Denken jullie ook niet dat er vast heel veel veranderd is aan die buikjes, formaat en zoquote:Op zondag 14 juli 2013 15:50 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een lieve buikjesfotovan vijf dagen geleden
![]()
Nou vooruit danquote:Op zondag 14 juli 2013 18:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dit weekend geen tijd want logees en festival. Maar ze kunnen opeens lopendus morgen wordt de kinderkamer uitgevried. Inclusief fotos.
![]()
Bijna alles doe het goed, alleen grijsblauwtje, die is in twee dagen niks aangekomen.Levendig zat, ligt as I type te drinken bij mams dus wellicht twee offdays. Morgenvroeg nog eens wegen en anders maar even asiel bellen voor advies.
neem je tijd. even over het gewicht: hij is net als ikquote:Op zondag 14 juli 2013 18:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dit weekend geen tijd want logees en festival. Maar ze kunnen opeens lopendus morgen wordt de kinderkamer uitgevried. Inclusief fotos.
![]()
Bijna alles doe het goed, alleen grijsblauwtje, die is in twee dagen niks aangekomen.Levendig zat, ligt as I type te drinken bij mams dus wellicht twee offdays. Morgenvroeg nog eens wegen en anders maar even asiel bellen voor advies.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Schreef ik nu echt uitgevried in plaats van uitgebreid?
Gelukkig maar!quote:
Na een weekend BP mag datquote:Op zondag 14 juli 2013 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Schreef ik nu echt uitgevried in plaats van uitgebreid?
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Na een weekend veel zuipen op BP mag dat
Doet Cat zuipenquote:
Rosébier is mijn grote zonde. Ik heb er wel zes gehad!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Doet Cat zuipen, had ik nooit achter haar gezocht
![]()
O maar dat drink ik zelfs nog ,dat is lekkerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rosébier is mijn grote zonde. Ik heb er wel zes gehad!Verdeeld over twee dagen.
Ik was de nuchterse maar rook het meest naar bierquote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Doet Cat zuipen, had ik nooit achter haar gezocht
![]()
Ze vond je écht leuk.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was de nuchterse maar rook het meest naar bier
OT: Twiggy
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze vond je écht leuk.Even kijken op de logeerkamer, even mee de badkamer op, meekijken wat je aan het appen was... gek beestje
Ook goed bezig!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Die grijze met z'n stippels..![]()
Het is dat ik nu zelf ook weer een kat in huis heb (een 4 jarige zwerver die bij het huis van m'n zus was opgedoken, was door haar aangemeld op amivedi, briefjes in de omgeving opgehangen, alles maar geen reacties.. nu bij mij dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |