Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:42 schreef Snowbells het volgende:
Niet eens een verjaardags tt
Teleurgesteld ik ben het
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sorry![]()
En gefeliciteerd trouwens
Hier ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zag het woordje kats... dat doet me denken aan m'n twentse taal. In de trend van "ik bin kats dronk'n" of "ik bin kats stoned". Of "Hij is kats de weg kwiet". "Kats: betekend dus bij ons "helemaal".
mijn rechterlong doet t niet zo goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:45 schreef Snowbells het volgende:
Mijn voet steekt telkens, brandere pijn ofzo
Heb ik aids #durftevragen #dtv
Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zag het woordje kats... dat doet me denken aan m'n twentse taal. In de trend van "ik bin kats dronk'n" of "ik bin kats stoned". Of "Hij is kats de weg kwiet". "Kats: betekend dus bij ons "helemaal".
Jij bent ook jarig?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Nog 4 uur tot de wekker.
Hoja, gratz tot wie ook jarig is.![]()
Hier nog ∞ uur tot de wekker.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Nog 4 uur tot de wekker.
Hoja, gratz tot wie ook jarig is.![]()
Kwaliteitspost gespotquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zeg ook vaak genoeg 'katsbezopen' ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef humorduck28 het volgende:
bengelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak genoeg 'katsbezopen' ofzo
best nice jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:23 schreef Moira. het volgende:
Wederom aan het genieten van een heus Monopoly jointje
Zijn 2e rookbare joint is al een enorme stap vooruit
So fucking proud![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat echt als een autist geconcentreerd bezig te zijn. Volgende week nog maar een paar mooie draaienquote:
Ja tochquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Some Moira.'s just want to watch the world burn enzo
Ja ik zei expres maar niks tegen jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat echt als een autist geconcentreerd bezig te zijn. Volgende week nog maar een paar mooie draaien
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat echt als een autist geconcentreerd bezig te zijn. Volgende week nog maar een paar mooie draaien
Doe mij maar een dikkerdje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja toch't Is wel een dikkertje en een beetje losjes, maar zo mooi draaide ik ze echt niet toen ik ermee begon
Houden zo. Sterk blijven broeder. Neem nog een glas alcoholquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:27 schreef Murdera het volgende:
Maar goed dat hier nu geen blowers aanwezig zijn.
hehequote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Houden zo. Sterk blijven broeder. Neem nog een glas alcohol
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehedan zou ik toch niet smoken hoor.
maar wtl jaloers zijn
hahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig
Al moet ik zeggen, iemand weer zien blowen na een periode van cannabisloosheid is best tof
Gisteren in de shop gezeten met klasgenoten, en één gozer had een streak van 13 maanden. Toch had hij er zin in en hij wou het echt.
Toen hij die hijs nam zag je echt zo'n genotsrilling
We zaten met een aantal klasgenoten en wat random onbekende niggers die daar zaten aan die tafel, en zij zagen het ook en vonden dat wel mooi![]()
Goede gesprekken jeweet. Mooie tijden
Ik ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaik heb dir rillingen als iemand in mn gizicht uitblaast.
Mijn brein laat me in de steek.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:27 schreef Murdera het volgende:
Maar goed dat hier nu geen blowers aanwezig zijn.
bedoelde in mn kamerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn sarcasme laat me in de steek.
Ik dacht "huh maar ik ben toch een blower?"
ja nja je schijnt het nodig hebben om te leven enzo en volgens mij leef ik dus ik denk dat hij er wel zitquote:
#dingenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:37 schreef Moira. het volgende:
wattie verder precies doet weet ik ook niet altijd even goed
Dus ik had echt zoiets van:quote:Mag ik jullie iets voorleggen?
Vorig jaar oktober wilde ik van middelbruin naar wit haar. De kapper bij wie ik het liet doen had dit eerder ook bij een collega van mij gedaan. De eerste keer was het wat gelig maar daarna best redelijk in de buurt van wat ik wilde. Over het knippen was ik steeds niet al te tevreden en begin dit jaar leken er wel hele happen uit... de kapster was verbaasd en zei een soort van grinnikend: het lijkt wel afgebroken. Dat leek me vreemd: ik had niet gemerkt dat er iets was afgebroken. Ik ging uit van misknippen.
In april (na intussen 6 keer de blondeerbehandeling te hebben ondergaan) begon echter 2 dagen na het kappersbezoek mijn haar compleet af te breken: het viel in kleine stukjes uit elkaar. Paniek! Hierna is dit door blijven gaan totdat ongeveer over de helft van mijn haaroppervlak het haar tot op 2 cm van mijn hoofd was afgesnipperd. Het was op de meeste plaatsen 3 tot 6 x zo lang! Het ziet er echt vreselijk uit die rare korte delen.
Ik heb direct opgebeld: de kapster snapte er niks van! Ik kreeg een fles shampoo mee (van die herstelfabelshampoo) en ze ging informeren bij de leverancier. Ze bleef volhouden er niets van te begrijpen. Ik heb nog een gratis maskerbehandeling gehad en ze heeft wat eventuele oplossingen aangedragen. Op dat moment durfde ik niks dat met kleuren oid te maken had, dus gezegd dat ik er nog over na zou denken. Ondertussen heb ik twee andere kappers gesproken: beide zeiden dat het meerdere keren over de hele lengte aanbrengen van blondeer (wat dus steeds gebeurd is: lang op de uitgroei en dan nog een paar minuten hele lengte) echt niet kan: het verwoest uiteindelijk de structuur en valt dan uit elkaar. Ik begreep dus dat er echt een fout was gemaakt.
Van de week heb ik de eigenaar van de kapperszaak gebeld om dit te bespreken. Hij gaf absoluut geen fout toe en bood me gratis verzorging aan tot mijn haar weer een lengte had waarmee ik overnieuw zou kunnen beginnen.
Nu was ik dus al niet tevreden over het knippen en ik wil nooit meer kleurbehandelingen daar laten doen. Bovendien is er toch ook wel iets aan de rest van mijn vertrouwen beschadigd doordat de kapster (met wie ik echt goed kon opschieten) volhield geen idee te hebben hoe dit was gekomen: ik heb mijzelf er nog "schuldig" om gevoeld zelfs.
Ik heb de reikwijdte van de schade geprobeerd uit te leggen: ik moet nog minstens een halfjaar met een enorme contrasterende uitgroei rondlopen, het grijs komt zichtbaar, ik heb een representatieve baan, etc...
Ik vroeg of hij een voorstel had voor als ik zou besluiten geen klant te blijven.
De volgende dag kwam een nette mail: omdat er de laatste 2 keer met een andere kleursamenstelling was gewerkt zou dat misschien de oorzaak geweest kunnen zijn (is dat het toegeven van een fout?). Hij wilde de helft van de kosten van de laatste twee behandelingen bieden als schadevergoeding (komt op 105 euro).
Als ik daar geen genoegen mee neem dan kan ik naar de Geschillencommissie.
Het voelt als een onredelijk laag bedrag... wat vinden jullie?
(excuus voor het lange verhaal)
En ik ben nu heel benieuwd naar de reacties van de huismoeders die ik hiermee op hun teentjes trap, en de hoeveel stiekeme likes ik krijg van mensen die wél normaal zijnquote:Holy shitNa de 3e zin ongeveer stopte ik met lezen.
Ik dacht dat durftevragen om korte, bondige, simpele maar 'handige weetjes' vragen te stellen en te beantwoorden was.
Niet dit soort boekwerken..
TL:DR verhaal niet gelezen, maar dit is altij leukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:44 schreef Moira. het volgende:
huismoeders die ik hiermee op hun teentjes trap,
Ik heb het verhaal ook serieus niet verder dan de 3e zin gelezenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
TL:DR vrgal niet gelezen, maar dit is altij leuk
over haar. is t goodluckcharm?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal ook serieus niet verder dan de 3e zin gelezenJa en de laatste zin, maar een vraag als 'wat vinden jullie?' na zo'n lang verhaal vind ik niet 'durftevragen'
![]()
oh het is een userquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh het is een userken ik niet
Maar dat het over shit met haar en kappers en what not ging, tot zo ver had ik het ook nog geskimd ja.
Verder gaf ik echt geen enkele neuk om wat ik ervan begreep
Kutverhalen van kutmensen
ben bang niet veel boeiendsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik zo benieuwd naar de reacties
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:03 schreef Moira. het volgende:
Behalve tegen dikke huisvrouwen met korte pittige kapsels die zo dom zijn als het achtereind van een varken
Daartegen voel ik weinig behoefte om lief te doen
Soms ben je wel een boefje hoor....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA WAT IK BEN HARTSTIKKE LIEF GODVERDOMME GA NIET LIEGEN
Ja, ik doe haar geen pijn.quote:
Wat een baas, nu pizza makenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
Tevens eens kijken hoe vergevorderd mijn pizza is
Ik ga je pizza stelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
Eten of niet te vreten, dat is de vraagquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
Ja, hij had net zulke lekkere broodjes gemaaktquote:
niet te vreten kun je ook etenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Eten of niet te vreten, dat is de vraag
Idd, maar dan is het altijd de vraag hoe je te pas bent de volgende morgen..quote:
Zelfs een big mac van drie dagen oud?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:10 schreef Moira. het volgende:
Als stoner ben je niet meer selectief tijdens een vreetkick
Oh ik heb voor veel dingen een soort weerstand ontwikkeldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Idd, maar dan is het altijd de vraag hoe je te pas bent de volgende morgen..
Nog gedeeltelijk bevroren. Matig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Eten of niet te vreten, dat is de vraag
hehe, ik heb er kip en paprika op zittenquote:
nicequote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:18 schreef Monopoly het volgende:
Gehandicapte rijdt in rolstoel 840 kilometer vanwege drugswet
De Amerikaanse Curtis Kile (52) maakt per rolstoel een rit van 840 kilometer naar het Witte Huis om de legalisering van marihuana te bewerkstelligen.
Hij is op 14 juni vertrokken vanuit Michigan en hoopt op 4 juli in Washington te arriveren.
"Ik wil in de Verenigde Staten een beweging van de grond krijgen, zodat marihuana in dit land eindelijk eens gelegaliseerd kan worden. We moeten het beschikbaar maken voor degenen die het niet kunnen betalen", zegt Kile terwijl hij zichzelf voorduwt.
De man zit al zijn hele leven in een rolstoel vanwege een hersenverlamming. In Michigan is marihuana sinds 2008 alleen legaal voor patiënten met een bepaalde chronische aandoening, maar er is veel tegenstand en tegenwerking. "De alcoholindustrie wil het niet legaal, en de farmaceutische en tabaksbedrijven ook niet, omdat ze dan minder winst hebben", stelt de rolstoelganger.
Kile wacht al tijden op een reactie van president Obama, maar die heeft tot nu toe niets van zich laten horen.
Tijdens zijn reis wordt Kile vergezeld door zijn 17-jarige zoon, die in een busje achter hem aan rijdt. Kile heeft het niet van een vreemde. Zijn vader, die vroeger de 'Marijuana Smokers of Michigan' oprichtte, ging ooit al lopend van Michigan naar het Witte Huis met hetzelfde doel.
[ afbeelding ]
WAT EEN EINDBAAS
tl drquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:18 schreef Moira. het volgende:
Mensen, lees dit alstublieft
Nu snap ik hier wat voor bericht van Oerbeer ik hier eerder vandaag (of gister) las (maar toen zat ik mobiel op werk ofzo
[ afbeelding ]
Weekend weg met familie , beetje zeilen beetje zuupen en daarna stiekem smokenquote:
Aah da's ook leukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:37 schreef smitjew het volgende:
[..]
Weekend weg met familie , beetje zeilen beetje zuupen en daarna stiekem smoken
Als ik kan sowieso maar beste is als het in de buurt is of als je er kan blijfen pitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aah da's ook leuk
Ben je er de volgende keer wel bij?
Boks zus, ik moet ook werken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus wat was ik me gister een partij highIk moet vaker m'n bong gebruiken
Helaas niet zo leuk dat ik nu alweer naar werk moet mja
.
Is af en toe veel leuker dan knetterstoned van een joint met tabakquote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus wat was ik me gister een partij highIk moet vaker m'n bong gebruiken
Helaas niet zo leuk dat ik nu alweer naar werk moet mja
.
Nja afgelopen meet waren we allemaal flink naar de klotequote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:41 schreef smitjew het volgende:
[..]
Als ik kan sowieso maar beste is als het in de buurt is of als je er kan blijfen pitten.
Maar dan ga ik wel kapot.
quote:
Ik voel je zusterquote:
half 5 beginnen tot 23:00quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bitch is gewoon vrij vandaag
Zo ff lekker in het zonnetje zitten, boodschapje doen, nu kneitershard hardcore op de subwoover, peukie erbij, chillen
Wel medelijden met allen die werken moeten, ik denk wel aan jullie
Serieus ja ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard
Anders zijn het onmenselijk lange dagen, al heb ik zulke dagen wel gedraaid
Oh dat was niet tijdens mijn stage op het spoor iig. Daar hebben we net als in de transport ook gewoon rij en rusttijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Serieus ja ?krijg je niet erg vermoeide ogen op een gegeven moment? Is het dan nog wel verantwoord om treinen te rijden?
Je hebt wel een apart toilet toch ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh dat was niet tijdens mijn stage op het spoor iig. Daar hebben we net als in de transport ook gewoon rij en rusttijden.
Heb wel een keer een 16 uurs dienst gehad ivm een ernstige verstoring onderweg. Daar kan je dan weinig aan doen en sta je rustig 4-5 uur voor een rood sein in Duitsland tot je weer mag.
Toen waren we gelukkig met z'n 2'en dus konden weg gewoon de stoel naar achter klappen en een paar uurtjes pitten.
Op het goederen heb je geen toiletquote:
Jezus wat kromquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op het goederen heb je geen toilet
Gewoon uitstappen en tegen een boom/sein/hek aan zeiken.
En als je moet kakken moet je met je wc rol in de berm zitten ja.
Als je geluk heb en je wordt op een zijspoor van een station stil gezet, of bij een personeelsverblijf van een andere vervoerder, dan kan je wel gewoon naar binnen lopen en zeggen dat je ff naar het toilet moet.
Nee wel logisch, Zo'n locomotief zet je vol met tractie apparatuur, zo snel mogelijk rijden enzo. Toilet is loze ruimte en kost gewoon veelsteveel geld.quote:
Heb je wel een goede gekozen met je blaas.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee wel logisch, Zo'n locomotief zet je vol met tractie apparatuur, zo snel mogelijk rijden enzo. Toilet is loze ruimte en kost gewoon veelsteveel geld.
Ben gelukkig alweer vrijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bitch is gewoon vrij vandaag
Zo ff lekker in het zonnetje zitten, boodschapje doen, nu kneitershard hardcore op de subwoover, peukie erbij, chillen
Wel medelijden met allen die werken moeten, ik denk wel aan jullie
Whehehehe true thatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je wel een goede gekozen met je blaas.
Ja, ik denk dat ik zo ff lekker buiten ga zitten. Heb hier geen zwembroek/korte broek liggen, dus lekker in mijn boxer op een handdoek liggen, zonnebril op en chillen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben gelukkig alweer vrijGodverdomme lekker weer, met korte mouwen zoeven door de stad
.
Ja dat scheeltquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe true that
Maar ik zit nu in het reizigersvervoer, en daar hebben we een toilet in de trein. Dus als ik op het eindstation sta en weer terug ga, kan ik rustig een plasje doen.
Whehe tijd om je halve garderobe eens te verhuizen danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik zo ff lekker buiten ga zitten. Heb hier geen zwembroek/korte broek liggen, dus lekker in mijn boxer op een handdoek liggen, zonnebril op en chillen.
Eens kijken of ik hier nog zonnebrand kan fixen, anders ben ik verbrand als een mofo
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe tijd om je halve garderobe eens te verhuizen dan
Wat vind de paps van Moir daar nou eigenlijk van? Hoewel, op FB sturen jullie berichten alsof jullie dikke maatjes zijn maar het is toch wel zijn huis en dochterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja inderdaadBeetje bij beetje als ik bij mijn ouders vandaan kom neem ik wat mee. Heb laatst mijn PC mee genomen, verwachtte wel dat die van pas zou komen. Ligt nog steeds in een doos
Hij vind het wel gezellig. Is soberso een beetje een 'loner'.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat vind de paps van Moir daar nou eigenlijk van? Hoewel, op FB sturen jullie berichten alsof jullie dikke maatjes zijn maar het is toch wel zijn huis en dochter
Haha dat heb ik me ook wel eens afgevraagd ja. Denk persoonlijk dat mijn ouders dit niet goed zouden vinden..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat vind de paps van Moir daar nou eigenlijk van? Hoewel, op FB sturen jullie berichten alsof jullie dikke maatjes zijn maar het is toch wel zijn huis en dochter
Ja nog een beetje verkouden maar voel me minder klote dan gisteren toen ik wakker werd.quote:
Oh dat is wel fijn, nouja waarschijnlijk vind hij het ook gewoon leuk dat zij nu echt iemand heeft ipv dat gedoe van eerst I guessquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij vind het wel gezellig. Is soberso een beetje een 'loner'.
Ik zit veel boven met Moira, maar ik ga regelmatig ff de stad in voor een boodschap, en dan haal ik ook wat voor hem, ik kook wel gewoon, en help mee met dingen in huis (beetje opruimen, schoonmaken, in de tuin etc). Die vind het allemaal wel best.
Lekkahquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nog een beetje verkouden maar voel me minder klote dan gisteren toen ik wakker werd.
Heeft ook wel te maken dat ik vannacht geen bier heb gedronken.
Wel een bazenjonko gedraaidDie was echt prachtig
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:32 schreef Monopoly het volgende:
En er is nog wel een stukje van over, dus wellicht voor ik naar de stad ga een stukje oproken nog
Ik snap die contemplate existence niet zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf echt zo hard stuk gaan om dit kut gifje
Die koppen![]()
![]()
_!
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Ik wil het verhaal hier achter wel weten. Daar ga ik nu eens achter aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap die contemplate existence niet zo
Nouja dat gifje komt van dit filmpje:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil het verhaal hier achter wel weten. Daar ga ik nu eens achter aan.
Zo had ik ook een tijdje zo'n prachtgif gezien van een stel reptilliansEcht prachtig.
[ afbeelding ]
Bleek dus uit een indoctrinatie film te komen van mensen die heilig geloven in Raptor Jesus ofzoiets.
Prachtig hoe retarded sommige mensen zijn
Oh nicequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja dat gifje komt van dit filmpje:
daar ken ik niet echt iets uit afleiden behalve dat ze een errrug goed feestje hadden
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk een keer bijgeslapenhad ik echt al een week nodig
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:15 schreef Monopoly het volgende:
Mur, heb je nog lekker gedroomd over mijn bips ?
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]ik weet niet wat ik heb gedroomd.
Fluisterde moir gister nog op je hoogtepunt mijn naam in je oor?
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
die contemplate existance is volgens mij gewoon even iets dieps zodat die bluaaargfhewahgaqq erna grappiger is
Ik moet bekennen dat ik ook vaak zat zulke achterlijke drugskoppen heb getrokken als ik stond te beuken op dubstepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik
[..]
werkt wel. ik ga er nog steeds stuk om![]()
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ook vaak zat zulke achterlijke drugskoppen heb getrokken als ik stond te beuken op dubstep![]()
Oh, ik wel zoals die woooablarghquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Nouja, misschien niet zo ernstig als die 2e
klein kindje dat zich in de trein terug helemaal ging verschuilen achter zijn moeder omdat ik nu zulke bizar malende kaken en twitches hadquote:
Huh?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
klein kindje dat zich in de trein terug helemaal ging verschuilen achter zijn moeder omdat ik nu zulke bizar malende kaken en twitches had
Ik bedoelde toen of ooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar je zegt nu, heb je het over vannacht?
Oh dacht al, wou je net gaan uitmaken voor junkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde toen of ooit.Ik heb koffie nodig
![]()
Bhehehhequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dacht al, wou je net gaan uitmaken voor junk
2 uur?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik ben degene met maar 2 uur slaap
Gesopt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 uur?tering. Wat heb je vannacht gedaan nog dan?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gesopt.
Nee ik heb denk ik wel 3 kwartier kei high wakker gelegen met gekke beelden in m'n kop en toen om 4 uur half ijlend wakker geworden kei bezweet met godverdomme pumpkin onder de dekens tegen me aan, fucking warmEn ja toen kon ik niet echt meer slapen, om kwartover 5 tot half 6 ofzo nog ff
ja ging echt prima eigenlijk, omdat het echt zulk fucking mooi weer was vanochtend ben ik eigenlijk meteen wakker, als het winter is en donker dan blijf ik ook gewoon moe weetjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh kut.Ging het werken nog een beetje dan?
Beter wel ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ging echt prima eigenlijk, omdat het echt zulk fucking mooi weer was vanochtend ben ik eigenlijk meteen wakker, als het winter is en donker dan blijf ik ook gewoon moe weetje
Ja moet je maar een keer betere gordijnen kopen poephenkiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter wel ja.![]()
Ik vond die zon maar kut bij mijn uitslaap poging.
mjah iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja moet je maar een keer betere gordijnen kopen poephenkie
Nee duhquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah idd
Die plastic zakken helpen ook echt geen ene fuck![]()
exactquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee duhMaargoed om nu gordijnen te gaan kopen als je op zoek bent naar een andere woning is ook zoiets
En hoe vaak slaap je nou uit, boeiend
jewaaitssquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
exact![]()
ergens ook wel nice om op zaterdag/zondag gewoon redelijk vroeg wakker te worden zodat je nog wat aan je dag hebt
Why do you ask us, use google.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:49 schreef FL_Freak het volgende:
hmm is het vannacht bewolkt? Zo niet lekker naar de sterren kijken.
Wilde die harde boomshanka interception zetten jwz.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je, ik had hem de hele tijd al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boomshankaceptionquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wilde die harde boomshanka interception zetten jwz.
Beetje wel ja. Toch een succesje hier. Ben pro.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
Het is verdomme te warm om fatsoenlijk te fappen man
Het grappige aan dit stukje is dat ik me er zo erg in kan vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spliff politicsvond dat stukje zo chill
ja mooiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
H
[..]
Het grappige aan dit stukje is dat ik me er zo erg in kan vindenIk zie ook altijd die loerende blikken op m'n joint dan, zelfs een keer een neger die zo graag wiet wou op een after dat ie m'n halve gram wou kopen voor wat ik ervoor betaald had
!
Hier ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Toch een succesje hier. Ben pro.
Op een warme zomermiddag zat ik nakend lekker achter de laptop. Een beetje strelen, je kent het wel.quote:
Daarom Human trafficquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja mooiBij mij ook vroeger, echt incl dat mensen heel onopvallend een gesprekje over niets proberen te beginnen enzo
ik kwam 3 keer op dit verhaal :$quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op een warme zomermiddag zat ik nakend lekker achter de laptop. Een beetje strelen, je kent het wel.
Een lichte bries ging over mijn welgevormde tepels heen, die snel hard werden.
Ik besloot mijn stoute schoenen aan te trekken en ik surfde naar mijn favoriete amateur pornosite toe. Na een beetje rond te browsen tussen de filmpjes kwam ik een fijn filmpje tegen.
Ik sjorde eens flink aan mijn yoghurtpomp en binnen een paar minuten schoot ik mijn mannenpap in een paar tissues. Bezweet genoot ik na terwijl ik een sigaretje rookte![]()
![]()
Heftig verhaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op een warme zomermiddag zat ik nakend lekker achter de laptop. Een beetje strelen, je kent het wel.
Een lichte bries ging over mijn welgevormde tepels heen, die snel hard werden.
Ik besloot mijn stoute schoenen aan te trekken en ik surfde naar mijn favoriete amateur pornosite toe. Na een beetje rond te browsen tussen de filmpjes kwam ik een fijn filmpje tegen.
Ik sjorde eens flink aan mijn yoghurtpomp en binnen een paar minuten schoot ik mijn mannenpap in een paar tissues. Bezweet genoot ik na terwijl ik een sigaretje rookte![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom Human trafficEnige film die die uitgaansscene echt geloofwaardig beschrijft dat anderen zich erin kunnen vinden
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heftig verhaal.Opgeslagen.
![]()
Welke site btw?
[..]Incl alle awkward momenten en alle vage shit. Echt te chill.
Ook wel hele lieve pillen seksscene
thnx ik ga die film checken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom Human trafficEnige film die die uitgaansscene echt geloofwaardig beschrijft dat anderen zich erin kunnen vinden
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:15 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik zet ook ff lekker film op![]()
![]()
Daarna ff peuken en drinken halen.
Lataaaaaa
okquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schande dat je dat nog niet gedaan hebt
Kut.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je genoeg had van binnen trekken? beetje bries onder je ballen is wel zo fijn.
Jij vuige kakhoer, waarom ben jij al vrij en ik nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben gelukkig alweer vrijGodverdomme lekker weer, met korte mouwen zoeven door de stad
.
Hihihiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij vuige kakhoer, waarom ben jij al vrij en ik niet![]()
En de week erna weer kut als mijn baas weer weg is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hihihi. Ja zul je zien dat het volgende week ook vet mooi weer is als ik 5 dagen achter elkaar moet werken
vakantiebaardjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik moet echt eens een vakantiebaantje gaan fixenen wat minder blowen :p
Dat laatstequote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Ollie is een baasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Want je hebt geen geld meer?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan gebeuren manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan gebeuren manIf this is the kind of love that my mom used to tell me about, I'm in trouble. I'm in real big trouble.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon strakkere joints draaien met minder tabak en minder wietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe nog wel wat, maar niet lang meer
Fietsenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
Oh fuck.
Ik wilde een fiets gaan kopen vandaag. Maar in plaats daarvan haar gewassen en in de zon gezeten.
wat doe je in de trein?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
Mooiste weer in tijden en ik zit in de trein.![]()
Straks wel weer wietjesen genieten met de vertraging op het station.
Chicks![]()
Rokjes![]()
Zomer
fiets kopen als je gratisch kan krijgenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
Oh fuck.
Ik wilde een fiets gaan kopen vandaag. Maar in plaats daarvan haar gewassen en in de zon gezeten.
Gatisch? hoe waar? geef!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fiets kopen als je gratisch kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gatisch? hoe waar? geef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt dreads, je bent tuig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, en nu heerlijk BBQ vreten![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt dreads, je bent tuig!
Zo, en nu heerlijk BBQ vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |