Of propjes erin schieten is ook leuk.. Maar ze vragen er gewoon om ook omdat die meiden ook meestal een tekort topje aan hebben vuile kuthoeren!quote:
die je bent.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Of propjes erin schieten is ook leuk.. Maar ze vragen er gewoon om ook omdat die meiden ook meestal een tekort topje aan hebben vuile kuthoeren!
Kuthoer.
hoe bedoel je verzonnen, ik kan je pics laten zien hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:31 schreef aspirantspierbundel het volgende:
een mannelijke troll die zichzelf hier komt opgeilen met een verzonnen verhaaltje...
yupppppppp het is vakantie
Als je via FOK famous zou kunnen worden met naakt picca's zou je het doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:32 schreef magemaya het volgende:
[..]
hoe bedoel je verzonnen, ik kan je pics laten zien hoor
pics staan in spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:p
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:32 schreef magemaya het volgende:
[..]
hoe bedoel je verzonnen, ik kan je pics laten zien hoor
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:36 schreef magemaya het volgende:
[..]
pics staan in spoilerIk begin steeds meer en meer te geloven dat je gewoon een obvious troll bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:36 schreef magemaya het volgende:
[..]
pics staan in spoilerJe blijkt wel kut topics aanmaken ondanks dat iedereen het kan zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the sky, i'm the limit!
maarze weten niet wie ik ben in real-life, dus wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:37 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Je blijkt wel kut topics aanmaken ondanks dat iedereen het kan zien...
wat is er mis met deze topic, geef 1 reden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:38 schreef Regilio_ het volgende:
Er was onlangs een topic waar alle oud KLB-ers zijn. Nou, o.a. door dit soort topics zijn ze pleite.
Niemand interesseert het een ene neuk wat jij in je bilspleet hebt zitten... Dit is gewoon zo'n typisch attention whore topic. En als mensen er dan een beetje op in gaan ga je je als een 12 jarige lopen gedragenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:39 schreef magemaya het volgende:
[..]
wat is er mis met deze topic, geef 1 reden.
waarom whore topic, leef je nog in de 15de eeuw ofzo dat je niet over ondergoed durft te praten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:42 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Niemand interesseert het een ene neuk... gewoon zo'n typisch attention whore topic. En als mensen er dan een beetje op in gaan ga je je als een 12 jarige lopen gedragen
Daar hebben we dat 12 jarige gedrag dus weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:43 schreef magemaya het volgende:
[..]
waarom whore topic, leef je nog in de 15de eeuw ofzo dat je niet over ondergoed durft te praten.
wat is er mis dan met die reactiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:44 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Daar hebben we de 12 jarige reactie dus weer
Je kunt beter vragen wat er niet mis is met jouw... dan zijn we denk ik sneller klaarquote:
over ondergoed praten is heel normaal hoor, maar jij leeft nog ver voor onze tijd geloof ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:44 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Daar hebben we dat 12 jarige gedrag dus weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |