Ik kan wel zingen voor je, ik doe een zware new wave stem afgewisseld met Morrissey gekrijs, interesse?quote:Op maandag 8 juli 2013 02:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
De muziek vind ik niks mis mee hoor
Die dwarsfluitiste was een ideetje van de drummer (zoals wel meer van die *ideetjes*)
Dat het een bijeengeraapt zooitje was klopt ja, echt muzikanten uit de uithoeken van nederland
Ben zelf aan het kijken voor wat andere muzikanten waar ik eventueel wat mee kan opzetten
Een vriend van me drumt, dus daar valt wel wat mee te beginnen opzich, nu de rest nog
Die "soms" doet het 'mquote:Op maandag 8 juli 2013 02:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat stuk text heeft die "Gradalicious" zelf geschreven![]()
Hoe vol kan je van jezelf zijn________! (Dit was namelijk voor haar *muzikale trio* met Bassist/Pianist)
(Die pianist is dan wél weer heel goed, tico piehagen of zo)
Ontroerdquote:Op maandag 8 juli 2013 02:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die "soms" doet het 'm
Geweldige disclaimer
Nee dan jij met al jouw talent.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ontroerd______! Nee dát is lekker
Snap best dat je daar ontroerd van kan worden...
Dat afgrijselijke vibrato van haar..
Ze kan opzich wel zingen Grada, maar haar vibrato én haar engelse uitspraak (En haar gelimiteerde bereik) maken het een nét niet zangeres.
Vind het leuk dat ze ook echt nog denkt door te breken en *beroemd* te worden, ze is 46
Heb nergens gezegd dat ik "Talent" heb.quote:
Vind haar best aardig hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 03:02 schreef Levolution het volgende:
Je mag haar duidelijk niet zo, wees blij met het hele gebeuren. Zet een band op waar je goed mee kunt opschieten, ga je een veel leukere tijd hebben.
Als je haar aardig vindt, moet je haar hier niet zwart lopen maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 03:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind haar best aardig hoorEn ik ben haar heel erg dankbaar voor de tijd die we hadden als muzikanten onderling, maar ze heeft gewoon een ego tengrote van Texas.
Oh jawel, heb ik ook eerlijk tegen haar gezegd bij de band bespreking, deed haar niet zoveel want ik ben "Maar een toetsenist" dus ik mocht geen mening hebben over haar zangkunstenquote:Op maandag 8 juli 2013 03:12 schreef chroestjov het volgende:
Zeg die shit dan in haar face, maar dat durf je niet.
Ze vond jou en de rest van die autistenclub gewoon niet goed genoeg. Ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op maandag 8 juli 2013 03:08 schreef Braddie het volgende:
Ze had een concept bedacht.
Ze wilde graag muzikanten bij elkaar hebben die haar konden begeleiden met de nummers die ze wilde zingen, en die met haar wilde optreden en *bekend* wilde worden.
+ Dat ze op een gegeven moment zei " Ja, het is leuk dat julie audio/video van ons optreden op Facebook delen omdat julie het zo leuk vonden, maar dat wil ik niet, want dit kan een samenwerking tussen mij en andere muzikanten belemmeren "
Heb mij keurig aan die policy gehouden, tot gister, toen meldde ze opeens "Ja, ik kies toch voor de drummer, hij steunt mij bij het concept, en helpt mij bij het zoeken van muzikanten "
Dus heb gewoon lekker het optreden online gezet, en als ze mij een berichtje stuurt met de vraag " Wil je het optreden er afhalen Braddie? " Dan zeg ik " Nee, waarom zou ik? We hebben toch geen band meer? Blijft lekker online"
Maar ze wilde wel graag met ons optreden op dat festival? Spreekt elkaar tegenquote:Op maandag 8 juli 2013 03:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze vond jou en de rest van die autistenclub gewoon niet goed genoeg. Ik kan me er iets bij voorstellen...
Nu kunnen we ze nooit meer live aanschouwenquote:Op maandag 8 juli 2013 03:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze vond jou en de rest van die autistenclub gewoon niet goed genoeg. Ik kan me er iets bij voorstellen...
quote:Op maandag 8 juli 2013 03:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat voor table is that...die unforget?
Ja ik had juist goede gehoorberscherming gekocht en wilde het feest wel eens van dichtbij meemaken, en nou gaat dat niet meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 03:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nu kunnen we ze nooit meer live aanschouwen
Kleine kanttekening is alleen hier dat ik ook nergens zeg dat ik fantastisch engels spreek, dat ik beroemd ga worden, en dat ik zo`n fantastische muzikant ben en dat ik het helemaal ga maken.. Dat doet Grada wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 03:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat voor table is dat...die unforget?Maar vooral doorgaan met beweren dat die zangeres het Engels zo slecht beheerst en blahdieblahdieblah, want puur (leed)vermaak zo op de late avond.
![]()
Wat een kutwijfquote:Op zondag 7 juli 2013 23:03 schreef Braddie het volgende:
Dat zei de zangeres "Ja, ik wil graag dat m`n imago gewoon ongeschaad blijft in de muzikanten business, dus er mag niks van het optreden geupload worden, zeker niet in die kwalitteit"
Nouja, sorry.. maar ik speelde er op mee (Toetsenist) dus dan gebeurd het gewoon wel, zeker nu ze een ander projectje start heeft ze er niks meer over te zeggen vind ik
Echt een ego. Vraag aan 500 mensen wat "Gradalicious" is.. en je hoort van iedereen hetzelfde " Geen idee"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |