Ik ook in FM12. Met Welbeck en Wilshere die ik gehaald hadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Villarreal heb ik ook eens een leuke game mee gehad.
Toffe club is dat
Werkt dat nog steeds via dat irritante grafiek dingetje? Vind dat zo onduidelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leg ze eens naast mekaar en kijk wie de beste skilzz heeft?
In 13 krijg je een duidelijker overzicht (in mijn ogen tenminste), ik zal ff een voorbeeldje geven:quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Werkt dat nog steeds via dat irritante grafiek dingetje? Vind dat zo onduidelijk.
jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:43 schreef Nickskuh het volgende:
Heb FM van de week gekocht maar kan het verslavende er nog niet uithalen, na 2 potjes ben ik het al weer beu. Doe ik iets mis of wat?
Speel gewoon is een seizoen dan eerst...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:43 schreef Nickskuh het volgende:
Heb FM van de week gekocht maar kan het verslavende er nog niet uithalen, na 2 potjes ben ik het al weer beu. Doe ik iets mis of wat?
En nu als een fatsoenlijke zin aubquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Speel gewoon is een seizoen dan eerst...
Inderdaad matige zinquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu als een fatsoenlijke zin aub
Ik vond het op het begin ook niet echt geweldig. Paar maanden later weer mee begonnen en was gelijk verslaafd. Even deze spelers scouten, deze trainers aantrekken, deze tactiek proberen, dit en dat upgraden, deze spelers kopen, verhuren etc. Voor je het weet zit je om 4 uur 's nachts met bloeddoorlopen ogen een laatste wedstrijd te spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:43 schreef Nickskuh het volgende:
FMquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vond het op het begin ook niet echt geweldig. Paar maanden later weer mee begonnen en was gelijk verslaafd. Even deze spelers scouten, deze trainers aantrekken, deze tactiek proberen, dit en dat upgraden, deze spelers kopen, verhuren etc. Voor je het weet zit je om 4 uur 's nachts met bloeddoorlopen ogen een laatste wedstrijd te spelen.
Vanaf welk moment heb je dat zitten herladen dan? De lotingen worden door de game vaak een paar dagen tot een week eerder berekend, dus als je saved vlak voor de loting krijg je inderdaad steeds dezelfde tegenstander. Met een save van bijv. een week eerder niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat net even te kijken of tegenstanders in de beker al vast staan door 3x te herladen. Yup. Kreeg 3x Roda JC als tegenstanderLinks en rechts spelen er nog amateurclubs mee maar ik mag uiteraard tegen een eredivisieclub... heb in de voorbereiding met 0-2 van Roda verloren en aangezien ze toen al met hun basiself aantraden zie ik het somber in voor mijn HVV
Zo herkenbaar, vooral dat laatstequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vond het op het begin ook niet echt geweldig. Paar maanden later weer mee begonnen en was gelijk verslaafd. Even deze spelers scouten, deze trainers aantrekken, deze tactiek proberen, dit en dat upgraden, deze spelers kopen, verhuren etc. Voor je het weet zit je om 4 uur 's nachts met bloeddoorlopen ogen een laatste wedstrijd te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door dion_v_k op 10-07-2013 16:27:03 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Voor welke club ben je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef Krunep het volgende:
FM! Al ruim 3 weken niet meer gedaan.. De zin is weer eens weg!hopelijk komt die de komende dagen weer. Het begint soms al weer even te prikken als ik aan FM denk, dus dat komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |