PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Kom je net te laat mee, maar zal morgen eens zo'n potje in huis halen!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon altijd dit in huis hebben (is er ook van andere merken en AH huismerk)
http://www.ah.nl/appie/pr(...)tan-gehakte-knoflook
Het kutte aan voorgesneden spul is dat het altijd extra duur is en dan ben ik te gierig om het te kopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kom je net te laat mee, maar zal morgen eens zo'n potje in huis halen!
Ik ben liever arm dan moe. Maar zo'n potje gaat ook wel een tijdje mee en knoflook is lekker...quote:Op maandag 8 juli 2013 18:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het kutte aan voorgesneden spul is dat het altijd extra duur is en dan ben ik te gierig om het te kopen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kom je net te laat mee, maar zal morgen eens zo'n potje in huis halen!
Grindheimquote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit, alleen het voldoet nietVooral rechts valt tegen. Norbye is wel lekker snel, maar Drage en Grindheim zijn kut. Berget voldoet ook niet. Zal ik een andere rechterkant halen of 4222 proberen? Iedereen hier zweert bij 4222 lijkt het wel
Deze keeper is ook bagger btw.
Omdat er amper nog fatsoenlijke IF's in goldpacks zitten (en het vakantietijd is) kopen mensen amper nog packs. Je kan atm beter zilver contracten halen..tijdens happy hours vooral.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Elan het volgende:
Wat is nu het beste moment van de week of dag om contracten te halen? Ik vind die glanzende gouden met 700 coins per stuk wel erg duur geworden.
Iedereen volgt gewoon Tim86. Hij is hot momenteel.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit, alleen het voldoet nietVooral rechts valt tegen. Norbye is wel lekker snel, maar Drage en Grindheim zijn kut. Berget voldoet ook niet. Zal ik een andere rechterkant halen of 4222 proberen? Iedereen hier zweert bij 4222 lijkt het wel
Okotie is een baas, die Kainz draagt niet zoveel bij. Aangezien 3/4 Noren niet voldoen gooi ik die er zowieso uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen volgt gewoon Tim86. Hij is hot momenteel.
Huseklepp erin voor Drage zou het al aardig verbeteren. Grindheim vervangen lukt niet zonder echt veel om te gooien. Die Oostenrijkers bevallen wel?
Ook een .gifje.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg goede opties om het af te maken..Als koppens voorin met ST en CAM bijv Cyriac en Vargas, Castaignos en Duarte, Mlapa en Leitner, Wallyson en Adryanquote:Op maandag 8 juli 2013 18:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
of zo
[ afbeelding ]
en dan afmaken...
En Laudrup binnenkort misschien ook welquote:Op maandag 8 juli 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Weer een Deen naar Ajax. Markus Bay (16) van Brondby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |