Want jij bent verplicht om bij Fred te blijven?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat het gwoon heerlijk is buiten, maar dat ik binnen kou zit te lijen omdat Fred het zo warm heeft.
Ik zit nu op het balkonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want jij bent verplicht om bij Fred te blijven?
Doe de deur van de koelkast open, stop fred erin, doe de deur dicht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zit nu op het balkon![]()
Maar als ik me binnen wil vermaken wel ja
Ermagerd zulks een briljant ideequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe de deur van de koelkast open, stop fred erin, doe de deur dicht.
Slotje opgelost.
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd zulks een briljant idee
Omdat spreadsheetsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:30 schreef Debsterr het volgende:
Waarom word ik zo blij van het schrijven van een blogpost over spreadsheets.
Jaquote:
Mooi! En Google eens op Webstagram, daar kun je wel de url vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Speciaal voor jullieik in een jurk
http://instagram.com/p/bboCzQw-q4/
(Foto's plaatsen via instagram wil fok niet echt.)
Aaaaaww, die foto van je nagellakcollectie. Koetsjiekoe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Speciaal voor jullieik in een jurk
http://instagram.com/p/bboCzQw-q4/
(Foto's plaatsen via instagram wil fok niet echt.)
Pic!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voel me helemaal pretty vandaag, met mijn gefohnde haar en maxirok.
Ga ik eens doen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi! En Google eens op Webstagram, daar kun je wel de url vinden.
Ik lachte maar een beetje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ga ik eens doen!
En Bambi, niet lachenik doe mijn best...
En de rest, bedankt![]()
Nee, wij zijn gewoon extreem vergald.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lachte maar een beetje.It's sooo cute! Vooral de opmerking erbij dat het zo bij elkaar toch best veel was, vond ik lief.
Wat is een niemendalletje nagellak?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb zomaar even gelakt vandaag
Wel een niemendalletje to the max (january morning van girly bits) maar toch!
Nouja, fugure way of speech, een beetje een lakje dat weinig om het lijf heeft zeg maar. Waar je het amper bij ziet als je geen cleanup doet enzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is een niemendalletje nagellak?
Worthless without pics!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ook wel zin om te lakken voor het eerst in een maand of 6![]()
Ver gekomen met het kamertje vandaag zo leuk
PICSquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ook wel zin om te lakken voor het eerst in een maand of 6![]()
Ver gekomen met het kamertje vandaag zo leuk
Maar HOE gebruik je die dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Die 14h lipsticks van maybelline vind ik trouwens drie keer niks, wat een baggercatrice met lipcote werkt echt zóveel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |