PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
huhquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:19 schreef TBakkert het volgende:
Wat is die vrouw van Rick een vieze kuthoer.
Ik heb aflevering 1 al een hele tijd terug gezien, maar ik heb nooit echt verder gekeken. Series zijn, zoals een heleboel mensen hier al hebben gezegd, gewoon verslavend. Ik heb S1 al helemaal gezien en ik ben nu bij S2E6, vannacht nadat ik terugkwam van een feestje begonnen met kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Bakkert heeft eindelijk The Walking Dead ontdekt?
Dude. Relax.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 al een hele tijd terug gezien, maar ik heb nooit echt verder gekeken. Series zijn, zoals een heleboel mensen hier al hebben gezegd, gewoon verslavend. Ik heb S1 al helemaal gezien en ik ben nu bij S2E6, vannacht nadat ik terugkwam van een feestje begonnen met kijken.
S2E11 nu, top seriequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 al een hele tijd terug gezien, maar ik heb nooit echt verder gekeken. Series zijn, zoals een heleboel mensen hier al hebben gezegd, gewoon verslavend. Ik heb S1 al helemaal gezien en ik ben nu bij S2E6, vannacht nadat ik terugkwam van een feestje begonnen met kijken.
omhaal vanaf eigen helftquote:
Ik ga wel even tour kijken, want nu staat toch mijn TP vol. Zo even de balans opmaken.quote:
Dit inderdaad. Maar GoT vind ik wel minder en mijn broer blijft maar janken dat ik nog een paar afleveringen door moet kijken en dat het dan leuk wordt. Ik heb nu seizoen 2 al afgekeken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
S2E11 nu, top serieseason 1 in een dagje uitgekeken, eergister aan 2 begonnen. Is echt verslavend
GoT is ook epicquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar GoT vind ik wel minder en mijn broer blijft maar janken dat ik nog een paar afleveringen door moet kijken en dat het dan leuk wordt. Ik heb nu seizoen 2 al afgekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
En Mollema voorbij ten Damquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef Revontulet het volgende:
TWD S2E11moet je de comics eens gaan lezen, daar vallen ze echt met bosjes neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |