abonnement Unibet Coolblue
pi_128694769
quote:
Nu had ik wel eens gelezen dat als je met je zilveren schep je money rock aantikt, de kans groot(er) is, dat je een ore vindt. Wat schetste mijn verbazing, dat ik niet een ore vond, maar wel 7!!

Deze dag kan niet stuk geloof ik

En ohja, hamster? Had er 1 gouden nugget tussenzitten, dus die is voor jou.
Top! Ik ben vandaag de hele dag weg geweest, eindelijk zon!
Vanavond nog wel even online :)
  zondag 7 juli 2013 @ 20:00:34 #27
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128695950
Ook die 'cheat' op het eiland gedaan. Ik heb alleen bugs op de onderste palmbomen (even los van de 2 die ik heb weggehakt), maar ze spawnen maar weinig.. en sommige vliegen snel weg, dus idd met tikjes gaan werken in de toekomst. Maar ik denk dat je wel richting de 300 of 400k kan komen met bughunten. Het duurt alleen lang, ook als je terug gaat naar het winkeltje en dan weer loopt naar het eiland.

Dreamsuite afbetaald, één van m'n bewoners rot op, precies waar ik hoop dat hij z'n huis mee neemt en ik daar een brug kan bouwen. En nu heb ik een bijl nodig om alle 250 bell fruit bomen om te hakken en te vervangen met 500 bell fruitbomen. :P
  zondag 7 juli 2013 @ 20:11:35 #28
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128696427
quote:
17s.gif Op zondag 7 juli 2013 18:43 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Nee, die heb ik nog niet! :D

[..]

Oh wauw, mocht je kiezen welke stijl? En was dat ook nadat er een bewoner naar je toe was gekomen met het idee of krijg je die mogelijkheid wanneer je aan bepaalde criteria voldoet?

Heb mijn bed ook roze gemaakt, zo mooi! Ik ga nu denk ik maar gewoon eens wat uitproberen met dat customizen, wie weet wat voor moois er nog te maken is :D

De red hood heb ik al, die was bij Reintji te koop. Maar toch bedankt! :) Nog wel op zoek naar de red riding dress.
Ja, zodra je een perfect town rating hebt, geeft isabelle aan dat je je townhall kan veranderen, en een bloemenklok kan bouwen, je kan dan uit 1 van de 3 townhalls kiezen, en dat niet meer wijzigen.

Dan hou ik de dress even in de gaten.

EDIT: zocht jij nog mermaid chairs? ik heb ze vandaag op mij eiland, en genoeg medals om er 3 mee te nemen?

Bij deze ook even een verzoek aan alle bezoekers van mijn dorpje, zouden jullie niets willen veranderen, als in, bloemen weghalen, bomen kappen, vuil laten liggen, dat soort zaken? Misschien een overbodige zaak, maar heb behoorlijk mn best gedaan voor die perfect rating, en wil graag proberen die gouden gieter te halen.

[ Bericht 3% gewijzigd door NitraatPoep op 07-07-2013 20:19:10 ]
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zondag 7 juli 2013 @ 20:13:29 #29
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128696493
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef JK het volgende:
Ook die 'cheat' op het eiland gedaan. Ik heb alleen bugs op de onderste palmbomen (even los van de 2 die ik heb weggehakt), maar ze spawnen maar weinig.. en sommige vliegen snel weg, dus idd met tikjes gaan werken in de toekomst. Maar ik denk dat je wel richting de 300 of 400k kan komen met bughunten. Het duurt alleen lang, ook als je terug gaat naar het winkeltje en dan weer loopt naar het eiland.

Dreamsuite afbetaald, één van m'n bewoners rot op, precies waar ik hoop dat hij z'n huis mee neemt en ik daar een brug kan bouwen. En nu heb ik een bijl nodig om alle 250 bell fruit bomen om te hakken en te vervangen met 500 bell fruitbomen. :P
Ik heb links en rechts 4 palmbomen, verder alle bomen/bloemen verwijderd, jaag alle vissen behalve haaien weg, en haal in een half uur ongeveer 300 k binnen, excl tijd die je nodig bent om het van je box naar retail te krijgen.

Gisteravond had ik een hele goede ronde, bijna 450 k
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_128697030
quote:
17s.gif Op zondag 7 juli 2013 18:43 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Nee, die heb ik nog niet! :D

[..]

Oh wauw, mocht je kiezen welke stijl? En was dat ook nadat er een bewoner naar je toe was gekomen met het idee of krijg je die mogelijkheid wanneer je aan bepaalde criteria voldoet?

Heb mijn bed ook roze gemaakt, zo mooi! Ik ga nu denk ik maar gewoon eens wat uitproberen met dat customizen, wie weet wat voor moois er nog te maken is :D

De red hood heb ik al, die was bij Reintji te koop. Maar toch bedankt! :) Nog wel op zoek naar de red riding dress.
Ok let ik op de dress. Heb nu een Mermaid Shelf op mijn eiland..
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ja, zodra je een perfect town rating hebt, geeft isabelle aan dat je je townhall kan veranderen, en een bloemenklok kan bouwen, je kan dan uit 1 van de 3 townhalls kiezen, en dat niet meer wijzigen.

Dan hou ik de dress even in de gaten.

EDIT: zocht jij nog mermaid chairs? ik heb ze vandaag op mij eiland, en genoeg medals om er 3 mee te nemen?

Bij deze ook even een verzoek aan alle bezoekers van mijn dorpje, zouden jullie niets willen veranderen, als in, bloemen weghalen, bomen kappen, vuil laten liggen, dat soort zaken? Misschien een overbodige zaak, maar heb behoorlijk mn best gedaan voor die perfect rating, en wil graag proberen die gouden gieter te halen.
Straks maar even met je dream code aan de gang!

Mijn swapnote gekregen? Super bedankt nogmaals!!
  zondag 7 juli 2013 @ 20:30:28 #31
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_128697149
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ok let ik op de dress. Heb nu een Mermaid Shelf op mijn eiland..

[..]

Straks maar even met je dream code aan de gang!

Mijn swapnote gekregen? Super bedankt nogmaals!!
Hij is open :o
  zondag 7 juli 2013 @ 20:33:06 #32
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128697246
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ok let ik op de dress. Heb nu een Mermaid Shelf op mijn eiland..

[..]

Straks maar even met je dream code aan de gang!

Mijn swapnote gekregen? Super bedankt nogmaals!!
Nee nog niet gekeken, ben ff op t eiland, daarna zal ik swapnote ff loeren.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zondag 7 juli 2013 @ 20:51:32 #33
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128698008
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ik heb links en rechts 4 palmbomen, verder alle bomen/bloemen verwijderd, jaag alle vissen behalve haaien weg, en haal in een half uur ongeveer 300 k binnen, excl tijd die je nodig bent om het van je box naar retail te krijgen.

Gisteravond had ik een hele goede ronde, bijna 450 k
Ah die vissen wegjagen is een goeie!
Er kunnen dus een max aantal dieren spawnen tegelijktijd.
Haaien kan ik nog steeds niet pakken, ik weet precies hoe ik moet vissen, het is precies gelijk als op de DS, zodra de dobber onder gaat op de knop drukken, maar de haaien zwemmen altijd weg.
  zondag 7 juli 2013 @ 21:04:44 #34
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128698538
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef JK het volgende:

[..]

Ah die vissen wegjagen is een goeie!
Er kunnen dus een max aantal dieren spawnen tegelijktijd.
Haaien kan ik nog steeds niet pakken, ik weet precies hoe ik moet vissen, het is precies gelijk als op de DS, zodra de dobber onder gaat op de knop drukken, maar de haaien zwemmen altijd weg.
Dat is een kwestie van even doorhebben. Veel oefenen. Als je zo'n beetje alle bugs en haaien vangt die je tegenkomt, en dan als je pocket vol is je box vult, ben je ook op tijd voor al die schichtige kleine strandbeestjes, die spawnen namelijk op een gegeven moment heel veel.

Als je dus veel haaien en bugs laat gaan, moet je soms ff wat eerder naar binnen, het reset zich dan geloof ik weer, ofzo.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zondag 7 juli 2013 @ 21:09:15 #35
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_128698686
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:04 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van even doorhebben. Veel oefenen. Als je zo'n beetje alle bugs en haaien vangt die je tegenkomt, en dan als je pocket vol is je box vult, ben je ook op tijd voor al die schichtige kleine strandbeestjes, die spawnen namelijk op een gegeven moment heel veel.

Als je dus veel haaien en bugs laat gaan, moet je soms ff wat eerder naar binnen, het reset zich dan geloof ik weer, ofzo.
Dat doe ik sowieso als ik een rondje gedaan heb, kom buiten en dan zijn er meestal weer 2:)
pi_128698846
Morgen heb ik mn eiland en mn nieuwe vleugel in mn huisje! Word hoog tijd dat ik eens normaal geld verdien. Die 10k per dag die ik verdien van schelpjes, fruit en bomen schudden is niks...
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zondag 7 juli 2013 @ 21:20:00 #37
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_128699131
10k per dag met fruit? Stop wat meer non-native fruit in de grond.. en dan met name appels, perziken, peren en kersen. De rest is 250 waard, de andere 500 bells per stuk. Dus 1500 per boom. Als je dan een boom of 30 neer zet heb je al zo 45k per keer dat er fruit aan hangt. Maargoed, het duurt 2 dagen ofzo voor je weer fruit hebt.
pi_128699177
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ik heb links en rechts 4 palmbomen, verder alle bomen/bloemen verwijderd, jaag alle vissen behalve haaien weg, en haal in een half uur ongeveer 300 k binnen, excl tijd die je nodig bent om het van je box naar retail te krijgen.

Gisteravond had ik een hele goede ronde, bijna 450 k
Deze methode net voor het eerst geprobeert en inderdaad binnen een half uurtje 300k verdient. Werkt goed! :)
Echte mannen, harde bodem!
  zondag 7 juli 2013 @ 21:39:25 #39
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128699916
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef CapitalC het volgende:

[..]

Deze methode net voor het eerst geprobeert en inderdaad binnen een half uurtje 300k verdient. Werkt goed! :)
Credits aan geenideewaarikhetonlinegelezenheb.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_128701085
En ik maar denken dat het Nintendo-zone cadeau hetzelfde is als het gewone bij Pelly, niet dus.

Zaterdag een Ice Shard lamp bij GameMania en nu de palmtree lamp.
pi_128701722
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ja, zodra je een perfect town rating hebt, geeft isabelle aan dat je je townhall kan veranderen, en een bloemenklok kan bouwen, je kan dan uit 1 van de 3 townhalls kiezen, en dat niet meer wijzigen.

Dan hou ik de dress even in de gaten.

EDIT: zocht jij nog mermaid chairs? ik heb ze vandaag op mij eiland, en genoeg medals om er 3 mee te nemen?

Bij deze ook even een verzoek aan alle bezoekers van mijn dorpje, zouden jullie niets willen veranderen, als in, bloemen weghalen, bomen kappen, vuil laten liggen, dat soort zaken? Misschien een overbodige zaak, maar heb behoorlijk mn best gedaan voor die perfect rating, en wil graag proberen die gouden gieter te halen.
Oh, gefeliciteerd met je perfect town!!! :D Welke heb je gekozen? Of heb ik daar nou overheen gelezen? :@

Ik zoek nog wel 3 mermaid chairs ja, maar voel me een beetje bezwaard om jou daar zoveel medailles voor te laten gebruiken :o

quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ok let ik op de dress. Heb nu een Mermaid Shelf op mijn eiland..

[..]

Straks maar even met je dream code aan de gang!

Mijn swapnote gekregen? Super bedankt nogmaals!!
Thanks! Mermaid shelf heb ik al :)
pi_128701831
Looks like someone is coming!
Saving....
Wachten. Wachten. Wachten.

Elke keer. :'(
----
  zondag 7 juli 2013 @ 22:43:15 #43
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128702955
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Oh, gefeliciteerd met je perfect town!!! :D Welke heb je gekozen? Of heb ik daar nou overheen gelezen? :@

Ik zoek nog wel 3 mermaid chairs ja, maar voel me een beetje bezwaard om jou daar zoveel medailles voor te laten gebruiken :o

[..]

Thanks! Mermaid shelf heb ik al :)
/ach ik tour regelmatig met fokkers, dus medailes zijn t probleem niet, neem ze dadelijk mee
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_128703143
:P Niet krabduiken.
----
  zondag 7 juli 2013 @ 22:56:24 #45
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128703648
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:43 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

/ach ik tour regelmatig met fokkers, dus medailes zijn t probleem niet, neem ze dadelijk mee
HAd trouwens die lieve gekozen, fairytale?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zondag 7 juli 2013 @ 23:27:18 #46
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_128705068
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 22:56 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

HAd trouwens die lieve gekozen, fairytale?
Nitraat, bestel mij eens coat hanger en kattenhoofd aub :)
pi_128705138
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Nitraat, bestel mij eens coat hanger en kattenhoofd aub :)
Voor mij bladmasker en toadhoed. :D
----
  zondag 7 juli 2013 @ 23:40:33 #48
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128705713
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Nitraat, bestel mij eens coat hanger en kattenhoofd aub :)
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:28 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Voor mij bladmasker en toadhoed. :D
Morgen bestel ik ze. Thnx, ff iets duidelijker zo.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_128705742
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

[..]

Morgen bestel ik ze. Thnx, ff iets duidelijker zo.
Jij bedankt. :P
----
  zondag 7 juli 2013 @ 23:43:08 #50
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_128705806
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:41 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Jij bedankt. :P
Vind echt dat er een petitie ofzo naar Nintendo moet over het KUTgehalte van die chat. Te snel, geen log, lastig. Laten ze toch gebruik maken van de mic ofzo, en dan via parental control regelen dat kinderen geen rare dingen kunnen doen ofzo.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')