abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_132696622
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Hij is verwijderd :(
pi_132696627
Beter komen er ook concerten hier in de buurt. Wil er best een stukje voor rijden, maar niet naar Australie pls. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_132698863
De variatie in de set , hulde!
pi_132753634
Die springsteen & i is best slecht. Ik heb soms gewoon plaatsvervangende schaamte als ik het kijk.
Het enige positieve is dat fragment van blood brothers van msg wat ze nu zonder voiceover laten zien/horen en born to run tijdens de credits vind ik erg gaaf gedaan :)
pi_132756883
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die springsteen & i is best slecht. Ik heb soms gewoon plaatsvervangende schaamte als ik het kijk.
Het enige positieve is dat fragment van blood brothers van msg wat ze nu zonder voiceover laten zien/horen en born to run tijdens de credits vind ik erg gaaf gedaan :)
Inderdaad een tegenvaller en ik had ook last van plaatsvervangende schaamte. Dat verhaal bij Blood Brothers klopt ook niet want Springsteen heeft het alleen maar in de States gespeeld en niet in Kopenhagen.

Mooie stukjes zaten er ook in zoals die kerel die voor de liefde van zijn vrouw maar mee ging naar Springsteen concerten. Ook die ontmoeting van dat stel met Springsteen was leuk!
Daarnaast dat meisje wat nu vrachtwagenchauffeur was geworden en natuurlijk de Philly Elvis.

BTR is inderdaad erg mooi gedaan! Ook die paar nummers van Hyde Park met Paul McCartney vind ik erg tof!

Maar voor de rest...nee zal ik er niet heel vaak meer naar kijken.
pi_132757440
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:17 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Inderdaad een tegenvaller en ik had ook last van plaatsvervangende schaamte. Dat verhaal bij Blood Brothers klopt ook niet want Springsteen heeft het alleen maar in de States gespeeld en niet in Kopenhagen.

Mooie stukjes zaten er ook in zoals die kerel die voor de liefde van zijn vrouw maar mee ging naar Springsteen concerten. Ook die ontmoeting van dat stel met Springsteen was leuk!
Daarnaast dat meisje wat nu vrachtwagenchauffeur was geworden en natuurlijk de Philly Elvis.

BTR is inderdaad erg mooi gedaan! Ook die paar nummers van Hyde Park met Paul McCartney vind ik erg tof!

Maar voor de rest...nee zal ik er niet heel vaak meer naar kijken.
De setlist in kopenhagen van die avond:
quote:
WHO'LL STOP THE RAIN / PROVE IT ALL NIGHT / TWO HEARTS / THE PROMISED LAND / DARLINGTON COUNTY / TOUGHER THAN THE REST / THE RIVER / YOUNGSTOWN / MURDER INCORPORATED / BADLANDS / OUT IN THE STREET / TENTH AVENUE FREEZE-OUT / WHERE THE BANDS ARE / WORKING ON THE HIGHWAY / BECAUSE THE NIGHT / THE GHOST OF TOM JOAD / STREETS OF PHILADELPHIA / BACKSTREETS / LIGHT OF DAY / STAND ON IT / HUNGRY HEART / BORN TO RUN / BOBBY JEAN / THUNDER ROAD / IF I SHOULD FALL BEHIND / LAND OF HOPE AND DREAMS
Geen blood brothers inderdaad :') Hoe kan het nou dat ze dat fragment laten zien?

Ik vond het ook een vreemd verhaal van die front row tickets die dat stel krijgt. Ik neem aan dat die tickets al vergeven waren en dat er mensen nu naar achter moesten.
pi_132759870
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

De setlist in kopenhagen van die avond:

[..]

Geen blood brothers inderdaad :') Hoe kan het nou dat ze dat fragment laten zien?

Ik vond het ook een vreemd verhaal van die front row tickets die dat stel krijgt. Ik neem aan dat die tickets al vergeven waren en dat er mensen nu naar achter moesten.
Als dat gewoon staanplaatsen waren, is dat vermoedelijk hetzelfde als wij afgelopen tour in Duitsland hadden, van die Front of Stage kaarten. Dat zijn wel staanplaatsen, maar op een apart deel van het veld/de vloer.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_132763151
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_132771595
Hier staat een mooi interview met George Travis, de production manager voor bijna alle grote tours van Bruce.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_132795730
Nieuw filmpje van Springsteen op zijn officiële Youtube kanaal:
^O^
pi_132795843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Nieuw filmpje van Springsteen op zijn officiële Youtube kanaal:
^O^
Je bent me net voor, ik zag de tweet net voorbij komen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_132796301
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Je bent me net voor, ik zag de tweet net voorbij komen..
Het begint een gewoonte te worden na Dream Baby Dream en This Hard Land van vorige week.
Een voorzichtig *O* is wel op zijn plaats
pi_132796676
Oeeh ik hoop dat er iets in Nijmegen gefilmd is :D
pi_132797219
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef Remy669 het volgende:
Oeeh ik hoop dat er iets in Nijmegen gefilmd is :D
The ghost of tom joad in nijmegen _O_
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:52:58 #216
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_132799181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

The ghost of tom joad in nijmegen _O_
Of Prove It All Night. Met die solo van Nils _O_.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_132799264
Bruce Springsteen is de beste live act van 2013 volgens het blad Rolling Stone:
http://www.rollingstone.c(...)s-right-now-20130731

Afwisselend lijstje trouwens. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_132800887
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
Bruce Springsteen is de beste live act van 2013 volgens het blad Rolling Stone:
http://www.rollingstone.c(...)s-right-now-20130731

Afwisselend lijstje trouwens. ^O^
Staan mooie acts tussen, 18/50 ooit live gezien. :)
Alleen had wat mij betreft Roger Water met zijn The Wall tour er zeker tussen moeten staan.
pi_132932321
Voor de mensen die spotify gebruiken. Dream baby dream staat erop :)

Dream Baby Dream, a song by Bruce Springsteen on Spotify.
Feyenoord Rotterdam
pi_132994214
En the Boss heeft NYC Serenade uit Rome even op youtube gezet, hatseflats.. _O_

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_132994424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:57 schreef fruityloop het volgende:
En the Boss heeft NYC Serenade uit Rome even op youtube gezet, hatseflats.. _O_

_O_
pi_132995116
Ik vind dit een hele leuke trend worden elke donderdag een nieuw filmpje!

Over filmpjes gesproken, Springsteen's set van gisteravond - Stand Up For Heroes - staat ook op Youtube. Inclusief een paar schunnige mopjes _O-

Met een schitterende versie van Dream Baby Dream. Dit zal de nieuwe single wel zijn van de nieuwe plaat.
Nummer onder een filmpje, op spotify en nu een live versie. 1+1+1=nieuw album

[ Bericht 47% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 07-11-2013 10:56:49 ]
pi_132998022
Volgende week tgotj van Nijmegen :P
pi_132998280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik vind dit een hele leuke trend worden elke donderdag een nieuw filmpje!

Over filmpjes gesproken, Springsteen's set van gisteravond - Stand Up For Heroes - staat ook op Youtube. Inclusief een paar schunnige mopjes _O-

Met een schitterende versie van Dream Baby Dream. Dit zal de nieuwe single wel zijn van de nieuwe plaat.
Nummer onder een filmpje, op spotify en nu een live versie. 1+1+1=nieuw album
Ik vraag me af of hij zal kiezen voor een cover als single van zijn nieuwe album. Lijkt me eerder een nummer wat ergens achteraan wordt toegevoegd (zoals LOHAD op Wrecking Ball en the Wrestler op WOAD.)
pi_133005967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:57 schreef fruityloop het volgende:
En the Boss heeft NYC Serenade uit Rome even op youtube gezet, hatseflats.. _O_

Jaaaaaaaaaaa eindelijk, vond het al zo zonde dat er alleen zo'n kut camera filmpje op youtube stond :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')