Ja, anders wordt het zo snel een discussie, nu zijn we toch gewoon uitgepraat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:53 schreef magemaya het volgende:
[..]
je bent het met me eens, maar toch eet je liever zout dan zoet.
toppiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:53 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, anders wordt het zo snel een discussie, nu zijn we toch gewoon uitgepraat?
Zo moeilijk is het niet, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:00 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon zonder string gaan de volgende keer
Wie gaat het merken eigenlijk :squote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:02 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, inderdaad.
Dit topic is inderdaad volledig overbodig.quote:
mensen die naar je kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:05 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dit topic is inderdaad volledig overbodig.
Weten dat strings in je bilnaad horen te liggen, voelt het als een wedgy dan had je een maat groter en of betere kwaliteit moeten kopen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef magemaya het volgende:
Dus ik had mijn maandelijkse fitness-sessie, en heb er nu echt spijt van dat ik een string aan had. mijn string kwam namelijk in mijn bilnaad terecht.. elke keer als ik hem deruit trek, komt hij er weer tussen als ik bijvoorbeeld op de loopband ging. ik weet dat een string tussen je kont moet komen, maar hier zat hij er wel echt helemaal in. hebben jullie hier misschien een oplossing voor? ik hou namlijk niet zo van boxershorts. slips zijn wel ok hoor.
klacht
=string komt te ver tussen bilnaad tijdens het sporten.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Omdat deel 1 had klaarblijkelijk 300 posts.
Oh daarmee bedoel ik te zeggen dat ik ts niet mag.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet, wat bedoel je met dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |