stond je tas niet in de buurt van een camera toevallig?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Er zat geen betaald-sticker op dus hij was in principe niet betaald maar door iemand uit de winkel gehaald en in mijn tas gestopt.
Ze bedenken hier de kleinste dingetjes om 18-jarigen te ontslaan zodat ze de goedkope 16-jarigen weer kunnen aannemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De link met het jatten legde ik niet. Vind ik ook niet zo voor de hand liggend eigenlijk.
Nee die hebben we niet in de kantine.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
stond je tas niet in de buurt van een camera toevallig?
Die heb ik natuurlijk al opgedronkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vind dit allemaal veel te ingewikkeld voor een blik bier. Waarom dat blik niet gewoon terugbrengen?
quote:
Hoorde ook iemand bij de Plus van 21 (werkt daar al 5 jaar), hij gaat ontslagen worden omdat hij teveel promoties heeft gehad en dus te duur is (verdient meer dan 10 euro p. uur). Eigenlijk is dat heel triest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ze bedenken hier de kleinste dingetjes om 18-jarigen te ontslaan zodat ze de goedkope 16-jarigen weer kunnen aannemen.
quote:
Of je hebt het wel gejat en wilde kijken of je verzonnen verhaal een beetje geloofwaardig overkwamquote:
Hij is toch wel slim genoeg om zich af te laten kopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoorde ook iemand bij de Plus van 21 (werkt daar al 5 jaar), hij gaat ontslagen worden omdat hij teveel promoties heeft gehad en dus te duur is (verdient meer dan 10 euro p. uur). Eigenlijk is dat heel triest.
Af te laten kopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij is toch wel slim genoeg om zich af te laten kopen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Olment het volgende:
[..]Dus.. Je wist dat er iets fishy was, en toch opdrinken?
quote:
ging naar een feestje direct na mn werk en heb die tas daar neergezet waar ik erachter kwam. moet ik dan iedereen vertellen dat die laatste halve liter niet open mag omdat dit verhaal? er was al zo weinig bierquote:
Als hij er 5 jaar werkt heeft hij een contract voor onbepaalde tijd, lijkt mij. Dan hoef je je niet zomaar te laten ontslaan, tenzij de werkgever hele goede redenen heeft. Leeftijd is geen grond voor ontslag.quote:
Hmm, dat weet ik niet. Kan een 21-jarige een nul uren contract hebben? Dan kan je altijd iemand ontslaan, geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als hij er 5 jaar werkt heeft hij een contract voor onbepaalde tijd, lijkt mij. Dan hoef je je niet zomaar te laten ontslaan, tenzij de werkgever hele goede redenen heeft. Leeftijd is geen grond voor ontslag.
Kom maar halenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Unscrewed het volgende:
Kan ik toevallig van een rijkerd hier 5euro lenen?Je krijgt het overmorgen terug
Nee, dat wordt behoorlijk overdreven. Sowieso moet de werkgever na 6 maanden iemand met een nul uren contract minstens het gemiddeld aantal gewerkte uren van de afgelopen 3 maanden uitbetalen, ook al is de werknemer niet opgeroepen. Qua ontslag is het normale ontslagrecht gewoon van toepassing.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niet. Kan een 21-jarige een nul uren contract hebben? Dan kan je altijd iemand ontslaan, geloof ik.
quote:
Oh, ik heb niet echt een goeie band met die werknemer, maar ik zal hem erop wijzenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, dat wordt behoorlijk overdreven. Sowieso moet de werkgever na 6 maanden iemand met een nul uren contract minstens het gemiddeld aantal gewerkte uren van de afgelopen 3 maanden uitbetalen, ook al is de werknemer niet opgeroepen. Qua ontslag is het normale ontslagrecht gewoon van toepassing.
Heb 0 op mn rekeningquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nee maar kan ik het serieus lenen? :3
Dan krijg je het donderdag of misschien al morgen terug.
Via internetbankieren
Ohquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb 0 op mn rekening
morgen heb ik t wel als t goed is maar als ik et dan overmaak heb je het pas donderdag
ABNquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
OhWelke bank heb je dan?
Opzich hoef ik het pas morgen te hebben.
Ik heb ook ABN, dan is het instantquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ABN
maar t duurt volgens mij altijd 1 dag. waar heb je het voor nodig trouwens?
sorry maar ik ga alleen lenen als je t écht nodig hebtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb ook ABN, dan is het instant
ABN
Uhh ik heb het nodig voor.. uhmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |