Als ik me goed insmeer en niet zou zweten kan ik er perfect tegenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste is wel vervelend. Overigens snap ik nooit hoe mensen zo goed tegen dit weer kunnen![]()
Angel is Chineesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer eigenlijk. Jij, Promi, Angel etc.
Nah, ik zie geen bandquote:
alleen bindingsangst en verlatingsangstquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
zo tering heb je in contact leggen ofzo nog last er van?
Zelfs met factor 50+ elk half uur verbrand ik nog als een gekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ik me goed insmeer en niet zou zweten kan ik er perfect tegen
Uh, ze heeft het niet over mishandelen gehad hoor?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Rozzje het volgende:
@Dromenvangertje
Als dat het beste is zou ik gewoon geen contact houden met je vader.. Het blijft wel je vader maar waarom zou je contact met hem opnemen nadat hij je mishandeld heeft? Misschien kan hij nadenken over zijn fouten in de periode dat je geen contact meer met hem hebt.. Sterkte!
oww dat is wel klote zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik zie geen band
[..]
alleen bindingsangst en verlatingsangstkon erger
Heb ik 2 jaar terug ook geprobeerd.. maar na een tijdje konden m'n grootouders het ook niet meer aan ( woonde een tijd bij hun omdat mn vader gewoon te ver ging ) en toen moest ik wel terugquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Rozzje het volgende:
@Dromenvangertje
Als dat het beste is zou ik gewoon geen contact houden met je vader.. Het blijft wel je vader maar waarom zou je contact met hem opnemen nadat hij je mishandeld heeft? Misschien kan hij nadenken over zijn fouten in de periode dat je geen contact meer met hem hebt.. Sterkte!
Dan is er toch nog iets positiefs aan Spatieloos..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Dearest het volgende:
spatieloos doet me denken aan speculoos
speculoos
Oh, sommige mensen verbranden sneller dan anderen ja.. :$ Ik ben vandaag heel de dag buiten geweest, gebouwd aan mijn eigen huisje met broer en buurjongen en ben niet verbrand. De zon scheen wel heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs met factor 50+ elk half uur verbrand ik nog als een gek
Niet slecht, niet slechtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets positiefs aan Spatieloos..
nee, ik heb alleen 'contact' problemen als ik intieme relaties met iemand aan ga.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oww dat is wel klote zeg
Werk je dan bijv allang bij de zelfde werkgever
Mentaal de grond instampen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh, ze heeft het niet over mishandelen gehad hoor?
Maar wat gebeurt er dan met je als je in een intieme relatie komt? Voel je je dan erg ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen 'contact' problemen als ik intieme relaties met iemand aan ga.
Ja boulimiaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar als je zo kort maar anorexia hebt gehad waarom zit je dan bij een hulpgroep?Of is dat meer voor boulimia?
Het is hier warmer dan in Nederland helaas though. De hele week rond de 24-27 graden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, sommige mensen verbranden sneller dan anderen ja.. :$ Ik ben vandaag heel de dag buiten geweest, gebouwd aan mijn eigen huisje met broer en buurjongen en ben niet verbrand. De zon scheen wel heerlijk.
Maar in Engeland is het weer altijd slechter toch? Dus dan woon jij daar best goed
lastig welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen 'contact' problemen als ik intieme relaties met iemand aan ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |