Eensquote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja de mobile huilies.
Koop een notebook. Ofzo.
Klinkt als een fijn weekendquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Studeur het volgende:
Gisteren doorgehaald op een verjaardag, daarna nog nooit zo chill wazig geweest op een boot met bier en wietWist niet dat ik zo lang vol kon houden zonder drugs
Vanaf 18:00 gisteren tot 13:00 vandaag geslapen
Tering man hahahahaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Studeur het volgende:
Gisteren doorgehaald op een verjaardag, daarna nog nooit zo chill wazig geweest op een boot met bier en wietWist niet dat ik zo lang vol kon houden zonder drugs
Vanaf 18:00 gisteren tot 13:00 vandaag geslapen
wejo das wel erg lang ja. nog nooit zo lang geslapenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tering man hahahahaDat is 19 uur slaap man
![]()
![]()
Dan had je het nodig
nawww naar, sterktequote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit dus
klein jointje draaien en genieten
wel werken vanavond
Echt heerlijk weerquote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit dus
klein jointje draaien en genieten
wel werken vanavond
UV straling is ook achterlijk hoog. Ik geloof een 7, waar 8 de max is. Goed insmeren, een half uurtje is al genoeg om te verbranden aangezien we nog niet echte zon hebben gehad.quote:
bedankt voor deze tipquote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
UV straling is ook achterlijk hoog. Ik geloof een 7, waar 8 de max is. Goed insmeren, een half uurtje is al genoeg om te verbranden aangezien we nog niet echte zon hebben gehad.
Mee oppassen hoor, je wil geen huidkanker ofzo
Even insmerenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
UV straling is ook achterlijk hoog. Ik geloof een 7, waar 8 de max is. Goed insmeren, een half uurtje is al genoeg om te verbranden aangezien we nog niet echte zon hebben gehad.
Mee oppassen hoor, je wil geen huidkanker ofzo
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Even insmeren
Zit er een uurtje in en nu al zo'n rode gloed, dat gaat vanavond wat worden
Yolo toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Zonder je in te smeren nu in de zon gaan zitten
Mensen die verbrandenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Zonder je in te smeren nu in de zon gaan zitten
Drom srsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn genen zijn gemodificeerd door het squatten, ik verbrand niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |