abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128774359
O: watermeloen (nog steeds niet op...)
T: stukje marsepein, koekjes (2x) , koffie verkeerd.
L: twee sneeën brood met spek en een beetje kwark met kersen
T: worteltjes
D: biefstuk, groene asperges, aardappelgratin (zouden we eigenlijk zondag eten, maar toen werd t bbq)
S: crisstrainer, KT, fietsen
T: koffie ws. kwark met melk, aardbeien, kersen.
compact en kleverig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:02:53 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128774846
Potverdorie, kan mijn favoriete pulpzender tlc niet meer ontvangen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128777271
Ah moeders. Ze bedoelen t vast goed moet je maar denken.. Mijne heeft snelle schildklier, dus die eet even veel als ik met dr 57 kg.. Ze zat eerder ook vaak wat te zeuren dat ik niet zwaarder moest worden. Tsjah niet iedereen heeft zo'n snelle verbranding, maar dat schijnt ze niet te snappen.
pi_128777831
Mijn ouders hebben mij en siblings opgevoed met het idee dat alles kan, als we maar willen, dat een 1 op Duits geen ramp is en dat het uiteindelijk goed komt, ook al is het nu even naadje. En zo is het nog steeds.
pi_128778305
Dat hebben je ouders goed gedaan Anna!

Maar wanneer gaan we lunchen? :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128778547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef anna82 het volgende:
Mijn ouders hebben mij en siblings opgevoed met het idee dat alles kan, als we maar willen, dat een 1 op Duits geen ramp is en dat het uiteindelijk goed komt, ook al is het nu even naadje. En zo is het nog steeds.
Zo kan het dus ook ^O^
pi_128778555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat hebben je ouders goed gedaan Anna!

Maar wanneer gaan we lunchen? :P
Ha! Had ik niet gevraagd of jij voorkeur had voor een dag? Even checken --> Gecheckt en geantwoord ;)
pi_128778735
Jezus Henk, het is bijna middernacht, beetje laat voor lunch...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128778859
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef V1z0R het volgende:
Henk zit alvast op New Zealand time O+
pi_128779175
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Henk zit alvast op New Zealand time O+
Filthy Hobbitses }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 10 juli 2013 @ 00:58:19 #261
70532 loveli
N
pi_128783763
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, kan mijn favoriete pulpzender tlc niet meer ontvangen.
Nood maakt inventief. Je vindt wel iets slechters.

Ken je "azzi-tv" al?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 juli 2013 @ 01:00:48 #262
70532 loveli
N
pi_128783818
Welkom nieuwe, groetjes aan iedereen, geen lijstje, wel goed voer met een tikje te veel fruit.
/out
crap in = crap out
  woensdag 10 juli 2013 @ 05:14:26 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128785253
Te veel fruit.... *check*
Aardbeien, rode bessen, kwark, vla en suiker *check, op*

Moe *check*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128785562
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ha! Had ik niet gevraagd of jij voorkeur had voor een dag? Even checken --> Gecheckt en geantwoord ;)
Yeah! B-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk altijd aan eten V1z, dat weet je toch. B-)
Gelukkig combineer ik het dan ook vaak met een hoop bewegen. :)

Planning:
O: bak kwark met havermout en aardbeien
S: krachttraining
T: dubbele boterham met pindakaas
B: km of 15 fietsen
L: Groot bord kippensoep, 2 boterhammen met jonge kaas en plakjes tomaat (en een likje mayo!)
T: ??
D: ?? Even verzinnen. Heb iig courgette, snijbonen, bloemkool en gevulde pasta in de koelkast. Misschien maak ik couscous salade met gegrilde courgette ofzo.
B: (half) uurtje wandelen.
Doe wat je niet durft.
pi_128785975
Moggel!

Planning hier:
O: magere kwark met volle kwark, muesli
T: appel
L: 3 boterhammen houmous, 1 tomaat, stuk komkommer, 1 witlof
T: appel
D: ?

Ik heb per ongeluk een bak magere kwark gekocht ipv volle. Dat is echt vies!

edit: lees nu het lijstje van HPKW, die couscoussalade klinkt goed! Wat gooi je daar nog meer bij?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_128786117
Dat moet ik ook nog even verzinnen. :D
Ik denk gegrilde courgette, flink wat peterselie en munt (eigen kweek), wat zongedroogde tomaat, wat feta, olijven en misschien nog wat kikkererwten.
Doe wat je niet durft.
pi_128786180
Lijstje:

O - Griekse yoghurt/lijnzaad/havermout/aardbeien&bessen/maple syrup/pindakaas
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 nagelkaas. Tom&kom.
T - 25 gram amandelen, banaantje
S - bootcamp
D - iets met een avocado en veel groentes
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_128786181
Oeh, die had Henk ook gemaakt met de niet-zo-BBQ-BBQ :9
pi_128786217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:40 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, die had Henk ook gemaakt met de niet-zo-BBQ-BBQ :9
Daar zat ook tomaat en komkommer in. En koriander. Alleen gaat mn koriander niet zo goed, dus die sla ik over. :P
Doe wat je niet durft.
pi_128786282
Novem even props voor je no-crap lijstjes! Echt ruggegraat jij.
pi_128786355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:50 schreef Perruche het volgende:
^ _O_
pi_128786357
Oh en goedemorgen O+

ik ben vrolijk maar weet niet waarom? Misschien omdat ik heb besloten vandaag de lunch in te korten en een half uurtje eerder weg te gaan... heb even wat ademruimte nodig! Maar wel even productief zijn vandaag dan :').

Planning:
O: twee wentelteefjes van 1 ei met melk, desemwitbrood, gebakken in kokosvet en gegeten met 2 el ahornsiroop
T: 100 gr cherrytomaatjes en 150 gr kersen
L: salade met groentes enzo en evt een gekookt ei of wat vis
T: 200 gr kwark met lepel jam en 15 gr zonnebloempitten
D: kip spinazie champignons. Daar iets mee. Even kijken wat precies...
T: eventueel als toetje nog gegrilde perzik met honing
S: warming up + pump + buikspieren

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 10-07-2013 09:12:06 ]
pi_128786805
Kipfilet, Perr?
Dan zou ik even kort de champignons aanbakken, dat dan met de spinazie en wat kaas de kipfilet mee opvullen.
pi_128786978
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Kipfilet, Perr?
Dan zou ik even kort de champignons aanbakken, dat dan met de spinazie en wat kaas de kipfilet mee opvullen.
Lief dat je meedenkt O+
Kipfilet moet voor mij in een soort saus anders wordt het zo droog!
Ik denk dat ik een curry maak, en dan de spinazie met kikkererwten misschien... Of anders maak ik de kip in een tomatensaus met wat gebakken pancetta en rode wijn azijn, met chilipeper en tijm, en dan de spinazie met ui en knof en dan nog wat lekkere aardappels erbij.. :~

Als het een beetje meezit ben ik al om 18:00 thuis, dus alle tijd om te koken *O*
pi_128787068
Ik denk dat moet simpel dus enige wat je hoeft toe te voegen is wat kaas... Plan jij er uiteindelijk een hele curry omheen. :|W

Als je kipfilet een half dagje in marinade met olijfolie legt kun je het makkelijk bakken/grillen zonder dat het droog wordt trouwens :)
pi_128787159
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk dat moet simpel dus enige wat je hoeft toe te voegen is wat kaas... Plan jij er uiteindelijk een hele curry omheen. :|W

Als je kipfilet een half dagje in marinade met olijfolie legt kun je het makkelijk bakken/grillen zonder dat het droog wordt trouwens :)
Ja, alleen daar laten mijn planningskills me in de steek. Dus dan maar een sausje erbij tijdens het koken :P

En ik heb een 40 minuten de tijd, dus dat hoeft niet simpel *O* ! Meestal flans ik iets in elkaar bam bam snel snel maar nu kan ik zelfs al iets maken voor morgen O+ Want morgen moet ik even de stad in en koken voor vrijdag, dus dan kan ik niet koken voor de avond zelf.

Damnit wat voel ik me hyperactief :')
pi_128787266
Wow als ik het zo hoor zijn mijn ouders echt heel tof (wist ik stiekem ook al wel). Ze zijn heel duidelijk even trots op mij als op mijn broertjes, laten ons zelf keuzes maken en hebben ons opgevoed met 'doe je best, meer kan je niet doen'.

Vanavond lekker een hele kip vullen met appelzooi, vriendinnetje komt eten. En aardbeien en nectarines tussendoor. Fruitdagje geloof ik, maar vind het wel heerlijk hoor de zomer, allemaal fruit en groentes die nu veel lekkerder zijn dan in de winter!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128787325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, alleen daar laten mijn planningskills me in de steek. Dus dan maar een sausje erbij tijdens het koken :P

En ik heb een 40 minuten de tijd, dus dat hoeft niet simpel *O* ! Meestal flans ik iets in elkaar bam bam snel snel maar nu kan ik zelfs al iets maken voor morgen O+ Want morgen moet ik even de stad in en koken voor vrijdag, dus dan kan ik niet koken voor de avond zelf.

Damnit wat voel ik me hyperactief :')
Sausje kan niet op tegen gemarineerde kipfilet :{w
Dat het dan bijna halverwege de filet nog steeds oranje is van de sambal :9~

Doordeweeks ben ik ook van de bam bam flats. :D scheelt ook wel dat ik geen pasta of aardappelen erbij hoef te maken.

Ik ben ook hyper en dat terwijl ik om de 2u wakker werd door m'n rib i.c.m. woelen :?
pi_128787487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:43 schreef Chicolate het volgende:
Wow als ik het zo hoor zijn mijn ouders echt heel tof (wist ik stiekem ook al wel). Ze zijn heel duidelijk even trots op mij als op mijn broertjes, laten ons zelf keuzes maken en hebben ons opgevoed met 'doe je best, meer kan je niet doen'.

Vanavond lekker een hele kip vullen met appelzooi, vriendinnetje komt eten. En aardbeien en nectarines tussendoor. Fruitdagje geloof ik, maar vind het wel heerlijk hoor de zomer, allemaal fruit en groentes die nu veel lekkerder zijn dan in de winter!
Heb ook toffe ouders hoor, maar deed m'n best dus niet en dat vonden ze niet leuk :P
pi_128787876
pi_128787957
ik wil een klein ijsmakertje :9 voor een halve liter ofzo, maar dat is schijnbaar een moeilijkheid

Lijstje voor vandaag wordt zoiets:

O: omelet
T: kwark met amandelen
L: gemengde salade met makreel, tomaat en pijnboompitjes
T: havermoutshake
T: bietensap
S: fitness
D: gewokte vis met groenten
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128788014
Oh en mijn kont lijkt éindelijk te snappen dat er daar ook spek af moet...ik pas in 1 maat kleinere rokjes atm. /kleine win ^O^

En mijn stresslevels zitten ver in het rood, maar ik verander niet in een bolletje....wat ik vroeger wel deed. /kleine win ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128788094
Oh en dit vond ik wel een goed artikeltje, je kan 'm ook breder trekken :Y

http://mollygalbraith.com(...)ean-really-worth-it/
  woensdag 10 juli 2013 @ 10:41:42 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128788810
Lijstje (planning)
o. havermout met ananas
t. appel + 250 gram kwark

nu: honger }:|

straks:
l. 3-4 boterhammen met beleg
t. koolrabi + half sneetje roggenbrood met kaas
d. we zouden gaan picknicken met een salade + bootje roeien, maar ik hoop dat het weer er nog naar is straks
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128789331
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en mijn kont lijkt éindelijk te snappen dat er daar ook spek af moet...ik pas in 1 maat kleinere rokjes atm. /kleine win ^O^

En mijn stresslevels zitten ver in het rood, maar ik verander niet in een bolletje....wat ik vroeger wel deed. /kleine win ^O^
*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128789557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb ook toffe ouders hoor, maar deed m'n best dus niet en dat vonden ze niet leuk :P
Dat zouden de mijne me ook niet in dank afnemen nee :+. (iets met een jonger broertje dat tegen alle verwachtingen in tóch in 1x geslaagd is. Hij besloot opeens wat te doen.)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128789654
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:

Nice! Ik vind 1 maat trouwens best een grote win!
pi_128789792
Morgen!
Ik was gister niet negatief over mijn ouders trouwens, ze hebben me ook altijd gestimuleerd maar nooit heb ik echt druk gevoeld om te moeten presteren. Wel de mogelijkheden gegeven om te kunnen ontwikkelen in ieder geval. Als mijn vader vroeger niet zijn weekenden vrij had gemaakt met me te gaan zeilen had ik nooit met het WK meegedaan. Hij heeft me er echt enthousiast voor gemaakt :)

En goed bezig Aurum! ^O^ Dus 'gewoon' doorzetten heeft gewerkt!
pi_128790062
Zijn er hier mensen die Paleo eten?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_128790124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef Neraice het volgende:
Zijn er hier mensen die Paleo eten?
Ik heb het een tijdje (paar weken) gedaan. Ik vond het niet vol te houden eerlijk gezegd. Vooral omdat het lastig was om paleo te eten als je niet thuis eet.
pi_128790183
Paleo, is dat een nieuwe Quinoa ? :')
Ja doei.
pi_128790283
Jeej voor 1 maat kleiner *O*

Hier beetje raar: zoal ik gister al zei: 300 gram afgevallen, niet echt gesport maar een broek die ik 2 maanden geleden niet dicht kon krijgen gaat gewoon dicht. IK zeg niet dat hij niet (te) strak zit of dat ie mooi zit, maar hij gaat dicht :+.

Lijstje:
O: muesli met banaan en kwark
L: 2 boterhammen met hummus en tomaat
D: Geen idee, gaan bij en vriend eten.
T: kiwi, misschien nog een boterham, perenijsje
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128790324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik heb het een tijdje (paar weken) gedaan. Ik vond het niet vol te houden eerlijk gezegd. Vooral omdat het lastig was om paleo te eten als je niet thuis eet.
Je kan toch gewoon thuis altijd Paleo eten en uit huis je er gewoon zoveel mogelijk aan houden?
pi_128790389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Neraice het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon thuis altijd Paleo eten en uit huis je er gewoon zoveel mogelijk aan houden?
Is paleo niet deels low-carb? Dan niet echt handig om er bij te cheaten namelijk...
pi_128790403
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:50 schreef Perruche het volgende:
Eens!
pi_128790420
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is paleo niet deels low-carb? Dan niet echt handig om er bij te cheaten namelijk...
Klopt, geen granen, zuivel etc.
pi_128790495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef Neraice het volgende:

[..]

Klopt, geen granen, zuivel etc.
Dan kun je dus niet die aanpak nemen die jij net noemde :P

Ketose treed niet op als je af en toe wel KH's tussendoor neemt.
pi_128790498
Bedankt voor de props! Maar zelfs ik zondig weleens hoor :D

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en dit vond ik wel een goed artikeltje, je kan 'm ook breder trekken :Y

http://mollygalbraith.com(...)ean-really-worth-it/
Interessant stukje inderdaad!

Slank/gespierd zijn voelt voor mij bij lange na niet belangrijk genoeg om er mijn leven geheel aan te wijden. Ik ben blij als ik nog een paar kg's kwijt ben en het altijd kan volhouden om consequent 3 keer per week te sporten, voor mijn gezondheid en om op gewicht te blijven.

Wil ik 55 kg wegen en strak in de spieren zitten, dan zal ik steevast op 1600 kcals moeten gaan zitten en 5 keer per week sporten, dat is het zooo niet waard voor mij, daar word ik doodmoe en ongelukkig van, icm allemaal lichamelijke ongemakken zoals hoofdpijn en duizeligheid.

En goed bezig, maat minder is altijd fijn!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_128790514
Waarom zou je willen paleo-en eigenlijk?
Ketose is niet echt het doel van paleo omdat je wel fruit mag.
pi_128790609
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef the85mc het volgende:
Waarom zou je willen paleo-en eigenlijk?
Ketose is niet echt het doel van paleo omdat je wel fruit mag.
Eigenlijk iedereen die begint met paleo verliest gewicht, en als je eenmaal een tijdje bezig bent voel je je ook echt een stuk beter (merk het ook aan mezelf).

Interessant artikel van iemand die er nu een paar jaar mee bezig is: http://www.dafacto.com/20(...)with-the-paleo-diet/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')