abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136156275
Is het als islamitische weduwe de gewoonte dat je weer opnieuw trouwt?

Want anders doet ze het best slim .. hoeft maar een paar jaartjes 6 maanden uit te zitten met die man, en zich daarna nooit zorgen te maken aan een ander uitgehuwd te worden en daar haar hele leven aan vast te zitten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_136156513
quote:
7s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ja hoor. Toen m'n opa op zijn 95ste seniel werd mochten er geen meisjes meer in zijn buurt komen. :D
Kijk dat is nou eens goed om te horen als man zijnde :7
pi_136157354
Ze ziet er wel blij uit zeg
pi_136158585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef koekii het volgende:
Is ze nog zwanger van die viespeuk? :r
Wat nou viespeuk? Het scheelt nog niet eens zoveel met Hugh Hefner, en dan is het ineens weer wel tof, zo'n actieve oude man met een 'harem'? Maar nee, ze is niet zwanger.

Trouwens, er wordt daar blijkbaar heel jong getrouwd, de kleinzonen waren jonger dan hun 'stiefoma', wat ik mij dan afvraag is waarom zij op 22-jarige leeftijd nog niet getrouwd was .. het zou dus zomaar kunnen dat dit huwelijk een beschadigde reputatie heeft gerepareerd of zoiets, dat dit huwelijk meer was om haar/haar familie te helpen dan om hem een plezier te doen.
pleased to meet you
pi_136159669
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef moussie het volgende:
het zou dus zomaar kunnen dat dit huwelijk een beschadigde reputatie heeft gerepareerd of zoiets, dat dit huwelijk meer was om haar/haar familie te helpen dan om hem een plezier te doen.
Ik denk niet dat zo'n huwelijk bepaald goed is voor de reputatie van die vrouw.
-
pi_136159724
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waarom zou hij anders nog willen trouwen? :P
Hij heeft toch iemand nodig om hem te verzorgen nu zijn vrouw dood is, trouwen is blijkbaar goedkoper dan een verzorgster inhuren. :P De bruid zit trouwens helemaal te stralen. ;( :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136159821
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef arjan1212 het volgende:
Ze zal het niet voor de erfenis gedaan hebben hoor, want 16 kinderen
De vrouw heeft natuurlijk wel goede financiele afspraken gemaakt voordat ze trouwden.
pi_136159920
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:51 schreef polderturk het volgende:

[..]

De vrouw heeft natuurlijk wel goede financiele afspraken gemaakt voordat ze trouwden.
We hebben het over Irak hoor, daar heeft een vrouw heel weinig te zeggen met betrekking tot een huwelijk. :P
Optimist tot in de kist
pi_136160234
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:59 schreef trovey het volgende:

[..]

We hebben het over Irak hoor, daar heeft een vrouw heel weinig te zeggen met betrekking tot een huwelijk. :P
Jammer dit.

Als je ook maar een klein beetje wist over de Iraakse cultuur, dan wist je dat de vrouw evenveel - zo niet meer - te zeggen heeft als de man. Natuurlijk heb je wel is extreme gevallen waar dit niet zo is, maar dat heb je in elk land / elke cultuur.
pi_136160235
.

[ Bericht 91% gewijzigd door iFrost op 31-01-2014 02:28:42 (double post :')) ]
pi_136160239
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:59 schreef trovey het volgende:
Aldus trovey de Irak-expert :? ..alleen jammer dat je nooit in de Irak-topicreeks te bekennen bent.
-
pi_136160253
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 02:27 schreef iFrost het volgende:

[..]

Jammer dit, ik schud echt elke keer mijn hoofd als ik zoiets zie.

Als je ook maar een klein beetje wist over de Iraakse cultuur, dan wist je dat de vrouw evenveel - zo niet meer - te zeggen heeft als de man. Natuurlijk heb je wel is extreme gevallen waar dit niet zo is, maar dat heb je in elk land / elke cultuur.
We hebben het hier niet over de grote stad hè, maar één of ander achterlijk kutdorpje. :P Weinig boeren in de grote stad.
Optimist tot in de kist
pi_136160265
Zelfs de meest achterlijke boeren hebben een betere levensstandaard voor zichzelf als voor hun vrouw dan de gemiddelde Nederlander :')
pi_136161912
Wat een lelijk wijf :')
pi_136162405
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Hij heeft toch iemand nodig om hem te verzorgen nu zijn vrouw dood is, trouwen is blijkbaar goedkoper dan een verzorgster inhuren. :P
Daar zit wat in! :P

quote:
De bruid zit trouwens helemaal te stralen. ;( :')
Nou, inderdaad, die beleefde echt de mooiste dag van haar leven, als ik die foto zo zag. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')