abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:00:11 #276
21636 Feestkabouter
pi_130400681
ik dacht altijd dat 'najaar' een ander woord was voor 'herfst', je weet wel, dat jaargetijde dat op 21 september officieel begint........ over 4 weken dus!!

als je net als wij 5 speeldagen hebt, speel je dus de laatste dag van je najaarscompetitie op de eerste dag van het najaar.......
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 03:04:18 #277
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_130407475
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Feestkabouter het volgende:
ik dacht altijd dat 'najaar' een ander woord was voor 'herfst', je weet wel, dat jaargetijde dat op 21 september officieel begint........ over 4 weken dus!!

als je net als wij 5 speeldagen hebt, speel je dus de laatste dag van je najaarscompetitie op de eerste dag van het najaar.......
Nee, wij spelen er 7, en 6 september valt weg.
Vanavond trouwens 4-0 gewonnen.
Ging redelijk, maar moet beter. Wel gezellig en tot 2 uur blijven pimpelen.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:25:45 #278
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_130419428
teringggggg HE6 toernooi vandaag, was 2e geplaatst van de 32 man. Dus net als vorige toernooien zag ik mezelf wel de finale halen, verlies ik vandaag in eerste ronde von DER PRIKKER. Mijn god en wat speelde ik ook slecht :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me een beetje af zitten vragen wat er nu zo moeilijk is tegen een prikker spelen.

1) Ze slaan bijna alles terug.
2) Onvoorspelbare rare ballen
2a) Hoge diepe ballen
2b Pis korte ballen

Waarom is dit vervelend:

1) Als je zelf de fout slaat speel je tegen je zelf.
2) Onvoorspelbare ballen betekent dat je niet "twee" stappen kan doen zodat je weer goed voor de bal staat, zoals je in een lekkere strakke rally vaak wel kan doen. (?) Voetenwerk is extra belangrijk tegen een prikker, elke rare bal moet je goed voor staan.
3) Je moet zelf vaart in de ballen brengen, zelf spel maken.

Vul aan :p

[ Bericht 7% gewijzigd door GoodGawd op 24-08-2013 18:32:02 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:22:57 #279
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_130420873
Prikkers zouden verboden moeten worden. Anti tennis, vies smerig vertragend kutspel. Ik kom om te tennissen, te beuken en te rammen. Niet om te duwen, vertragen en te frotten. Ik heb een bloedhekel aan dat soort tennis. Voordeel is wel dat de ralleys wat langer zijn, waardoor je beter in je spel komt. En niks fijner om zo'n irritante kutjanus van links naar rechts te sturen. Hem te slopen, en uit te putten. Gigantisch veel meters laten maken, en het spel zo te spreiden dat hij het NET niet kan belopen. Ik heb tegen prikkers de mooiste overwinningen gehaald, maar ook de meest trieste nederlagen.

Het meest kutte, wat nog het meest deprimerende is. Na een gevecht tegen zo'n anti tennisser, is als je hebt verloren. En hij GVD PERSÉ moet zeggen; "ja, jij bent eigenlijk de betere tennisser".
Nee dooie lul, ik tennis, wat jij doet heeft niks met tennis te maken.

Prikkers...can't live with them, can't live without them.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:17:42 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130422887
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:22 schreef tja77 het volgende:
Prikkers zouden verboden moeten worden. Anti tennis, vies smerig vertragend kutspel. Ik kom om te tennissen, te beuken en te rammen. Niet om te duwen, vertragen en te frotten. Ik heb een bloedhekel aan dat soort tennis. Voordeel is wel dat de ralleys wat langer zijn, waardoor je beter in je spel komt. En niks fijner om zo'n irritante kutjanus van links naar rechts te sturen. Hem te slopen, en uit te putten. Gigantisch veel meters laten maken, en het spel zo te spreiden dat hij het NET niet kan belopen. Ik heb tegen prikkers de mooiste overwinningen gehaald, maar ook de meest trieste nederlagen.

Het meest kutte, wat nog het meest deprimerende is. Na een gevecht tegen zo'n anti tennisser, is als je hebt verloren. En hij GVD PERSÉ moet zeggen; "ja, jij bent eigenlijk de betere tennisser".
Nee dooie lul, ik tennis, wat jij doet heeft niks met tennis te maken.

Prikkers...can't live with them, can't live without them.
Dus ongecontroleerd beuken en rammen is tennissen? Dat doen beginners idd ;). Niets leuker dan om zo'n gast helemaal gek te maken door rustig al z'n beukballen terug te brengen totdat ie zelf de bal in het net of uit slaat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:22:26 #281
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_130423056
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus ongecontroleerd beuken en rammen is tennissen? Dat doen beginners idd ;). Niets leuker dan om zo'n gast helemaal gek te maken door rustig al z'n beukballen terug te brengen totdat ie zelf de bal in het net of uit slaat.
Dat heeft niks met gek maken te maken. Ze kunnen niks anders, het is uit armoede.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:24:50 #282
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_130423132
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus ongecontroleerd beuken en rammen is tennissen? Dat doen beginners idd ;). Niets leuker dan om zo'n gast helemaal gek te maken door rustig al z'n beukballen terug te brengen totdat ie zelf de bal in het net of uit slaat.
Wie heeft het over ongecontroleerd?
Beginners? Ik tennis 20 jaar ongeveer.
Helemaal gek? Nee hoor, heb gewoon een hekel aan het tennis dat diegene speelt, ik heb al meer dan 10 jaar niet met mijn racket gegooid. Ik sla liever zelf zo nu en dan een fout en een winner, dan dat ik het van de fouten van mijn tegenstander moet hebben. Ben liever een spelbepaler dan een afwachter.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:29:59 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130423379
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wie heeft het over ongecontroleerd?
Beginners? Ik tennis 20 jaar ongeveer.
Helemaal gek? Nee hoor, heb gewoon een hekel aan het tennis dat diegene speelt, ik heb al meer dan 10 jaar niet met mijn racket gegooid. Ik sla liever zelf zo nu en dan een fout en een winner, dan dat ik het van de fouten van mijn tegenstander moet hebben. Ben liever een spelbepaler dan een afwachter.
Als je er niet helemaal gek van werd had je niet zo'n gefrustreerde post geplaatst. Laat iedereen toch lekker tennissen zoals ze willen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:30:41 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130423415
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:22 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Dat heeft niks met gek maken te maken. Ze kunnen niks anders, het is uit armoede.
Niks armoede, Veel prikkers doen het alleen als ze een betere tegenstander hebben, dan kunnen ze op die manier toch winnen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:36:52 #285
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_130423652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niks armoede, Veel prikkers doen het alleen als ze een betere tegenstander hebben, dan kunnen ze op die manier toch winnen.
Ja dat klopt. Dat is dus uit armoede.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:37:55 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130423688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Dat is dus uit armoede.
Maar ze kunnen dus wel iets anders.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:39:20 #287
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_130423725
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je er niet helemaal gek van werd had je niet zo'n gefrustreerde post geplaatst. Laat iedereen toch lekker tennissen zoals ze willen.
Ik kom ze al 20 jaar tegen, ik geef mijn mening, en nu denk jij te weten of ik er al dan niet helemaal gek van word?
De enige waarvan ik gek word op de tennisbaan is mezelf. En dat staat los van hoe de tegenstander speelt, en heeft alles te maken met hoe ik tennis.
Ik ben ten alle tijden sportief, en speel mijn eigen spelletje. Maar gek worden van de tegenstander? Laat me niet lachen. Gisteren ook zo'n Pipo die mijn service niet kan beoordelen omdat hij simpelweg te hard was. Zegt ie doodleuk uit. Niet 1 keer, maar 5-10 keer. Maar gek worden? Nee hoor, extra motivatie om de volgende bal nog harder om zijn oren te slaan.

Als die prikker wil duwen en vertragen, moet hij dat zelf weten, maar ik zie het als anti-tennis.
Na de wedstrijd geef ik hem een hand, en trakteer ik hem op een drankje.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:39:25 #288
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_130423730
Het begint inderdaad als een duel tussen twee ridders. Totdat de zwakkere ridder doorheeft dat hij niet kan winnen. Hij pakt zand en gooit dit in de ogen van de tegenstander, vervolgens steekt hij het zwaard in het hart.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:09:31 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130427074
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef GoodGawd het volgende:
Het begint inderdaad als een duel tussen twee ridders. Totdat de zwakkere ridder doorheeft dat hij niet kan winnen. Hij pakt zand en gooit dit in de ogen van de tegenstander, vervolgens steekt hij het zwaard in het hart.
Ik zie het eerder als een schaker die ondanks dat de tegenstander een betere positionering van stukken heeft toch weet te winnen door slimmer te zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130441709
Eindelijk weer eens mee doen met een toernooitje. Maar dan is m'n eerste mixpartij pas donderdag -O-

Nu is de eerste ronde een bye en is het maar een schema van een stuk of 11, maar toch, ik vind donderdag wel laat in de week...
pi_130447987
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik kom ze al 20 jaar tegen, ik geef mijn mening, en nu denk jij te weten of ik er al dan niet helemaal gek van word?
De enige waarvan ik gek word op de tennisbaan is mezelf. En dat staat los van hoe de tegenstander speelt, en heeft alles te maken met hoe ik tennis.
Ik ben ten alle tijden sportief, en speel mijn eigen spelletje. Maar gek worden van de tegenstander? Laat me niet lachen. Gisteren ook zo'n Pipo die mijn service niet kan beoordelen omdat hij simpelweg te hard was. Zegt ie doodleuk uit. Niet 1 keer, maar 5-10 keer. Maar gek worden? Nee hoor, extra motivatie om de volgende bal nog harder om zijn oren te slaan.

Als die prikker wil duwen en vertragen, moet hij dat zelf weten, maar ik zie het als anti-tennis.
Na de wedstrijd geef ik hem een hand, en trakteer ik hem op een drankje.
Ik snap je frustratie en ben het ook deels met je eens. Ik ben zelf ook een speler die graag agressief speelt en (zover mogelijk met mijn grip) hard slaat. Maar ik heb ook eens een wedstrijd gehad dat ik tegen iemand moest spelen die simpelweg beter was dan mij.

Mijn eerste set verloor ik met 6-3 en toen speelde ik m'n normale spel; proberen te gaan voor die winners en proberen het spel te dicteren. Dit kon echter niet omdat hij simpelweg te goed was voor mij.

Dan kon ik twee dingen doen die volgende set: zo door spelen en sowieso dus verliezen of ik kon proberen zoveel mogelijk terug te slaan zodat hij gefrustreerd zou raken en ik misschien de wedstrijd nog kon omdraaien. Ik heb gekozen voor het tweede en ik won uiteindelijk ( met wat geluk) met 3-6 7-6 6-1. Ik wist dat hij de betere tennisser was maar alsnog heb ik gewonnen, iets waar ik alsnog best trots en tevreden over was.

Het punt dat ik wil maken; als een speler simpelweg niet de kwaliteiten of het zelfvertrouwen heeft om hard te gaan knallen met z'n slagen en proberen te domineren.. waarom zou hij dat dan per se moeten doen? Persoonlijk vind ik het anti tennis als je speelt op een manier waarvan je van jezelf zeker weet dat je daarmee gaat verliezen, dan heeft het toch totaal geen nut?
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:02:48 #292
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_130462773
Vanavond 1 potje gespeeld, 6-1 6-1 gewonnen, ik sta nu al in de finale _O-
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_130464287
Prikken is heerlijk. Eerste 7 jaar gedaan, niets dat fijner is dan de tegenstander mentaal helemaal kapot maken met je gepiel en toch nog winnen. *)
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:55:40 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_130470588
Zaterdag halve finale verloren. Van een prikker..... :P

Ik probeerde tempo te blijven maken en dat ging bij vlagen goed, maar uiteindelijk te veel fouten.
Wel jammer op zich want ik kan hem hebben als ik wat vaster ben en meer speel. Was toch een 3.6.
Was ook een beetje bang dat ik zou winnen. Dan was ik vrijwel zeker 4 geworden :P

Anyway, met prikkers moet je gewoon om leren gaan. Het zijn niet altijd de leukste wedstrijden om tegen te spelen, maar ik vind het ook wel weer een uitdaging om te kijken hoe ik van zo iemand kan winnen. Vroeger had ik daar meer moeite mee dan tegenwoordig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:16:05 #295
21636 Feestkabouter
pi_130507462
Als je niet weet hoe het is om tegen een prikker te spelen...... ben je er waarschijnlijk zelf een!! >:)

Heb ook wel eens verloren van prikkers die dan achteraf zeiden dat ik eigenlijk beter kan tennissen.
Maar ik zit me ook af te vragen of mensen MIJ wel eens als een prikker zouden kunnen zien.
Ik krijg vaak te horen dat ik slim speel. Ik speel echt patronen, rally goed uitspelen, kansen creeren/opbouwen en op het juiste moment afmaken, flink varieren, ook varieren qua tempo, tegenstander uit z'n spel halen als het niet lukt om zelf mijn eigen spel te spelen.

Maar goed, dat gaat allemaal over singelen, vanavond HD6 tegen R-JL!!
Zijn voorbereiding: hele dag op bed/bank naar de US Open kijken
Mijn voorbereiding komt ongeveer op hetzelfde neer ;)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:43:50 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_130508178
2 prikkers tegen elkaar. Dat zijn de ergste wedstrijden. Van die wedstrijden die dan 3 uur duren zonder dat er ook maar iemand een winnend punt maakt, met rallies van 30 slagen enzo :')

Vorig jaar hadden we dat op ons eigen toernooi. Meisje die bij mij in het team zat is zo iemand die nooit een winner slaat en elke bal haalt. Uiteindelijk heeft ze een wedstrijd van meer dan 4 uur gespeeld over 3 sets en nog gewonnen ook :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:55:37 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_130510129
Dammit. Deze week in ons eigen toernooi en 4de geplaatst. Vanavond een 2de ronde tegen iemand die de eerste ronde gewonnen heeft en dus al "in" het toernooi zit. Terwijl ik in de eerste ronde een bye had.

Er komt elke dag een dagjournaal uit en ik kan het echt niet hebben als er straks in staat dat ik mijn plaatsing niet heb kunnen waar maken. Zeker aangezien ik van die gast gewoon moet winnen als je kijkt naar de rating. Hoezo extra druk op je schouders leggen :')
Mocht ik winnen dat moet ik de volgende ronde tegen een jongen die 1 team lager zit dan ik en gisteren verassend heeft gewonnen van de 8ste geplaatste speler. Dus mocht ik vanavond winnen moet ik die ook wel winnen, anders kan ik dat de komende 2 jaar horen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_130513181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:55 schreef Komakie het volgende:
Dammit. Deze week in ons eigen toernooi en 4de geplaatst. Vanavond een 2de ronde tegen iemand die de eerste ronde gewonnen heeft en dus al "in" het toernooi zit. Terwijl ik in de eerste ronde een bye had.

Er komt elke dag een dagjournaal uit en ik kan het echt niet hebben als er straks in staat dat ik mijn plaatsing niet heb kunnen waar maken. Zeker aangezien ik van die gast gewoon moet winnen als je kijkt naar de rating. Hoezo extra druk op je schouders leggen :')
Mocht ik winnen dat moet ik de volgende ronde tegen een jongen die 1 team lager zit dan ik en gisteren verassend heeft gewonnen van de 8ste geplaatste speler. Dus mocht ik vanavond winnen moet ik die ook wel winnen, anders kan ik dat de komende 2 jaar horen :')
Miep niet zo. :Z
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:07:21 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_130514258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:31 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Miep niet zo. :Z
Als ik wil miepen, miep ik....
Niet te bijdehand doen he, ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:34:24 #300
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_130515245
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als ik wil miepen, miep ik....
Niet te bijdehand doen he, ;)
Met die bijdehand moet ik dan binnenkort een dubbeltitel verdedigen, lekker dan :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')