Onzin, ik ruik altijd lekker met Shock for him by Calvin Klein.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
CK maakt alleen maar kut luchtjes is het geld niet waard.. Van Calvin Klein koop ik alleen maar onderbroeken van
Ik dacht dat mensen het niet zouden waarderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:18 schreef hezdunnah het volgende:
SGY ty rozzje is zo stoned en sloom dat ie geen topic kan openen
Lillek.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef hezdunnah het volgende:
standaar bagga van 10gr mee voor de geur
Net ff gekeken lijkt een hele zoete geur te zijn is het lekker?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:18 schreef Rodawa het volgende:
NEEM ANDERS EVEN DE TIJD ROZZJE.
[..]
Onzin, ik ruik altijd lekker met Shock for him by Calvin Klein.
Ik denk dat hij nieuw is maar zo ondeugend geweest is om de OP niet te lezenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:18 schreef Rodawa het volgende:
NEEM ANDERS EVEN DE TIJD ROZZJE.
[..]
Onzin, ik ruik altijd lekker met Shock for him by Calvin Klein.
Ja, ruikt lekker, anders zou ik het niet opdoenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Net ff gekeken lijkt een hele zoete geur te zijn is het lekker?
auto?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ruikt lekker, anders zou ik het niet opdoen.
Moeilijk te omschrijven. Ik kan nu wel wat spuiten en ruiken maar het flesje ligt in mijn auto, altijd even opdoen vlak voor ik uitstap voor het extra frisse effect, zo rollen wij hier.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ruikt lekker, anders zou ik het niet opdoen.
Moeilijk te omschrijven. Ik kan nu wel wat spuiten en ruiken maar het flesje ligt in mijn auto, altijd even opdoen vlak voor ik uitstap voor het extra frisse effect, zo rollen wij hier.
Ik denk dat het te lang duurde ? Ik weet niet, niemand boeit die 5 minuten regel, maar ja het mag inderdaad niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:23 schreef Rozzje het volgende:
Ik had lapo en dat gaat iemand anders een topic maken? Mag dat wel? Er staat duidelijk gun diegene 5 minuten de tijd
GODVERDOMME DIT MAG EN KAN NIET
maak dan aan en ondertussen kun je nog op veranderenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:23 schreef Rozzje het volgende:
Ik had lapo en dat gaat iemand anders een topic maken? Mag dat wel? Er staat duidelijk gun diegene 5 minuten de tijd
SCHANDALIGquote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat het te lang duurde ? Ik weet niet, niemand boeit die 5 minuten regel, maar ja het mag inderdaad niet.
Hij was 2 minuten te vroeg..quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat het te lang duurde ? Ik weet niet, niemand boeit die 5 minuten regel, maar ja het mag inderdaad niet.
Hed duurde godverdomme 4 minuten. Hou toch op.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:23 schreef Rozzje het volgende:
WAT DENK JIJ WEL NIET JOH? BEN JE HELEMAAL VAN DE POT GERUKT?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hed duurde godverdomme 4 minuten. Hou toch op.
hihihihquote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
WAT DENK JIJ WEL NIET JOH? BEN JE HELEMAAL VAN DE POT GERUKT?
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb het toch ook niet bij jou topic gedaan? Snitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |