wat een moronquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ging ie met zn friet smijten en de manager uitschelden
Die werd zo agressief, ermahgerd
Kanslozen mensenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ging ie met zn friet smijten en de manager uitschelden
Die werd zo agressief, ermahgerd
ermahgerdquote:
Als ze daarachter komen ben ik mn baan kwijtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees je zou een blog moeten starten
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees je zou een blog moeten starten
McDonalds voor dummiesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stories of a mcdonalds crew member.
Nee?
ik zeg doenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stories of a mcdonalds crew member.
Nee?
* SpaceInvaders laat honderd miljard miljoen visitekaartjes printen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dit dan aan elke kutklant geven
En dan deze foto erbij:quote:Klacht lexamore.nl: Terwijl ik mijn abonnement Geld al via internet bankieren betaald,kreeg ik geen toegangs aan foto van de anderen en kon ik ook geen bericht aan vrouwen verzenden of chatten.?!
Dat was de enige tijd geleden dat ik geld overgemaakt aan Lexamore.nl voor 100% toegangs aan alle mogelijkheden die Lexamore.nl over gesproken heeft,maar na betaling via mijn bank nog steeds zie ik dat ik nog geen premie klant bij Lexa ben.!??
Wat er aan de hand is met die mensen bij Lexamore weet ik het niet maar ik mijn geld gewoon kwijt geraak voor niks.!
Dit is niet eerlijk wat ze me aangedaan.!
Gewenste oplossing
Ik betaald= dus 100% toegangs als betaalde klant.!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |