Beetje een pedofiel aanmoedigen, is hetzelfde niveau he, je snapt die jongenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De tering dat was een knappe pot van Klaassen zeg
nee, live.dartsdata.com meldt het niet en pdc.tv kan ik niet vindenquote:
Jammer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, live.dartsdata.com meldt het niet en pdc.tv kan ik niet vinden
engels dartsforum kan ik het ook niet vinden
Eerste wedstrijd? Dan kijk ik dat nog voor ik na hafc ga.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen zal het ook niet hoog liggen tegen pipe
al is dat first to 10
ja, 2 uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd? Dan kijk ik dat nog voor ik na hafc ga.
Sorry wat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Beetje een pedofiel aanmoedigen, is hetzelfde niveau he, je snapt die jongen![]()
suljovic kan wel die hele zaal opnaaien en lewis er in mee nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ohhhh. Doe maar 6-0 en dan wel een topper.
Wist dat iemand zou happen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gastmvg gooit die kurt er af alsof hij niet staat, trainingspotjes in het kwadraat.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen mooie potjes
hopen op mvg jelle in de QF.
Dan is Mike mie ff gebrand.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
morgen mooie potjes
hopen op mvg jelle in de QF.
wordt sowieso een 110 gemiddelde van mvg + 9 darter. moet weer eens gebeuren van michael zijn kantquote:
pipe <<<< newtonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef icloud het volgende:
[..]pedo heeft dit kado gekregen dat gebeurt geen tweede keer
Dan word ik gek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wordt sowieso een 110 gemiddelde van mvg + 9 darter. moet weer eens gebeuren van michael zijn kant
Nee. Het was net leuk dat je weer normaal kon doen. Leg dit maar even uit.quote:
Ik schreeuw pipe persoonlijk naar de finales, die pedo heeft nergens recht op, hij mag zijn ballen afsnijden dat is zijn rechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pipe <<<< newton
pipe stond er ook een shitload te missen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik schreeuw pipe persoonlijk naar de finales, die pedo heeft nergens recht op, hij mag zijn ballen afsnijden dat is zijn recht
Ik laat me niet uit de tent lokken, je denkt maar naquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het was net leuk dat je weer normaal kon doen. Leg dit maar even uit.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik schreeuw pipe persoonlijk naar de finales, die pedo heeft nergens recht op, hij mag zijn ballen afsnijden dat is zijn recht
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit de tent lokken, je denkt maar na
Jeb en Lewis mag er wel uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
kuitenbijtertje die mensur hoor.
stiekem hoop ik op een stuntje dat ie tegen painter moet. geniale confrontatie zou dat zijn
jouw bet kan me geen reet schelen. gun ik je eerder de winst van klaasenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet dan is mijn bet naar de klote
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jouw bet kan me geen reet schelen. gun ik je eerder de winst van klaasen
Ik denk dat het een 10-5/6 wordt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:03 schreef hafcfan het volgende:
Zou Caven het nog eens kunnen? Denk het niet.
Ik ook. Die altijd verslag doet bij het Nederlands elftal. Deed samen met Nieuwlaat het darten.quote:
Als pedo echt zo goed is en pipe echt zo slecht is dan was de wedstrijd al afgelopen.........quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
2-3, gelukkig. Pipe is geen porum om te zien man...
pipe is niet slecht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Als pedo echt zo goed is en pipe echt zo slecht is dan was de wedstrijd al afgelopen.........
Ja, maar jij zegt breek verzilveren. Dat moest Pipe juist doen, want die brak hem.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:20 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
zo werkt het ook bij een achterstand
Slecht pipe heeft de hele tijd voorgestaan, nu bezig met een laatste comeback, waarschijnlijk breekt die dadelijk.quote:
Net als gister. Wat een 129finishquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Slecht pipe heeft de hele tijd voorgestaan, nu bezig met een laatste comeback, waarschijnlijk breekt die dadelijk.
goed puntquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt breek verzilveren. Dat moest Pipe juist doen, want die brak hem.
Aan langzame spelers heb ik niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:30 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb wel respect voor Pipe. Zie hem liever als Co bijvoorbeeld
Ik heb liever gooie spelers. Zie liever Pipe dan die depresieve outlul die er vanavond weer afgaat en anders tegen Taylor wel.quote:
Jeb die gaat geen WK meer winnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komen elkaar weer vaker tegen nu barneys hoogtijdagen zijn geweest
Hij gaat geen comeback meer maken, hij doet er verstandig aan om met pensioen te gaan, en niet te wachten totdat het echtniet merr gaat, je word uitgelachen door iedereen, en je uiteindelijk word gedwongen te stoppenquote:
Hahhahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaasen kan het MVG wel mogelijk zeer lastig maken
MVG gaat dan een recordgemiddelde werpen. Extra motivatie. Jwz.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah een open deur.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dubbels zijn nog altijd achilleshiel van mvg en is blij klaasen zeer goed verzorgd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
MVG gaat dan een recordgemiddelde werpen. Extra motivatie. Jwz.
Nee ik bedoelde qua pipe, als hij naar de derde ronde zou gaan en En iemand verloor dan zou pipe dusdanig opschuiven dat hij recht kreeg op een plek in de pl, iets waar de pdc van gruwelt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Daar doen alleen de beste 8 spelers aan mee. Daar is het nu nog te vroeg voor.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Het blijft een gore vieze vuile pedofiel.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Het blijft een gore vieze vuile pedofiel.
Vind Caven nou niet iemand waar je voor gaat zitten. Liever Wade in de kwartfinales.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:24 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Wade.. pik hij pakt er alsnog een voor de pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arrogante pisvlek inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
wade de onsportieve flikker rent al snel weg.
doet hij goed, hij weet dat hij zichzelf niet in de hand heeft op dit soort momenten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
wade de onsportieve flikker rent al snel weg.
Toevallig @dartfanaat roepnaam ben?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef Limburgman het volgende:
M'n voorspellingen voor vanavond: Taylor, barney, Van Gerwen, lewis
Painter gaat hem pakken!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef Limburgman het volgende:
M'n voorspellingen voor vanavond: Taylor, Thornton, Van Gerwen, Painter
Ik dacht ook dat ze live verder gingen. Dan de stream maar weer aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef HulkHeld het volgende:
En ook gewoon niet live overschakelen maar doodleuk Wade - Caven laten zien
Goos, ze schakelen pas om 22:00 in. Barney mis je dus ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef icloud het volgende:
Ik denk dat rtl inschakelt als de engelse inschakelen.
Tour de genee zeker? Weet ik veel in duitsland hebben ze geen rtl nederland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Goos, ze schakelen pas om 22:00 in. Barney mis je dus ook.
Is toch duidelijk painter is klaar en mag naar huisquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Je gelijk willen halen nadat hij een x gebroken wordt..
Ja lul dan niet zo stom als je niet van alles op de hoogte bentquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Tour de genee zeker? Weet ik veel in duitsland hebben ze geen rtl nederland.
Ze gingen ook samenvatten knuppel. Nu tour du jourquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef HulkHeld het volgende:
En ook gewoon niet live overschakelen maar doodleuk Wade - Caven laten zien
Jij moet je grote bek eens snel gaan houden en he frustraties ergens anders op uiten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja lul dan niet zo stom als je niet van alles op de hoogte bent
En wat betreft Painter, schrijf hem nog niet af.
10-4quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Je gelijk willen halen nadat hij een x gebroken wordt..
Leuk man.. gelukkig zien we allebei hetzelfdequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:47 schreef icloud het volgende:
Jammer voor jouw is het alleen een dart party, morgen de halve finale ben ik erbij
de paupersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:57 schreef icloud het volgende:
En weer wachten tot de engelse inschakelen pfffffffffffff
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:56 schreef icloud het volgende:
Jij kijkt er niet live naar, jij krijgt geen hand, jij voelt de sfeer niet en zit zielig alleen thuis achter de livestream met een pils en chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |