Nou vooruit danquote:Op zondag 14 juli 2013 18:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dit weekend geen tijd want logees en festival. Maar ze kunnen opeens lopendus morgen wordt de kinderkamer uitgevried. Inclusief fotos.
![]()
Bijna alles doe het goed, alleen grijsblauwtje, die is in twee dagen niks aangekomen.Levendig zat, ligt as I type te drinken bij mams dus wellicht twee offdays. Morgenvroeg nog eens wegen en anders maar even asiel bellen voor advies.
neem je tijd. even over het gewicht: hij is net als ikquote:Op zondag 14 juli 2013 18:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dit weekend geen tijd want logees en festival. Maar ze kunnen opeens lopendus morgen wordt de kinderkamer uitgevried. Inclusief fotos.
![]()
Bijna alles doe het goed, alleen grijsblauwtje, die is in twee dagen niks aangekomen.Levendig zat, ligt as I type te drinken bij mams dus wellicht twee offdays. Morgenvroeg nog eens wegen en anders maar even asiel bellen voor advies.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Schreef ik nu echt uitgevried in plaats van uitgebreid?
Gelukkig maar!quote:
Na een weekend BP mag datquote:Op zondag 14 juli 2013 18:27 schreef Cat22 het volgende:
Schreef ik nu echt uitgevried in plaats van uitgebreid?
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Na een weekend veel zuipen op BP mag dat
Doet Cat zuipenquote:
Rosébier is mijn grote zonde. Ik heb er wel zes gehad!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Doet Cat zuipen, had ik nooit achter haar gezocht
![]()
O maar dat drink ik zelfs nog ,dat is lekkerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rosébier is mijn grote zonde. Ik heb er wel zes gehad!Verdeeld over twee dagen.
Ik was de nuchterse maar rook het meest naar bierquote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Doet Cat zuipen, had ik nooit achter haar gezocht
![]()
Ze vond je écht leuk.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was de nuchterse maar rook het meest naar bier
OT: Twiggy
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze vond je écht leuk.Even kijken op de logeerkamer, even mee de badkamer op, meekijken wat je aan het appen was... gek beestje
Ook goed bezig!quote:Op zondag 14 juli 2013 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Die grijze met z'n stippels..![]()
Het is dat ik nu zelf ook weer een kat in huis heb (een 4 jarige zwerver die bij het huis van m'n zus was opgedoken, was door haar aangemeld op amivedi, briefjes in de omgeving opgehangen, alles maar geen reacties.. nu bij mij dus)
Zal niks anders opzittenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Heb gevraagd of ze terug wilde zwaaien, maareh..Je moet je in september maar even opnieuw voorstellen ofzo.
Kruidvat heeft ze nu ook, voor 17 euro. Was van plan morgen even langs te lopenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal niks anders opzitten![]()
()
AH heeft trouwens komende week weer de treinkaartjes in de aanbieding!
Exact.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kruidvat heeft ze nu ook, voor 17 euro. Was van plan morgen even langs te lopenScheelt een boel geld zo vanuit de Randstad.
Die was al haske dood toen ik hem vond.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:46 schreef Holyme het volgende:
Jammer voor je PB, maar je hebt in ieder geval een hele mooie PolEn Cat wat zijn ze weer schattig, maar dat kan ook moeilijk anders, als kittens zijnde
Stippelbuik en lichtgrijsje, naaaww!
Je laatste foto's zijn helaas ook ietwat bekend voor me, welke idiote ouders verzinnen 't om hun kinders te leren vliegen in een afgezette tuin met kattenHeeft ie 't overleefd of maakt 't weinig kans meer?
Dat sowieso , hup blauwequote:Op maandag 15 juli 2013 19:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat zijn ze leuk hè?En de grijsjes zijn (uiteraard
Moet wel met mijn geluk
) allebei jongetjes! Ik heb Cat al gezegd dat ik niet weet of en welke ik dan kies, maar volgende week vrijdag ga ik kijken!
![]()
En dan zien we wel weer verder.
En Blauwtje moet gewoon aankomen nu!
Als het niet lukt met spuit of fles, zou je dan misschien kunnen proberen hem even alleen bij Twiggy te leggen zodat hij rustig kan drinken zonder concurrentie van broers en zussen , of is dat stomquote:Op maandag 15 juli 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik had net een BOOS kitten.![]()
Hoe haal ik het in mijn bolle hoofd om melk te gaan voeren als je al drie dagen niet bent aangekomen en nu zelfs begint af te vallen?Blauwtje gilde de longen uit zijn lijf en toen zowel flesje en spuitje niet lukte ben ik er maar mee gestopt. Dadelijk gilt hij zich nog melk in zijn longen en dan zijn we nog verder van huis.
![]()
Over een uurtje nog maar eens proberen, wellicht had hij net royaal van de mamma gehad, al was dat in het gewicht niet te zien.
Gezellig!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:40 schreef indaha het volgende:
[..]
En kijken is altijd goed, ik kijk met je mee dan
Goed idee van je!quote:[..]
Als het niet lukt met spuit of fles, zou je dan misschien kunnen proberen hem even alleen bij Twiggy te leggen zodat hij rustig kan drinken zonder concurrentie van broers en zussen , of is dat stom
Tis wel een pittig ding volgens mijquote:Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef Cat22 het volgende:
En we zijn een BOOS kitten (wakker gemaakt om te drinken maar) en dolgelukkige Twiggy verder. Want zij mag de melk van haar kind aflikken én krijgt de restjes (lees alles) wat niet opgedronken is.
Het zorgenkindje is inmiddels de wereld buiten de mand aan het verkennen.
Ja, als ik hem niet zou wegen zou ik het niet zo snel doorhebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tis wel een pittig ding volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |