Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
eergisteren 2 sixpacks gekocht voordat ik ging werken, keurig betaald-sticker erop geplakt en de tas aan de kapstok gehangen. kom ik thuis met die tas, zie ik dat er een halve liter amstel bij zit, die heeft 1 van mijn collega's dus gewoon erbij gedaan![]()
en nu kijk ik op mijn rooster, zie ik dat ik de hele week niet ingeroosterd ben. dus t kan best dat ik gewoon keihard erbij genaaid ben door mn teamleider en dat ik vanavond hoor dat ik niet meer hoef te komen.
Dat zou toch gewoon uit te leggen zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
eergisteren 2 sixpacks gekocht voordat ik ging werken, keurig betaald-sticker erop geplakt en de tas aan de kapstok gehangen. kom ik thuis met die tas, zie ik dat er een halve liter amstel bij zit, die heeft 1 van mijn collega's dus gewoon erbij gedaan![]()
en nu kijk ik op mijn rooster, zie ik dat ik de hele week niet ingeroosterd ben. dus t kan best dat ik gewoon keihard erbij genaaid ben door mn teamleider en dat ik vanavond hoor dat ik niet meer hoef te komen.
Ken die jou heeft afgerekend je niet supporten? Die weet toch dat jij 2 sixpacks "weetikveel" had en geen amstel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
Heb al meer verhalen gehoord van dat ze mensen gewoon beschuldigen van diefstal en ontslaan. T zal me niks verbazen dus als die teamleider dat blik er in heeft gedaan en me nu ontslaat omdat ik ermee uit de winkel ben gelopen.quote:
Bel even met de vraag waarom je niet ingeroosterd bent en doe alsof je verder nog van niets weet (alsof je je tas nog niet hebt uitgepakt)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb al meer verhalen gehoord van dat ze mensen gewoon beschuldigen van diefstal en ontslaan. T zal me niks verbazen dus als die teamleider dat blik er in heeft gedaan en me nu ontslaat omdat ik ermee uit de winkel ben gelopen.
Is het niet beter om gewoon dat blik terug te brengen en je dom te houden? In de kantine op tafel zetten van "Ik weet niet van wie dit blik is, maar ik had alleen twee sixpacks gehaald, dus als iemand een blik mist..".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bel even met de vraag waarom je niet ingeroosterd bent en doe alsof je verder nog van niets weet (alsof je je tas nog niet hebt uitgepakt)
quote:
Wat valt er niet te snappen? Stu had 2 sixpacks bier gehaald voordat hij ging werken, een betaald-sticker gevraagd voordat hij weer de winkel in ging om te werken (anders denken ze dat hij het gejat heeft), en iemand heeft amstel in de tas gedaan terwijl hij aan het werken was, aangezien hij de tas mee naar huis nam en er amstel in zat die hij dus niet betaald had.. kan hij nu daardoor ontslagen worden.quote:
Of bel om te zeggen dat je je tas openmaakt er iemand er een blik amstel in heeft gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb al meer verhalen gehoord van dat ze mensen gewoon beschuldigen van diefstal en ontslaan. T zal me niks verbazen dus als die teamleider dat blik er in heeft gedaan en me nu ontslaat omdat ik ermee uit de winkel ben gelopen.
mwa dat online-rooster wordt ook wel eens veel te laat ingevuld, al is t op dinsdag eigenlijk altijd wel geupdate. maar ik ga er gewoon naartoe vanavond, koop een halve liter amstel, zet hem terug in de winkel en bewaar t bonnetje. als ie dan erover begint zit ik in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bel even met de vraag waarom je niet ingeroosterd bent en doe alsof je verder nog van niets weet (alsof je je tas nog niet hebt uitgepakt)
Dat ze je dan niet gelijk "busten" als je naar buiten loopt, en dat ze verwachten er mee weg te komen, en het aannemelijk verwachten te maken dat hij 2 sixpacks betaald en dan het risico van 1 halve liter neemt.quote:
Waarom terug zetten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
mwa dat online-rooster wordt ook wel eens veel te laat ingevuld, al is t op dinsdag eigenlijk altijd wel geupdate. maar ik ga er gewoon naartoe vanavond, koop een halve liter amstel, zet hem terug in de winkel en bewaar t bonnetje. als ie dan erover begint zit ik in ieder geval goed.
De link met het jatten legde ik niet. Vind ik ook niet zo voor de hand liggend eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er niet te snappen? Stu had 2 sixpacks bier gehaald voordat hij ging werken, een betaald-sticker gevraagd voordat hij weer de winkel in ging om te werken (anders denken ze dat hij het gejat heeft), en iemand heeft amstel in de tas gedaan terwijl hij aan het werken was, aangezien hij de tas mee naar huis nam en er amstel in zat die hij dus niet betaald had.. kan hij nu daardoor ontslagen worden.
Er zat geen betaald-sticker op dus hij was in principe niet betaald maar door iemand uit de winkel gehaald en in mijn tas gestopt.quote:
stond je tas niet in de buurt van een camera toevallig?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Er zat geen betaald-sticker op dus hij was in principe niet betaald maar door iemand uit de winkel gehaald en in mijn tas gestopt.
Ze bedenken hier de kleinste dingetjes om 18-jarigen te ontslaan zodat ze de goedkope 16-jarigen weer kunnen aannemen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De link met het jatten legde ik niet. Vind ik ook niet zo voor de hand liggend eigenlijk.
Nee die hebben we niet in de kantine.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
stond je tas niet in de buurt van een camera toevallig?
Die heb ik natuurlijk al opgedronkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vind dit allemaal veel te ingewikkeld voor een blik bier. Waarom dat blik niet gewoon terugbrengen?
quote:
Hoorde ook iemand bij de Plus van 21 (werkt daar al 5 jaar), hij gaat ontslagen worden omdat hij teveel promoties heeft gehad en dus te duur is (verdient meer dan 10 euro p. uur). Eigenlijk is dat heel triest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ze bedenken hier de kleinste dingetjes om 18-jarigen te ontslaan zodat ze de goedkope 16-jarigen weer kunnen aannemen.
quote:
Of je hebt het wel gejat en wilde kijken of je verzonnen verhaal een beetje geloofwaardig overkwamquote:
Hij is toch wel slim genoeg om zich af te laten kopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoorde ook iemand bij de Plus van 21 (werkt daar al 5 jaar), hij gaat ontslagen worden omdat hij teveel promoties heeft gehad en dus te duur is (verdient meer dan 10 euro p. uur). Eigenlijk is dat heel triest.
Af te laten kopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij is toch wel slim genoeg om zich af te laten kopen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Olment het volgende:
[..]Dus.. Je wist dat er iets fishy was, en toch opdrinken?
quote:
ging naar een feestje direct na mn werk en heb die tas daar neergezet waar ik erachter kwam. moet ik dan iedereen vertellen dat die laatste halve liter niet open mag omdat dit verhaal? er was al zo weinig bierquote:
Als hij er 5 jaar werkt heeft hij een contract voor onbepaalde tijd, lijkt mij. Dan hoef je je niet zomaar te laten ontslaan, tenzij de werkgever hele goede redenen heeft. Leeftijd is geen grond voor ontslag.quote:
Hmm, dat weet ik niet. Kan een 21-jarige een nul uren contract hebben? Dan kan je altijd iemand ontslaan, geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als hij er 5 jaar werkt heeft hij een contract voor onbepaalde tijd, lijkt mij. Dan hoef je je niet zomaar te laten ontslaan, tenzij de werkgever hele goede redenen heeft. Leeftijd is geen grond voor ontslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |