awt bijna op een burgeroorlog uitliepquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, seksbeest. Vanwaar die crosspost?
we hadden fittie daarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, seksbeest. Vanwaar die crosspost?
Moet ik ze even de les leren?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we hadden fittie daar
jij bent sterk en stoer dus ik zocht steun bij jou
Hey Smoofiequote:
Ik heb haar helaas moeten meedelen dat Lisicki nu toch mijn absolute no.1 is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..
Hey SmoofieHoe gaat het met Azarenka?
laat het maar varen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik ze even de les leren?
[..]
Hey SmoofieHoe gaat het met Azarenka?
Verstandig. Ik lees je wedstrijd verslag later wel. Morgen vroeg moet ik al richting Nederlands Duitsland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb haar helaas moeten meedelen dat Lisicki nu toch mijn absolute no.1 is.
Je laat toch niet over je heen lopen hé!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laat het maar varen.
we zijn verstandig weg gelopen
Ik werk morgen tijdens haar wedstrijdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verstandig. Ik lees je wedstrijd verslag later wel. Morgen vroeg moet ik al richting Nederlands Duitsland.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga maar weg uit die JNG SC. Wat een niveau zeg.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zit ook werkelijk overal he.
Ah in JNG zijn ze nep dronken. Vet leukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar hebben we in VBL geen last van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah in JNG zijn ze nep dronken. Vet leukGewoon in meegaan joh. Niks is zo geestverruimend dan posten als een kleuter.
Alle SC's zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah in JNG zijn ze nep dronken. Vet leukGewoon in meegaan joh. Niks is zo geestverruimend dan posten als een kleuter.
Tuurlijk wel. Vooral die toneelstukjes onderling zijn hier leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben we in VBL geen last van.
Vooral die van jou.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vooral die toneelstukjes onderling zijn hier leuk.
VBL is veel leuker. Ik heb wel meteen de goede SC gepakt toen ik aan mijn FOK! carrière begon.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben we in VBL geen last van.
waar doel je op?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral die tussen mij en Stijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas voor ons wel jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL is veel leuker. Ik heb wel meteen de goede SC gepakt toen ik aan mijn FOK! carrière begon.
welke toneelstukjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk kutwijf is dit danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke toneelstukjes
wanneer wordt titanic opgevoerd dan?
Dat is geen toneelstuk, maar een musical. Met jou in de rol als Celine Dion uiteraard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke toneelstukjes
wanneer wordt titanic opgevoerd dan?
trek er niks van aan hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt Smoofie. Ik waardeer dit.
Pas wanneer we samen naar Ajax gaan is de haat weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
trek er niks van aan hoor.
smoofie haat mij ook al.
Ik trek me van iedereen iets aan hier. Ik neem FOK! heel serieus namelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
trek er niks van aan hoor.
smoofie haat mij ook al.
FOK! jou niet, dat scheelt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik trek me van iedereen iets aan hier. Ik neem FOK! heel serieus namelijk.
dwat is ook het lawatste wat je swerieus szal nemen xd xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik trek me van iedereen iets aan hier. Ik neem FOK! heel serieus namelijk.
Zou je je JNG SC taalgebruik niet hier willen voortzetten a.u.b.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dwat is ook het lawatste wat je swerieus szal nemen xd xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |