Heb ik 1 x per ongeluk gedaan, dan krijg je 2 hoopjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Maar, als je met string aan poept he..
Word je dan stringpoeper genoemt?
Zeg nou gwn niksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:45 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met jouw... dan zijn we denk ik sneller klaar
Misschien beter ja... gezien zijn registratie datum gewoon dikke trollquote:
dankjewel voor het compliment.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je bent de droom van elke poepstring fetishist!
dat zat ik mezelf ook af te vragen, maar ik amuseer me wel, zit met popcorn achter de pcquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Goed dat dit eens aan het licht gebracht wordt, maar heb nog geen oplossing gezien voor het probleem
Zout of zoet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:50 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat zat ik mezelf ook af te vragen, maar ik amuseer me wel, zit met popcorn achter de pc
in topic deel 1 waren er 300 reacties, en nog steeds heb ik geen oplossingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Goed dat dit eens aan het licht gebracht wordt, maar heb nog geen oplossing gezien voor het probleem
je hebt je handen toch wel gewassen hoop ik?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:50 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat zat ik mezelf ook af te vragen, maar ik amuseer me wel, zit met popcorn achter de pc
ja, wat is dat voor een domme vraag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:51 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
je hebt je handen toch wel gewassen hoop ik?
troll troll troll troll troll, aandachtsgestoordequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
ja, wat is dat voor een domme vraag.
je bent het met me eens, maar toch eet je liever zout dan zoet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:52 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb liever zout, hou niet van zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |