Oh noes! Hopelijk valt het nog meequote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
Ik ben echt fucking pissig op mezelf... Ik wilde even snel kookwas aanzetten, ik denk in de vlugheid nog "oh, kussenhoesjes, kunnen er ook wel bij, hoppa". En bij het eruit halen bleken dat dus niet de blauwe kussenhoesjes te zijn, maar mijn blauwe topvintage jurk![]()
![]()
![]()
![]()
Die is net dus op 95° gewassen![]()
Argh das idd flink balenquote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
Ik ben echt fucking pissig op mezelf... Ik wilde even snel kookwas aanzetten, ik denk in de vlugheid nog "oh, kussenhoesjes, kunnen er ook wel bij, hoppa". En bij het eruit halen bleken dat dus niet de blauwe kussenhoesjes te zijn, maar mijn blauwe topvintage jurk![]()
![]()
![]()
![]()
nooooo wat kutquote:Op zondag 7 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heerlijk hèquote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef Mss het volgende:
Ik zit zo keihard te chillen hier, heerlijk.
Ligstoel, zwembadje, dit dat alles!
Ja echt jonge. Bbq nu zou ideaal zijn maar mama heeft allemaal gezonde spullen voor mij gehaald en dat is ook lief!quote:
Awww zekerquote:Op zondag 7 juli 2013 17:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt jonge. Bbq nu zou ideaal zijn maar mama heeft allemaal gezonde spullen voor mij gehaald en dat is ook lief!
True maar geen sangria in huisquote:Op zondag 7 juli 2013 17:46 schreef Mss het volgende:
Nermnerm lekker fruit. Kun je ook in de sangria pleuren
Die is best lekkerquote:Op zondag 7 juli 2013 18:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij hebben New York Pizza
Of ja, B heeft pizza, ik een grilled chicken salad, ben benieuwd of het wat is
Was heel lekker! Alleen de eerste happen zijn altijd vreemd.quote:
Ermnermnermquote:
Ik vond de grilled chicken erg geslaagd! Alleen de rest van de salade kwam echt overduidelijk uit een zakje, dat was dan wel een beetje jammerquote:
Ik probeer een mental image te vormen, maar het lukt nietquote:Op zondag 7 juli 2013 11:40 schreef Molo het volgende:
Schaar, moet je wat met ons delen??
http://www.telegraaf.nl/b(...)vuilcontainer__.html
Ik kan niet zonder warm etenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was heel lekker! Alleen de eerste happen zijn altijd vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |