Zo kan het dus ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef anna82 het volgende:
Mijn ouders hebben mij en siblings opgevoed met het idee dat alles kan, als we maar willen, dat een 1 op Duits geen ramp is en dat het uiteindelijk goed komt, ook al is het nu even naadje. En zo is het nog steeds.
Ha! Had ik niet gevraagd of jij voorkeur had voor een dag? Even checken --> Gecheckt en geantwoordquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat hebben je ouders goed gedaan Anna!
Maar wanneer gaan we lunchen?
Henk zit alvast op New Zealand timequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef V1z0R het volgende:
Jezus Henk, het is bijna middernacht, beetje laat voor lunch...
Filthy Hobbitsesquote:
Nood maakt inventief. Je vindt wel iets slechters.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, kan mijn favoriete pulpzender tlc niet meer ontvangen.
Yeah!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha! Had ik niet gevraagd of jij voorkeur had voor een dag? Even checken --> Gecheckt en geantwoord
Ik denk altijd aan eten V1z, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef V1z0R het volgende:
Jezus Henk, het is bijna middernacht, beetje laat voor lunch...
Daar zat ook tomaat en komkommer in. En koriander. Alleen gaat mn koriander niet zo goed, dus die sla ik over.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:40 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, die had Henk ook gemaakt met de niet-zo-BBQ-BBQ
^quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:50 schreef Perruche het volgende:
Novem even props voor je no-crap lijstjes! Echt ruggegraat jij.
Lief dat je meedenktquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Kipfilet, Perr?
Dan zou ik even kort de champignons aanbakken, dat dan met de spinazie en wat kaas de kipfilet mee opvullen.
Ja, alleen daar laten mijn planningskills me in de steek. Dus dan maar een sausje erbij tijdens het kokenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk dat moet simpel dus enige wat je hoeft toe te voegen is wat kaas... Plan jij er uiteindelijk een hele curry omheen.
Als je kipfilet een half dagje in marinade met olijfolie legt kun je het makkelijk bakken/grillen zonder dat het droog wordt trouwens
Sausje kan niet op tegen gemarineerde kipfiletquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, alleen daar laten mijn planningskills me in de steek. Dus dan maar een sausje erbij tijdens het koken
En ik heb een 40 minuten de tijd, dus dat hoeft niet simpel! Meestal flans ik iets in elkaar bam bam snel snel maar nu kan ik zelfs al iets maken voor morgen
Want morgen moet ik even de stad in en koken voor vrijdag, dus dan kan ik niet koken voor de avond zelf.
Damnit wat voel ik me hyperactief
Heb ook toffe ouders hoor, maar deed m'n best dus niet en dat vonden ze niet leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:43 schreef Chicolate het volgende:
Wow als ik het zo hoor zijn mijn ouders echt heel tof (wist ik stiekem ook al wel). Ze zijn heel duidelijk even trots op mij als op mijn broertjes, laten ons zelf keuzes maken en hebben ons opgevoed met 'doe je best, meer kan je niet doen'.
Vanavond lekker een hele kip vullen met appelzooi, vriendinnetje komt eten. En aardbeien en nectarines tussendoor. Fruitdagje geloof ik, maar vind het wel heerlijk hoor de zomer, allemaal fruit en groentes die nu veel lekkerder zijn dan in de winter!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en mijn kont lijkt éindelijk te snappen dat er daar ook spek af moet...ik pas in 1 maat kleinere rokjes atm. /kleine win![]()
En mijn stresslevels zitten ver in het rood, maar ik verander niet in een bolletje....wat ik vroeger wel deed. /kleine win
Dat zouden de mijne me ook niet in dank afnemen neequote:Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb ook toffe ouders hoor, maar deed m'n best dus niet en dat vonden ze niet leuk
Nice! Ik vind 1 maat trouwens best een grote win!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en mijn kont lijkt éindelijk te snappen dat er daar ook spek af moet...ik pas in 1 maat kleinere rokjes atm. /kleine win![]()
En mijn stresslevels zitten ver in het rood, maar ik verander niet in een bolletje....wat ik vroeger wel deed. /kleine win
Ik heb het een tijdje (paar weken) gedaan. Ik vond het niet vol te houden eerlijk gezegd. Vooral omdat het lastig was om paleo te eten als je niet thuis eet.quote:
Je kan toch gewoon thuis altijd Paleo eten en uit huis je er gewoon zoveel mogelijk aan houden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje (paar weken) gedaan. Ik vond het niet vol te houden eerlijk gezegd. Vooral omdat het lastig was om paleo te eten als je niet thuis eet.
Is paleo niet deels low-carb? Dan niet echt handig om er bij te cheaten namelijk...quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Neraice het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon thuis altijd Paleo eten en uit huis je er gewoon zoveel mogelijk aan houden?
Eens!quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:50 schreef Perruche het volgende:
Novem even props voor je no-crap lijstjes! Echt ruggegraat jij.
Klopt, geen granen, zuivel etc.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is paleo niet deels low-carb? Dan niet echt handig om er bij te cheaten namelijk...
Dan kun je dus niet die aanpak nemen die jij net noemdequote:
Interessant stukje inderdaad!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en dit vond ik wel een goed artikeltje, je kan 'm ook breder trekken
http://mollygalbraith.com(...)ean-really-worth-it/
Eigenlijk iedereen die begint met paleo verliest gewicht, en als je eenmaal een tijdje bezig bent voel je je ook echt een stuk beter (merk het ook aan mezelf).quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef the85mc het volgende:
Waarom zou je willen paleo-en eigenlijk?
Ketose is niet echt het doel van paleo omdat je wel fruit mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |