SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Montelly op 07-07-2013 11:44:11 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Deze man. Heb je Zedd ook gezien?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
Waar zie jij mij uitgaan broertje? Gewoon shirtloos om 2 uur 's nachts op Showtek losgoan.
Nee man, alleen het einde, 5 min. Die kankerhomo's wilden na de Flexican een hardcore tent inquote:
Geen idee, was er zelf niet maar vind Zedd wel een baasje, fijne setjes en kan ook wel produceren, dus vandaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man, alleen het einde, 5 min. Die kankerhomo's wilden na de Flexican een hardcore tent inhoe was Zedd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie rok, dat zeker. Toch is het ensemble qua kleur en vorm niet geheel optimaal. Bij zo'n zwaar draperende rok zou ik kiezen voor een klassiekere top, denk aan een oversized overhemd. Het is nu zo'n clash aan stijlen en kleuren dat het geheel niet helemaal uit de verf komt.
Ja Zedd is hard. Wij gingen einde van Zedd en begin Showtek maar die viel enorm tegen. Baalde wel dat ik Zedd gemist had. Thomas Gold draaide wel fijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, was er zelf niet maar vind Zedd wel een baasje, fijne setjes en kan ook wel produceren, dus vandaar.
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:43 schreef Kesefkesef het volgende:
wat is deze LELIJKUUH gewaad, je leeft verdommen niet in 1428..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie rok, dat zeker. Toch is het ensemble qua kleur en vorm niet geheel optimaal. Bij zo'n zwaar draperende rok zou ik kiezen voor een klassiekere top, denk aan een oversized overhemd. Het is nu zo'n clash aan stijlen en kleuren dat het geheel niet helemaal uit de verf komt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
misschien heeft ze harige benen. ging meer om deze reactie; LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93quote:Op zondag 7 juli 2013 11:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is deze LELIJKUUH gewaad, je leeft verdommen niet in 1428..
[ afbeelding ]
Oh en R3hab was gisteren slecht!quote:Op zondag 7 juli 2013 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag hard op parkbeats. Wel echt breezerfeestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |