde bij ons geregeld...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
in ieder geval koop ik straks voordat ik ga werken een halve liter bij een andere supermarkt en vertel dit verhaal meteen aan mn teamleider en zeg dat ik hem mee terug heb genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |