Hahaha zo kwam 't over jaquote:Op zondag 7 juli 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik ging gelijk uit van het ergstezo klonk het
.
Ik ga nu naar mijn werk ja, ok gr gr.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef Rutten_VVD het volgende:
vuile werklose stink junksga werk vinden en je kleeren wasen!
Nee maar kan 't me voorstellen, ben maar een keer verbrand en dat was op m'n tieten want dunne huid, it burnnnsssssquote:
Ik had eens mijn hele rug, knieholtes, okselsquote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga nu naar mijn werk ja, ok gr gr.
[..]
Nee maar kan 't me voorstellen, ben maar een keer verbrand en dat was op m'n tieten want dunne huid, it burnnnsssss
Ik heb werk maar ben zondags vrij en mijn wasmachine is kapot jaaa?!?!!1quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef Rutten_VVD het volgende:
vuile werklose stink junksga werk vinden en je kleeren wasen!
Sukkel ben je ookquote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerste uur niet tot mono wat zei over zonkracht
ach, je moet toch eerst een beetje verbranden voordat je bruin wordt. als t maar niet te erg is.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
Ik heb me 2x overal ingesmeerd en ben alsnog rood in m'n gezicht en op m'n armen
Zweet al die zonnebrand er net zo hard weer af
juahh het valt wel mee dus ik vind t best hihiquote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
ach, je moet toch eerst een beetje verbranden voordat je bruin wordt. als t maar niet te erg is.
Met deze logica zou ik niet bruin kunnen wordenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
ach, je moet toch eerst een beetje verbranden voordat je bruin wordt. als t maar niet te erg is.
Maar jij hebt vast neger genen ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met deze logica zou ik niet bruin kunnen worden
Dit jaquote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met deze logica zou ik niet bruin kunnen worden
Hoe kom je er überhaupt op om met jouw lelieblanke huid zonder zonnebrand in de felle zon te gaan zittenquote:
ook niet bruin geworden danquote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Niet verbrand, factor 30 mijn vriend ditdat
Hijs vast mooi verkleurd naar melkflessen witquote:
Whahahhahaaquote:Op zondag 7 juli 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja
Ik zat in mijn nakende prachtlichaam . Piemel en bips moeten ook mooi kleurtje krijgen toch, jeweetzelf.
Kwam mijn schoonvader opeens de tuin inlopen, zonder waarschuwing. Kon nog net mijn handen voor mijn zaakje leggen
Doet dat geen pijn met deze zon, met je zaakje enzo?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja
Ik zat in mijn nakende prachtlichaam . Piemel en bips moeten ook mooi kleurtje krijgen toch, jeweetzelf.
Kwam mijn schoonvader opeens de tuin inlopen, zonder waarschuwing. Kon nog net mijn handen voor mijn zaakje leggen
Nee hoor, nergens last van.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn met deze zon, met je zaakje enzo?
Hij had factor 30.. Daarmee kun je veilig op de zon zittenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn met deze zon, met je zaakje enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |