weet ik het wat heb je gegeten vandaagquote:Op maandag 8 juli 2013 19:31 schreef Rodawa het volgende:
HEZZIE GEEF ME TIPS MAATJE. Ik heb honger, wat nu?
Ik moet nog warm eten maar tot die tijd een overbrugging. Heb al best veel gegeten, maar gewoon brood en alles, nog geen banaan trouwens dus misschien wordt dat het (nohommo).quote:Op maandag 8 juli 2013 19:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
weet ik het wat heb je gegeten vandaag
alleen voor 130 euro enz.quote:
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik een extra ei neem, dat was de strekking van het verhaal. Niet lullig bedoeld hoor maar ben je dom ofzoquote:
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rozzje het volgende:
Ik had bij de Douglas 2 geurtjes gekocht kreeg de 2e voor de halve prijs
Heel toevallig hadden wij vandaag een gesprek over ei :squote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik een extra ei neem, dat was de strekking van het verhaal. Niet lullig bedoeld hoor maar ben je dom ofzo
ga als je naar dubai gaat halen in tax freequote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rozzje het volgende:
Ik had bij de Douglas 2 geurtjes gekocht kreeg de 2e voor de halve prijs
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik een extra ei neem, dat was de strekking van het verhaal. Niet lullig bedoeld hoor maar ben je dom ofzo
Maar je had dr geen eens geneuktquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
alleen voor 130 euro enz.
ik was bij haar in de zaak geweest een x, echt leuk, ik kreeg verscihllende geuren te ruiken en ze vertelde me allemaal dingen over die geuren.
ja kan of noten is ook chilquote:Op maandag 8 juli 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet nog warm eten maar tot die tijd een overbrugging. Heb al best veel gegeten, maar gewoon brood en alles, nog geen banaan trouwens dus misschien wordt dat het (nohommo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |