Kijk dat is nou eens goed om te horen als man zijndequote:Op zondag 7 juli 2013 17:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja hoor. Toen m'n opa op zijn 95ste seniel werd mochten er geen meisjes meer in zijn buurt komen.
Wat nou viespeuk? Het scheelt nog niet eens zoveel met Hugh Hefner, en dan is het ineens weer wel tof, zo'n actieve oude man met een 'harem'? Maar nee, ze is niet zwanger.quote:
Ik denk niet dat zo'n huwelijk bepaald goed is voor de reputatie van die vrouw.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef moussie het volgende:
het zou dus zomaar kunnen dat dit huwelijk een beschadigde reputatie heeft gerepareerd of zoiets, dat dit huwelijk meer was om haar/haar familie te helpen dan om hem een plezier te doen.
Hij heeft toch iemand nodig om hem te verzorgen nu zijn vrouw dood is, trouwen is blijkbaar goedkoper dan een verzorgster inhuren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom zou hij anders nog willen trouwen?
De vrouw heeft natuurlijk wel goede financiele afspraken gemaakt voordat ze trouwden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef arjan1212 het volgende:
Ze zal het niet voor de erfenis gedaan hebben hoor, want 16 kinderen
We hebben het over Irak hoor, daar heeft een vrouw heel weinig te zeggen met betrekking tot een huwelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
De vrouw heeft natuurlijk wel goede financiele afspraken gemaakt voordat ze trouwden.
Jammer dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:59 schreef trovey het volgende:
[..]
We hebben het over Irak hoor, daar heeft een vrouw heel weinig te zeggen met betrekking tot een huwelijk.
Aldus trovey de Irak-expertquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:59 schreef trovey het volgende:
We hebben het over Irak hoor, daar heeft een vrouw heel weinig te zeggen met betrekking tot een huwelijk.
We hebben het hier niet over de grote stad hè, maar één of ander achterlijk kutdorpje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:27 schreef iFrost het volgende:
[..]
Jammer dit, ik schud echt elke keer mijn hoofd als ik zoiets zie.
Als je ook maar een klein beetje wist over de Iraakse cultuur, dan wist je dat de vrouw evenveel - zo niet meer - te zeggen heeft als de man. Natuurlijk heb je wel is extreme gevallen waar dit niet zo is, maar dat heb je in elk land / elke cultuur.
Daar zit wat in!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij heeft toch iemand nodig om hem te verzorgen nu zijn vrouw dood is, trouwen is blijkbaar goedkoper dan een verzorgster inhuren.![]()
Nou, inderdaad, die beleefde echt de mooiste dag van haar leven, als ik die foto zo zag.quote:De bruid zit trouwens helemaal te stralen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |