abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128649985
Hoi allemaal,

Weet niet zeker of ik hier goed zit hoor.. Maar de batterij van mijn samsung galaxy advance was leeg dus ik deed em aan de oplader maar nu wil mn telefoon niet meer aan.. Hij heeft in t begin als ik op de aanknop druk nog wel een tril en dat logo'tje dat ie aan t laden is voor 2 seconden.. Heb net gegooglet en zijn meer mensen die hier de laatste dagen last van hebben alleen kan nergens een antwoord vinden ;(.. Heeft iemand van jullie toevallig enig idee :@? Batterij eruit halen en weer instoppen hebik uiteraard al geprobeerd.

please alsjeblieft iemand red me :@
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_128649995
Ja, dat is inderdaad een kut probleem.
Wat je kan proberen is het achterste klepje er af halen, en deze vervolgens 3 dagen in een diepvries leggen. Het is wel belangrijk dat er in de diepvries geen rood vlees ligt. Hier kan het kapje namelijk niet goed tegen deze zal dan een allergische reactie krijgen.

Wanneer het kapje 3 dagen goed gekoeld is in de diepvries is het belangrijk dat je deze in een gecontroleerde ruimte rustig laat ontdooien, zodat deze zich op zijn gemak voelt.

Wanneer je dit gedaan hebt is het tijd om het kapje weer te monteren op je goedkope mobiel die je in eerste instantie beter sowieso niet had moeten kopen omdat het eigenlijk jammer is van je geld is, en er nauwelijks een geld/kwaliteit verhouding is.

Hierna kan je jouw mobiel opnieuw proberen op te laden, het eerste wat je opvalt is dat het probleem nog niet is verholpen. Dit komt omdat je willekeurig advies van het internet hebt overgenomen.

Het beste kan je daarom meteen hierna naar een technische zaak bij jou in de buurt gaan, waar ze je op een mongoloïde manier uitleggen dat je er niks van snapt. Hierna zullen ze tegen een kleine vergoeding je probleem verhelpen.
pi_128650011
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 05:02 schreef TwenteFC het volgende:
Wat je kan proberen is het achterste klepje er af halen, en deze vervolgens 3 dagen in een diepvries leggen. Het is wel belangrijk dat er in de diepvries geen rood vlees ligt. Hier kan het kapje namelijk niet goed tegen deze zal dan een allergische reactie krijgen.

Wanneer het kapje 3 dagen goed gekoeld is in de diepvries is het belangrijk dat je deze in een gecontroleerde ruimte rustig laat ontdooien, zodat deze zich op zijn gemak voelt.

Wanneer je dit gedaan hebt is het tijd om het kapje weer te monteren op je goedkope mobiel die je in eerste instantie beter sowieso niet had moeten kopen omdat het eigenlijk jammer is van je geld is, en er nauwelijks een geld/kwaliteit verhouding is.

Hierna kan je jouw mobiel opnieuw proberen op te laden, het eerste wat je opvalt is dat het probleem nog niet is verholpen. Dit komt omdat je willekeurig advies van het internet hebt overgenomen.

Het beste kan je daarom meteen hierna naar een technische zaak bij jou in de buurt gaan, waar ze je op een mongoloïde manier uitleggen dat je er niks van snapt. Hierna zullen ze tegen een kleine vergoeding je probleem verhelpen.
?? ja is een kuttelefoon daar ben ik nu ook achter weet ik veel ik heb daar geen verstand van dus vroeg gewoon aan die gast van kpn wat ik moest doen en hij zei deze maar dankje dat je me er nog eff op wijst ;) En verder dacht ik misschien is het een probleem wat onlangs ergens in is geslopen aangezien ik op internet groot aantal mensen zie met precies dezelfde klacht en allemaal sinds 2 dagen oid. Dus leuk dat je een sarcastische semi grappige opmerking probeert te maken maar als je niks nuttigs te zeggen hebt donder op uit mn topic
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_128650136
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 05:02 schreef TwenteFC het volgende:

:') :') :') :') :')

Wat een antwoord.
Wat een held.

Hahahaha
Kaas
pi_128650254
Hou je het aan knopje wel langgenoegn ingedrukt? Je moet het iets van 5 tellen ingedrukt houden en dan loslaten, als je kort drukt krijg je alleen het laad schermpje.
pi_128654232
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 07:18 schreef Sannr2 het volgende:
Hou je het aan knopje wel langgenoegn ingedrukt? Je moet het iets van 5 tellen ingedrukt houden en dan loslaten, als je kort drukt krijg je alleen het laad schermpje.
jaa uiteraard :P. naja klote dat niemand hier iets weet.. ga straks maar naar hi winkel ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')