Waar moet ik kijken?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kijk Moir, ik kan ook lange blows draaien
Oh, daar dusquote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kijk Moir, ik kan ook lange blows draaien![]()
[ afbeelding ]
Awquote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Bah lag gewoon bijna in het ziekenhuis nu.Ik reed met 60 over een eenbaansweg en opeens zie ik links van me de bumper van een auto, schrok me te pletter. Een of ander achterlijk wijf wilde me dus inhalen tussen de stoep en mij, echt een mini stukje en passeerde me godverdomme met 1 cm van me af.
Wat bezielt zulke teringmongolen danMoest gewoon janken omdat ik zo erg geschrokken was en het besef dat het bijna misging
.
Sommige mensen moeten ze niet meer op de weg laten.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Bah lag gewoon bijna in het ziekenhuis nu.Ik reed met 60 over een eenbaansweg en opeens zie ik links van me de bumper van een auto, schrok me te pletter. Een of ander achterlijk wijf wilde me dus inhalen tussen de stoep en mij, echt een mini stukje en passeerde me godverdomme met 1 cm van me af.
Wat bezielt zulke teringmongolen danMoest gewoon janken omdat ik zo erg geschrokken was en het besef dat het bijna misging
.
Vrijdag bbq + feest, zaterdag bbq + stappen, vandaag gewerkt, morgen strand, overmorgen strand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik win.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrijdag bbq + feest, zaterdag bbq + stappen, vandaag gewerkt, morgen strand, overmorgen strand.Ik ga ook nog leuke dingen doen hoor. Ik heb ook vakantie!!!!! Van school danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik win.![]()
Ik ben aan het aftellen, bijna richting Portugal.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga ook nog leuke dingen doen hoor. Ik heb ook vakantie!!!!! Van school dan
Lekker man! Ik blijf dit jaar lekker in Nederland en weekje naar Zeeland met vrienden.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftellen, bijna richting Portugal.
is je avond van glas? want dan kan ie wel stukquote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
Chille muziek, geen zeikende mensen, een 2 liter fles ijskoude Spa Blauw en een lekkere joint die op me wacht. Mijn avond kan niet meer stuk.
Waar in Zeeland? Zeeland is wel chill, ga misschien ook nog een (lang)weekendje in augustus, als ik zin heb.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lekker man! Ik blijf dit jaar lekker in Nederland en weekje naar Zeeland met vrienden.
Port zelande.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar in Zeeland? Zeeland is wel chill, ga misschien ook nog een (lang)weekendje in augustus, als ik zin heb.
Stiekem is dit ook niet zo erg alleen ik kom wel laat m'n bed uit dus heb dan weinig vrije uurtjesquote:
Wordt leipe shit swsquote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]Baas.
Daar heb ik jaren op de camping gezeten en toen ik 15 was weekje met 10 maten gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |