waar komt dat ineens vandaan?quote:
Je miste trouwens een L bij WDEVquote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mensen die als afdelingschef gevraagd wordenrn piano kunnen mogen dat
En dan een wankelende Ezell die zeeziek wordt.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi hoe je gewoon geluidloos kan voortbewegen.![]()
Mja, een middagje relaxen of zo. Voor de rest... Nee dankje.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe is een relaxdag wel lekker hoorMaar ik wordt onrustig na een paar uur
Eens.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT
Ik ben mijn holiday wel zat inmiddels. Sorry hoor Fok-It
Dat klinkt inderdaad wel zorgelijk jaquote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik kan iig mijn engels lerares met gemaj verbeteren, maar dat zegt natuurlijk meer over de leraressen van tegenwoordig ( op mijn school iig)
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan een wankelende Ezell die zeeziek wordt.
[..]
Mja, een middagje relaxen of zo. Voor de rest... Nee dankje.
Moet je wat gaan doenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT
Ik ben mijn holiday wel zat inmiddels. Sorry hoor Fok-It
Omg, ik wil mee en daar zeilen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Met natuurlijk mijn komende vakantiebestemming in de OP
quote:
Ja lekker de hele dag met 2 ruziemakende nichten achter je reet aan lopen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Denken dat ie het beter weet pff...
Vulploegleider is één woord
Waar is dat dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Ga daar wel rat of zo eten.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik het na een middagje wel zat zou zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet.Je wordt juist snel ziek op grote boten, omdat je daar de horizon niet goed kan waarnemen. Maar op zo'n klein zeilschip zou je geen problemen moeten ondervinden.
Kho Phi Phi, Thailandquote:
Denken dat wij ruzie gaan maken als we ook kunnen neuken.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker de hele dag met 2 ruziemakende nichten achter je reet aan lopen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
Ik typ/lees dagelijks ook meer engels dan Nederlands gok ik![]()
Mijn uitspraak is kut. Maar ik word wel gewoon verstaan door Britten
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker de hele dag met 2 ruziemakende nichten achter je reet aan lopen.
Alsnog klinkt het beter met die Lquote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Denken dat ie het beter weet pff...
Vulploegleider is één woord
Je moet dan ook niet al het werk overlaten aan anderen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga daar wel rat of zo eten.
[..]
Denk dat ik het na een middagje wel zat zou zijn.
Maar alsnog...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet al het werk overlaten aan anderen.
Uh daar zijn echt geen ladyboys hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Lady boys in da hood!!
Brr
Over dat laatste twijfel ik geen moment. Waarom zouden ze je niet verstaan?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
Ik typ/lees dagelijks ook meer engels dan Nederlands gok ik![]()
Mijn uitspraak is kut. Maar ik word wel gewoon verstaan door Britten
Nee gwn niet.quote:
Je kan natuurlijk ook nog achter de boot hangen en waterskiën.quote:
weedeeeevee? nee da's makkelijkquote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee gwn niet.
WDEV is makkelijk te onthouden en uit te spreken en daarbij: ga aub es energy kopen
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar komt dat ineens vandaan?
Ik las Thailand en toen dacht ik al gadverrrquote:Op zondag 7 juli 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh daar zijn echt geen ladyboys hoor__
is maar een specifiek gebied in Thailand waar dat gebeurt.
Vooral zo bekrompen blijven danquote:Op zondag 7 juli 2013 23:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik las Thailand en toen dacht ik al gadverrr
Vaak te zien op night markets...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh daar zijn echt geen ladyboys hoor__
is maar een specifiek gebied in Thailand waar dat gebeurt.
Maar dat soort dingen worden mijn dood.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook nog achter de boot hangen en waterskiën.
Ik zie wel wat ik er nog mee ga doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over dat laatste twijfel ik geen moment. Waarom zouden ze je niet verstaan?
Je uitspraak kun je toch aan werken als je daar zelf ontevreden over bent
Ik spreek hooguit 3x per week Nederlands als ik iemand in Nederland bel en hier op het forum typ ik natuurlijk Nederlands. Dat is ook wel een reden om af en toe actief te zijn op het internet, om mijn Nederlands een beetje bij te houden.
Verder lees, spreek en schrijf ik anders dan dat uitsluitend in het Engels
Ik ben zó'n schatje hequote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar komt dat ineens vandaan?
Want?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vaak te zien op night markets...
[..]
Maar dat soort dingen worden mijn dood.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee gwn niet.
WDEV is makkelijk te onthouden en uit te spreken en daarbij: ga aub es energy kopen
In Bangkok en Pattaya vast wel. Maar op die eilanden valt het wel mee hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vaak te op night markets...
[..]
Maar dat soort dingen worden mijn dood.
Je moet als blanke daar naar de plaatselijke "zakelijke' kroeg gaan, krijg je alles gratis aangezien dexdiktste zakenlui willen dat je bij hun komt staan want als je een blanke als vriend hebt, krijg je aanzienquote:
Het is makkelijker om daaraan te werken als je in een Engels sprekend land woont moet ik toegeven. Ik woon de helft van mijn leven al hier (tussendoor in NL) en nog steeds heb ik wel eens dat een enkeling vraagt of ik Zuid Afrikaans ben bijvoorbeeldquote:
Hoef je ook echt niet te zijn, tenzij je gaat racen.quote:
Zit er financieel niet in voor mij dit jaar, heb wel dat dagje weg naar keuze met 4 personen gewonnen, denk dat dat mijn enige uitstapje wordt.quote:
Waarom niet?quote:
Wat moet ik mij voorstellen bij racen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoef je ook echt niet te zijn, tenzij je gaat racen.
Ja, und? wat heeft dat met ladyboys te maken en het feit dat jij een `brrr'' gevoel bij Thailand krijgt?quote:[img]http://i.fo kzine.net/p/1s.gif[/img] Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Je moet als blanke daar naar de plaatselijke "zakelijke' kroeg gaan, krijg je alles gratis aangezien dexdiktste zakenlui willen dat je bij hun komt staan want als je een blanke als vriend hebt, krijg je aanzien
Hehe, ik hoef momenteel Nederland niet uitquote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is makkelijker om daaraan te werken als je in een Engels sprekend land woont moet ik toegeven. Ik woon de helft van mijn leven al hier (tussendoor in NL) en nog steeds heb ik wel eens dat een enkeling vraagt of ik Zuid Afrikaans ben bijvoorbeeld
never mindquote:
Niks, en trouwens het brr gevoel is bij lady boys. .quote:Op zondag 7 juli 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, und? wat heeft dat met ladyboys te maken en het feit dat jij een `brrr'' gevoel bij Thailand krijgt?
Kijken wie het snelste kan gaan met een zeilboot.quote:
o haha duhquote:Op zondag 7 juli 2013 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijken wie het snelste kan gaan met een zeilboot.
Ik weet heus wel dat die daar rond lopen hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 23:18 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Niks, en trouwens het brr gevoel is bij lady boys. .
Het was gewoon een tip ja!; (
Zoals wat?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hehe, ik hoef momenteel Nederland niet uit
Ik moet alleen de beginnersfoutjes even afleren
HOOOO BAD ASS MOTHERFUCKER HIERO.quote:
He youquote:
Haha, waarvoor zit je in Thailand, internship?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat die daar rond lopen hoorMaar ik ga niet naar Thailand voor het sekstoerisme, rustig maar
![]()
Al denken sommige hier vast van wel
quote:
Backpacken, niet alleen Thailand overigensquote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha, waarvoor zit je in Thailand, internship?
to/tooquote:
En niet dat ding tegen je kanus krijgen als je moet wisselenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar voor de rest is de basis van zeilen best wel simpel, gewoon zorgen dat het zeil aan de goede kant staat.
Je bent je er in ieder geval van bewustquote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Th
Ik zeg het nog steeds als een 'f'
Mja, zou het echt niet weten. Ken dat gedoe met zeilen niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar voor de rest is de basis van zeilen best wel simpel, gewoon zorgen dat het zeil aan de goede kant staat.
Omslag moet gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En niet dat ding tegen je kanus krijgen als je moet wisselen
Too is meer als in as well en to is naar dus to the supermarket en i can make an egg for you too (if you'd like me to).quote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
to/too
Ook typ ik af en toe nog you're en your door elkaar..Maar die merk ik meestal binnen 5 seconden op
overstagquote:
In life of pi zag het er anders keimakkelijk uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
Een vlot maken wat niet uit elkaar dondert als je midden op het water zit is lastiger, geloof me.
In Life of Pi zag leven met een leeuw in 1 bootje er ook makkelijk uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
In life of pi zag het er anders keimakkelijk uit.
Ik heb de film niet gezien maar het lijkt me dan ook helemaal niets eigenlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Life of Pi zag leven met een leeuw in 1 bootje er ook makkelijk uit.
Heb het bij Engels geleerd ja, alleen vergeet ik het dus steedsquote:Op zondag 7 juli 2013 23:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Too is meer als in as well en to is naar dus to the supermarket en i can make an egg for you too (if you'd like me to)
Maar hoe heet tegen de wind in zielen ook al weer?quote:
Die gozer had zeker geen gladde plastic vaten?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
In life of pi zag het er anders keimakkelijk uit.
haha watquote:Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was wel mooi hoor. Zag laatst dat je Hansel en Gretel had gekeken, en dat is kwalitatief toch echt een stuk minder dan Life of Piquote:Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien maar het lijkt me dan ook helemaal niets eigenlijk
Heb je hem nog niet gezien?quote:
Dat is toch wel een beetje basis hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb het bij Engels geleerd ja, alleen vergeet ik het dus steeds
Jordyquote:
quote:
Vet.quote:
Misschien moet ik het eens kijken om er iets over te kunnen/mogen zeggenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was wel mooi hoor. Zag laatst dat je Hansel en Gretel had gekeken, en dat is kwalitatief toch echt een stuk minder dan Life of PiSoms beetje onrealistisch maargoed, verhaal is wel heel mooi en vette beelden.
Echt, waarom doodde hij hem niet met een stok? Hij kon dat beest makkelijk een mep verkopen en de strot doorsnijden. Maaar neeeeeeeeeeeeee meneer is vegatarier en loopt weer moeilijk te doenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe ik?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh youDroeftoeter. Wij gaan soooooooowieso meeten in rotterdam
Welterustenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Lekker slapen allemaal! Morgen moet ik vroeg opxcachet, houdt mij op de hoogte van je piano enzo he!
Ga weg met je pianoquote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Lekker slapen allemaal! Morgen moet ik vroeg opxcachet, houdt mij op de hoogte van je piano enzo he!
Gast, vorige week nauwelijks gewerkt (10 uur ofzo totaal)quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JordyHoe bevalt het leven als hardwerkende proleet?
Of meneer wilde gewoon nog gezelschapquote:Op zondag 7 juli 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, waarom doodde hij hem niet met een stok? Hij kon dat beest makkelijk een mep verkopen en de strot doorsnijden. Maaar neeeeeeeeeeeeee meneer is vegatarier en loopt weer moeilijk te doen
Gatverquote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]Nog twee dagen.
[..]
Vet.Dus nu woon je nog maar 40km van me vandaan.
Welnee joh, dat is gewoon omdat je het niet genoeg gebruikt denk ik. Het is niet zozeer dat je het niet weet maar meer slordigheid. Althans, zo'n vermoeden heb ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja
Zou je toch verwachten dat ik met moeilijkere dingen faal
Gewoon, voel me lekker, brakheid is wegquote:
Valt weer tegen he.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gast, vorige week nauwelijks gewerkt (10 uur ofzo totaal)
quote:
So proud of yaquote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon, voel me lekker, brakheid is weg
20 m2quote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt weer tegen he.
Wel goed dat je al kamer hebtnog best snel gefixt
Ik ken de regels met wordt / word, loop / loopt ook, toch faal ik daarmee ook.. Ik denk dat het ook gewoon een beetje haastig isquote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is gewoon omdat je het niet genoeg gebruikt denk ik. Het is niet zozeer dat je het niet weet maar meer slordigheid. Althans, zo'n vermoeden heb ik.
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
mijn vader heeft cashewnoten geroosterd en ze zijn verdomd lekker
Nicequote:
Mijn Nederlands laat ook regelmatig te wensen over hoor. En dat is in mijn geval omdat ik het niet allemaal weetquote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ken de regels met wordt / word, loop / loopt ook, toch faal ik daarmee ook.. Ik denk dat het ook gewoon een beetje haastig is
Oreo's voor zwertquote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef zwerty het volgende:
Honger maar wil m'n bed niet uit
Wie komt me voeren
Eerst je slabbertje omquote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef zwerty het volgende:
Wie komt me voeren
*pakt oreo's en een OV-chipkaart*quote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef zwerty het volgende:
Wie komt me voeren
quote:
Hehe, hoe oud was je toen je naar England ging?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn Nederlands laat ook regelmatig te wensen over hoor. En dat is in mijn geval omdat ik het niet allemaal weet![]()
15quote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hehe, hoe oud was je toen je naar England ging?
Uni en ah op 5 min fietsen, metrostation op 3 min lopen. Niet echt centraal maarja, wel in een goede buurt en ben met de metro binnen 10 minuten in het centrumquote:
houd*quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Valt wel mee toch? Het is toch niet zo dat mijn Nederlands dusdanig slecht is dat er in elke zin wel een domme fout staat?quote:
Dat is redelijk centraal hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uni en ah op 5 min fietsen, metrostation op 3 min lopen. Niet echt centraal maarja, wel in een goede buurt en ben met de metro binnen 10 minuten in het centrum
De notenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hoe kom je erbij dat ik je negeer? Je komt net binnenvallenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey mensen. Hoe is het hier?
Zijn jullie nog een beetje wakker?
En stu: negeer me niet zo.
Nee kloptquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het is toch niet zo dat mijn Nederlands dusdanig slecht is dat er in elke zin wel een domme fout staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De notende noten van haar vader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Economie en Bedrijfseconomie. En als ik een meesterharde baas blijk te zijn doe ik gewoon ff schakeltje ectrie en master ectrie jwzquote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]Je gaat toch naar EUR? Welke studie ook al weer?
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee kloptGeen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De notenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, dit ging goed
Hey Adoraquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef AdoraBelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2013 23:34:54 ]
Amsterdam>Rotterdam bij Ezell hequote:
Het ligt niet echt in het centrum nee. Met de metro zit je overal centraal man.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is redelijk centraal hoorLigt de Erasmus zo ver buiten het centrum af dan?
Je hebt niet eens B.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfseconomie. En als ik een meesterharde baas blijk te zijn doe ik gewoon ff schakeltje ectrie en master ectrie jwz
Heb je poep in je ogen? SCHAKELPROGRAMMAquote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt niet eens B.! Maar ik heb een klasgenoot die ook bedrijfseconomie gaat doen, daarom vroeg ik het even.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja klopt wel. Vind je Rotterdam wel beetje leuke stad dan als Limburger?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het ligt niet echt in het centrum nee. Met de metro zit je overal centraal man.
Kom ik aan met ACWquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfseconomie. En als ik een meesterharde baas blijk te zijn doe ik gewoon ff schakeltje ectrie en master ectrie jwz
In DM was datquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik je negeer? Je komt net binnenvallen![]()
Gast, econometrie is alleen maar wiskunde bijna, never nooit niet dat je dat gaat begrijpen zonder B.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen? SCHAKELPROGRAMMA
Mogelijk heb ik nadat ik iemand had gebeld vandaag zo'n heel rijtje meldingen weggeklikt, sorryquote:
Must. Live. In. Noord-Holland.quote:
Dat is wel chill.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het ligt in een best groene, rustige buurt
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey Adora![]()
Ik ben nog wakker ja
.. Denk ik
Hoe gaat het met je?Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En anders por ik je wel weer wakker
.
Met mij wel goed hoor, maar ik ga straks wel op iemand hier liggen want ik val bijna in slaap.
En met jou?
Kijk, dat jouw beeld van mij als Limburger is dat ik voor het eerst een auto zie, tja.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Vind je Rotterdam wel beetje leuke stad dan als Limburger?
Op wie ga je liggen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. En anders por ik je wel weer wakker
.
Met mij wel goed hoor, maar ik ga straks wel op iemand hier liggen want ik val bijna in slaap.
Daarvoor is er een schakelprogramma in het leven geroepen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, econometrie is alleen maar wiskunde bijna, never nooit niet dat je dat gaat begrijpen zonder B.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kijk, dat jouw beeld van mij als Limburger is dat ik voor het eerst een auto zie, tja.
zal fok-it wel zijnquote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
welke homo voegt me nou weer toe op facebook?
Oh, sorry.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Je kan nu nog overstappen!!!!1111!!! Nee joh, gewoon doen wat je leuk vindt (ectrie ga ik dus nooit doen want dan is mijn sociale leven finito) (denk ik)quote:
Nee. Maar maar ehhh niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hey. Nog nieuwe plannetjes en uitvindingen?
Godverquote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
INDERDAAD! Echt die man is zo lelijk. En echt niks bereikt in zijn leven bah
[ afbeelding ]
Oh, weet ik nog niet. Wie het zachtste is. Ik heb gewoon een kussentje nodig.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op wie ga je liggen?
Zo druk geweest vandaag?
Ik bedoel de universiteitquote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, ik ga lekker ACW'enquote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je kan nu nog overstappen!!!!1111!!! Nee joh, gewoon doen wat je leuk vindt (ectrie ga ik dus nooit doen want dan is mijn sociale leven finito) (denk ik)
Ik weet niet eens wanneer ik erin kanquote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Must. Live. In. Noord-Holland.![]()
[..]
Dat is wel chill.Ga je deze zomer al verhuizen of weet je dat nog niet?
Araquote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ik weet niet of ik zacht benquote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, weet ik nog niet. Wie het zachtste is. Ik heb gewoon een kussentje nodig.
En ja, redelijk. FOK!ken is zwaar werk hoor
.
Maar hoe is het met jou?
O, ik dacht dat je alleen niet wist welke dag of zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer ik erin kan
heb jij ook post van de erasmus? "Fijne zomer!"quote:Op zondag 7 juli 2013 23:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer ik erin kan
Vind het wel meevallen eigenlijk. Niet dat ik er uren heb rondgelopen ofzo, maargoed zoals ik al zei zit ik in een goede buurtquote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietde Limburgers die ik ken hebben alleen nou geen heule hoge pet van Rotterdam op
Jij begrijpt wiskunde toch niet, met je 8,5.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daarvoor is er een schakelprogramma in het leven geroepen.
Hoi skatje.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 23:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet of ik zacht ben
Ik heb de halve dag met koppijn gezeten en ga zo maar in bed liggen denk ikKoppijn is al wel over
Hij heeft ook zo'n vies lelijke brug gebouwd!!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh soort campus dus? Dat is wel tof. Ik vind Rotterdam zelf namelijk ook best kut al op sommige vlakkenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk. Niet dat ik er uren heb rondgelopen ofzo, maargoed zoals ik al zei zit ik in een goede buurt(en in een studentenwoongebouw (300 kamers ofzo
) )
Roze pilletjes?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En als ik hoofdpijn heb dan neem ik altijd twee van die roze pilletjes. Dan is het zo weer over.
iksteseequote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n vies lelijke brug gebouwd!!
Ik had wel allemaal folders gekregen, maar of dat erbij zat? Alles meteen weggetyft (foldertjes van eurekaweek, studentenverenigingen enzo)quote:Op zondag 7 juli 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
heb jij ook post van de erasmus? "Fijne zomer!"
Aha. Ben je nog roder geworden trouwens?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mogelijk heb ik nadat ik iemand had gebeld vandaag zo'n heel rijtje meldingen weggeklikt, sorry
8,6 bitch! en achterlijke fouten gemaaktquote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij begrijpt wiskunde toch niet, met je 8,5.
[..]
Hoi skatje.
Dude, je gaat volgend jaar toch zeker niet asociaal doen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had wel allemaal folders gekregen, maar of dat erbij zat? Alles meteen weggetyft (foldertjes van eurekaweek, studentenverenigingen enzo)
Oké. Echt niks?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee. Maar maar ehhh niks.
hoe was je BBQ enzo?
ik neem er dan altijd een paar met smiliesquote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En als ik hoofdpijn heb dan neem ik altijd twee van die roze pilletjes. Dan is het zo weer over.
Ja, sommige stukken lijken me ook kut hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh soort campus dus? Dat is wel tof. Ik vind Rotterdam zelf namelijk ook best kut al op sommige vlakkenMaar centrum is wel leuk opzich
Het zit al in een glas.quote:
8,6.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
8,6 bitch! en achterlijke fouten gemaakt
Ja, net aan de bovenkantquote:Op zondag 7 juli 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
Wat was dat trucje met gevallen blikjes bier/frisdrank nou ook al weer? Aan de zijkant tikken of zo?
Niet dat ik weet :/quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Echt niks?
Wel goed hoor, maar ik was al snel vol.
Niet zozeer de stad hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, sommige stukken lijken me ook kut hoor.
Oh, meestal ben ik de gene die daarna een smilie heeftquote:Op zondag 7 juli 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik neem er dan altijd een paar met smilies
Gast, als ik bij een studentenvereniging ga kan ik net zo goed mijn inschrijving meteen annulerenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je gaat volgend jaar toch zeker niet asociaal doen?
Oké. Paracetamol kan ook, maar die vind ik te groot. Dat slikt zo lastig.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hebben we hier niet volgensmij
Maar ik ben even verhuizen naar mn bed
Wat waren moeilijke dingen dan? Zeker de rekenregels voor logaritmenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zit al in een glas.
[..]
8,6.Ik had gisteren mijn mondeling wiskunde A, die gozers wisten niet meer wat ze moesten vragen, omdat ik blijkbaar alle moeilijke dingen gewoon begreep.
Kan nog steeds wel hoor. Via de vleesexpressquote:Op zondag 7 juli 2013 23:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet dat ik weet :/
Had dan wat opgestuurd via de post, ik heb nog wel honger.
Ik ga ook niet bij een studentenvereniging.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gast, als ik bij een studentenvereniging ga kan ik net zo goed mijn inschrijving meteen annuleren
Op je brugklaskamp krijg je al les in examens stelenquote:
Wat insinueer je nu over mij? ;s ;squote:
Ik had gehoord dat er zo'n elite-mentaliteit is in de overkoepelende ese verenigingquote:Op zondag 7 juli 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga ook niet bij een studentenvereniging.Maar er zijn ook nog studieverenigingen.
Onder andere, en de dubbele afgeleide.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat waren moeilijke dingen dan? Zeker de rekenregels voor logaritmen
Ben niet veel buiten geweest vandaag eigenlijk en ik ga sowieso niet bewust de zon inquote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Ben je nog roder geworden trouwens?
wtf is Poisson?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onder andere, en de dubbele afgeleide.Oh ja, en de relatie tussen Poisson en binominaal. I NAILED IT!
Met mijn kennis uit wiskunde B was alles zo te beantwoorden.
Verstandigquote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben niet veel buiten geweest vandaag eigenlijk en ik ga sowieso niet bewust de zon in
Wat ga je doen in Utrecht dan??quote:Op zondag 7 juli 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
kuttt, helemaal vergeten, morgen terug naar utrecht
geen zin
Zit je bij je ouders?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
geen zin
Via het dakquote:Op zondag 7 juli 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op je brugklaskamp krijg je al les in examens stelen
Nog geen heel concrete plannen. Paar mensen zien en verder zie ik wel. Lekker rustig aan doenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Verstandig.
Wat ga je doen in je vakantie?
Kom je naar de lage landen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog geen heel concrete plannen. Paar mensen zien en verder zie ik wel. Lekker rustig aan doen
Kap gewoon in Utrechtquote:Op zondag 7 juli 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
geen zin
Wat verwacht je dan ook van de EUR?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat er zo'n elite-mentaliteit is in de overkoepelende ese vereniging
Ik koop wel zo'n ding wat een peuter ook heeft, zo'n kop met drinkteut.quote:
Een verdeling waarbij je de kans kan bepalen op een aantal keer succes bij een grote hoeveelheid kansexperimenten met een kleine succeskans.quote:
Ja, voor 6,5 weken. Mogelijk dat ik nog tussendoor ergens anders naartoe ga maar dat weet ik nog niet.quote:
Leiden danquote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van de EUR?Allemaal corpsballen.
[..]
Ik koop wel zo'n ding wat een peuter ook heeft, zo'n kop met drinkteut.
[..]
Een verdeling waarbij je de kans kan bepalen op een aantal keer succes bij een grote hoeveelheid kansexperimenten met een kleine succeskans.Het was een keuzeonderwerp voor het mondeling.
Zit daar op kamers. Heb herkansingen open staan.quote:
Jup.quote:
En dan?quote:
Oké. Dus misschien loop ik je wel tegen het lijf zonder het te wetenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor 6,5 weken. Mogelijk dat ik nog tussendoor ergens anders naartoe ga maar dat weet ik nog niet.
Die zijn wel zo makkelijk jaquote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van de EUR?Allemaal corpsballen.
[..]
Ik koop wel zo'n ding wat een peuter ook heeft, zo'n kop met drinkteut.
[..]
Een verdeling waarbij je de kans kan bepalen op een aantal keer succes bij een grote hoeveelheid kansexperimenten met een kleine succeskans.Het was een keuzeonderwerp voor het mondeling.
Oh, succes dan maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zit daar op kamers. Heb herkansingen open staan.
Kan je na je her`s niet gewoon weer terug?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zit daar op kamers. Heb herkansingen open staan.
[..]
Jup.
Heb totaal geen zin om terug te gaan omdat het in Utrecht nogal rustig is (want vakantie) en ik nu weer makkelijker met Ezelldorpmatties kan afspreken. Heel het weekend gedaan en nu moet ik weer weg.
[..]
En dan?
Dat lijkt me stugquote:Op zondag 7 juli 2013 23:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Dus misschien loop ik je wel tegen het lijf zonder het te weten.
Bel hemquote:
Mja, zit ook met een praktijkvak. Dus ik moet deze maand daar zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je na je her`s niet gewoon weer terug?
Nou en, ik ga beter bier brouwen, kom haten.quote:
Hatelijkquote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, zit ook met een praktijkvak. Dus ik moet deze maand daar zijn.
Dealquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duizend keer zo duur als je moeder. Maar ja, die is dan ook cheap ass verkrijgbaar.
Ik heb mijn moeder al alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duizend keer zo duur als je moeder. Maar ja, die is dan ook cheap ass verkrijgbaar.
Ja, alleen jammer dat je seksboot moet sluitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |