En waar heb jij last van? Een droom dat je haar mee de woestijn in hebt gesleurd?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef Kesefkesef het volgende:
mapima als je dit leest stop twee handen in je kut en verwijder al het zand
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef Kesefkesef het volgende:
die vent is alrijd van alles op de hoogte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al zou hij meelezen, dan kapt hij met die onzin door jouw post?
ha die martin! Wanneer kom je in een helicopter naar wassie toe?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef Kesefkesef het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een droom dat je haar mee de woestijn in hebt gesleurd?
Liefquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Vanavond ben jij aan de beurt (in mijn dromen). XD
Waar komt je moeder vandaan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:49 schreef mapima het volgende:
[..]
mijn vader. Maar ook niet helemaal al ontkent hij het.
Mijn moeder is gewoon eerlijk. XD
Je heet Liliane?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:49 schreef mapima het volgende:
[..]
mijn vader. Maar ook niet helemaal al ontkent hij het.
Mijn moeder is gewoon eerlijk. XD
Denken dat ik die onder ctrl v heb staanquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:53 schreef mapima het volgende:
[..]
je had toch mijn insta waar alles op staat -.-
dm dan iedereen heeft die toch gezien zehmaquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:54 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Denken dat ik die onder ctrl v heb staan
zeg gewoon aandachtshoerquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:58 schreef mapima het volgende:
[..]
dm dan iedereen heeft die toch gezien zehma
kifeshquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:58 schreef mapima het volgende:
[..]
dm dan iedereen heeft die toch gezien zehma
Die gast is compleet gestoord, gewoon negeren. Net als zijn vriendjes Micha Kat en Jeroen de Kreek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef mapima het volgende:
Martin Vrijland is nu aan het lullen bij Radio Myra... Omdat een groepje Marokkanen ineens nu zoveel bezig is met Anass en met hem samenwerken
Wat een idioot is dat op zijn site staan verhalen over smaadacties van de AIVD
Goh, verrassend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef adnapekkid het volgende:
Tribalwars is groot fan van deze site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |