Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:42 schreef Snowbells het volgende:
Niet eens een verjaardags tt
Teleurgesteld ik ben het
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sorry![]()
En gefeliciteerd trouwens
Hier ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zag het woordje kats... dat doet me denken aan m'n twentse taal. In de trend van "ik bin kats dronk'n" of "ik bin kats stoned". Of "Hij is kats de weg kwiet". "Kats: betekend dus bij ons "helemaal".
mijn rechterlong doet t niet zo goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:45 schreef Snowbells het volgende:
Mijn voet steekt telkens, brandere pijn ofzo
Heb ik aids #durftevragen #dtv
Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:48 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zag het woordje kats... dat doet me denken aan m'n twentse taal. In de trend van "ik bin kats dronk'n" of "ik bin kats stoned". Of "Hij is kats de weg kwiet". "Kats: betekend dus bij ons "helemaal".
Jij bent ook jarig?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Nog 4 uur tot de wekker.
Hoja, gratz tot wie ook jarig is.![]()
Hier nog ∞ uur tot de wekker.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Nog 4 uur tot de wekker.
Hoja, gratz tot wie ook jarig is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |