Rare hontquote:Op zondag 7 juli 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom naar hierrrr dan mag je in mijn luxe zwembad
Samson is er bang van trouwens hont die niet van water houdt
Zwembadquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zwembad
Verplichte op visite en dus niet van weer kunnen genieten
Ah kutquote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
Ik ben echt fucking pissig op mezelf... Ik wilde even snel kookwas aanzetten, ik denk in de vlugheid nog "oh, kussenhoesjes, kunnen er ook wel bij, hoppa". En bij het eruit halen bleken dat dus niet de blauwe kussenhoesjes te zijn, maar mijn blauwe topvintage jurk
Die is net dus op 95° gewassen
En nuquote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
Ik ben echt fucking pissig op mezelf... Ik wilde even snel kookwas aanzetten, ik denk in de vlugheid nog "oh, kussenhoesjes, kunnen er ook wel bij, hoppa". En bij het eruit halen bleken dat dus niet de blauwe kussenhoesjes te zijn, maar mijn blauwe topvintage jurk
Opgehangen om te laten drogen... Dan maar eens kijken wat de schade isquote:
Oh noes! Hopelijk valt het nog mee .quote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
Argh das idd flink balen ik hoop dat het meevalt qua schadequote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
nooooo wat kutquote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
Heerlijk hèquote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef Mss het volgende:
Ik zit zo keihard te chillen hier, heerlijk.
Ligstoel, zwembadje, dit dat alles!
Ja echt jonge. Bbq nu zou ideaal zijn maar mama heeft allemaal gezonde spullen voor mij gehaald en dat is ook lief!quote:
Awww zeker wij hadden gisteren BBQ maar vandaag bak ik de rest in de pan. Hadden wel nog veel fruit over dus die gaan we nu ook er bij nommenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt jonge. Bbq nu zou ideaal zijn maar mama heeft allemaal gezonde spullen voor mij gehaald en dat is ook lief!
True maar geen sangria in huisquote:Op zondag 7 juli 2013 17:46 schreef Mss het volgende:
Nermnerm lekker fruit. Kun je ook in de sangria pleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |