Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ik snap dat hele stoned (of überhaupt onder invloed) FOK!en niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef Dimens het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk te snel voor de mensen die op dit moment stoned zijn.
Wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch en ik gaan wel dutch. Vind ik een goede deal.
Double dutch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch en ik gaan wel dutch. Vind ik een goede deal.
Kan wel leuk zijn. Ik heb het vaak genoeg gedaan. Maar tegenwoordig doe ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap dat hele stoned (of überhaupt onder invloed) FOK!en niet zo eigenlijk.
Bruine haren, blauwe ogen, haarstyle is onwillekeurig soms messy soms achterover, erhh... tja veel in de zon gezeten dus een beetje bruin maar niet echt... en... tja, natuurlijk heb ik een grote penor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beschrijf je uiterlijk eens dan jij jonge stoner
Wat moet je morgen dan doen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:48 schreef Snowbells het volgende:
Over 6 uur opstaan maar ik ben niet moe. Dus doorhalen
Bruin haar en bruin tintjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bruine haren, blauwe ogen, haarstyle is onwillekeurig soms messy soms achterover, erhh... tja veel in de zon gezeten dus een beetje bruin maar niet echt... en... tja, natuurlijk heb ik een grote penor.
Dat wordt mijn autobiografie op e-darling.
Ik kaap snowie wel van dimens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan ben je wel vijfde wiel tenzij je chick meegaat.
Baas, ik ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:51 schreef Unscrewed het volgende:
Ohja en ik ben 1.7nogwat ik geloof 1.76~1.78
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |