Daarom thuiskijkenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef icloud het volgende:
Gvd opname apparatuur dient in een kluisje gestopt te worden a 2 euro, stelletje rare kwasten daar in duitsland, bij dartwestrijden in engeland mocht alles gewoon mee, ipad, iphone you name it.
Had me dat eerder gezegd, ben ik voor twee wedstrijden naar duitsland gegaan, en mid weekend bij mijn zus en om het helemaal af te maken hangt er ook nog een kutsfeer in de zaal.quote:
Engeland is echt een topsfeer. Nog nooit in zo'n zaal geweest, maar wil binnenkort wel eens een x gaan kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Had me dat eerder gezegd, ben ik voor twee wedstrijden naar duitsland gegaan, en mid weekend bij mijn zus en om het helemaal af te maken hangt er ook nog een kutsfeer in de zaal.
Ik mag tenminsten mvg zien nog iets positief
Gisteravond was de sfeer wel geweldig.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Had me dat eerder gezegd, ben ik voor twee wedstrijden naar duitsland gegaan, en mid weekend bij mijn zus en om het helemaal af te maken hangt er ook nog een kutsfeer in de zaal.
Ik mag tenminsten mvg zien nog iets positief
ben in 2010 bij de premier league geweest in newcastlequote:Op zondag 7 juli 2013 14:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Engeland is echt een topsfeer. Nog nooit in zo'n zaal geweest, maar wil binnenkort wel eens een x gaan kijken.
De avonden zijn beter dan de middag, ben helaas alleen welkom bij de twee middag partijen.quote:
Je krijgt zometeen wel 2 lekkere potten.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:41 schreef icloud het volgende:
[..]
De avonden zijn beter dan de middag, ben helaas alleen welkom bij de twee middag partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |